Kuten maahanmuuttoon, häiriökäyttäytymisiin ja kasvavaan huumeongelmaan.
Olisiko lobotomia ratkaisu nykyajan ongelmiin?
17
130
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Siinähän sitä seuraisi sotemenojen hurjaa kasvua, mutta jos ei Orpon ja Purran tapaan ole velkarahalla väliä, niin tottakai.
- AnonyymiUUSI
8000 miljoonaa kuolee kohta.
- AnonyymiUUSI
Ilm. 15. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä näin toisen tunnusmerkin taivaassa, suuren ja ihmeellisen: seitsemän enkeliä, joilla oli seitsemän viimeistä vitsausta, sillä niissä Jumalan viha täyttyy.
2. Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet.
3. Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.
4. Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä; sillä kaikki kansat tulevat ja kumartavat sinua, koska sinun vanhurskaat tuomiosi ovat julki tulleet."
5. Ja sen jälkeen minä näin: todistuksen majan temppeli taivaassa avattiin;
6. ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän vitsausta, lähtivät temppelistä, puettuina puhtaisiin, hohtaviin pellavavaatteisiin ja rinnoilta vyötettyinä kultaisilla vöillä.
7. Ja yksi niistä neljästä olennosta antoi niille seitsemälle enkelille seitsemän kultaista maljaa, täynnä Jumalan vihaa, hänen, joka elää aina ja iankaikkisesti.
8. Ja temppeli tuli savua täyteen Jumalan kirkkaudesta ja hänen voimastansa, eikä kukaan voinut mennä sisälle temppeliin, ennenkuin niiden seitsemän enkelin seitsemän vitsausta oli käynyt täytäntöön.
▲ ▼Ilm. 16. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä kuulin suuren äänen temppelistä sanovan niille seitsemälle enkelille: "Menkää ja vuodattakaa ne seitsemän Jumalan vihan maljaa maan päälle".
2. Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.
3. Ja toinen enkeli vuodatti maljansa mereen, ja se tuli vereksi, ikäänkuin kuolleen vereksi, ja jokainen elävä olento kuoli, mitä meressä oli.
4. Ja kolmas enkeli vuodatti maljansa jokiin ja vesilähteisiin, ja ne tulivat vereksi.
5. Ja minä kuulin vetten enkelin sanovan: "Vanhurskas olet sinä, joka olet ja joka olit, sinä Pyhä, kun näin olet tuominnut.
6. Sillä pyhien ja profeettain verta he ovat vuodattaneet, ja verta sinä olet antanut heille juoda; sen he ovat ansainneet."
7. Ja minä kuulin alttarin sanovan: "Totisesti, Herra Jumala, Kaikkivaltias, totiset ja vanhurskaat ovat sinun tuomiosi".
8. Ja neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon, ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä tulella.
9. Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.
10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.
12. Ja kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufrat-virtaan, ja sen vesi kuivui, että tie valmistuisi auringon noususta tuleville kuninkaille.
13. Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.
14. Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.
15. - Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! -
16. Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon.
17. Ja seitsemäs enkeli vuodatti maljansa ilmaan, ja temppelistä, valtaistuimelta, lähti suuri ääni, joka sanoi: "Se on tapahtunut".
18. Ja tuli salamoita ja ääniä ja ukkosenjylinää; ja tuli suuri maanjäristys, niin ankara ja suuri maanjäristys, ettei sen vertaista ole ollut siitä asti, kuin ihmisiä on ollut maan päällä.
19. Ja se suuri kaupunki meni kolmeen osaan, ja kansojen kaupungit kukistuivat. Ja se suuri Babylon tuli muistetuksi Jumalan edessä, niin että hän antoi sille vihansa kiivauden viinimaljan.
20. Ja kaikki saaret pakenivat, eikä vuoria enää ollut.
21. Ja suuria rakeita, leiviskän painoisia, satoi taivaasta ihmisten päälle; ja ihmiset pilkkasivat Jumalaa raesateen vitsauksen tähden, sillä se vitsaus oli ylen suuri.
- AnonyymiUUSI
Kelle suuntaisit ilmaishoidot. Tee lakialoite, niin miepä peukutan.
- AnonyymiUUSI
Yhteiskunnan kannalta haitallisilla tahoille uskontoon, ihonväriin tai polittiseen kantaan katsomatta.
Mielestäni vanhan liiton lobotomia olisi kaikkein toimivin ratkaisu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunnan kannalta haitallisilla tahoille uskontoon, ihonväriin tai polittiseen kantaan katsomatta.
Mielestäni vanhan liiton lobotomia olisi kaikkein toimivin ratkaisu.Ei siis puoluekirjan värin mukaan? Mites noin niinku liikennemerkkivaloin....vihreä,kelta, puna...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis puoluekirjan värin mukaan? Mites noin niinku liikennemerkkivaloin....vihreä,kelta, puna...
Mielummin inkkareita kuin somaleita.
- AnonyymiUUSI
Myös työn vieroksumiseen. Ja ne voisivat elää letkuruokinnassa.
- AnonyymiUUSI
OrpoPurran oikeistopolitiikka aiheuttanut 2000-luvun korkeimmat konkurssit ja tuhonnut työpaikat.
Kesäkuun lopussa 330 800 työtöntä työnhakijaa (työttömyysaste 12,2%), joista 126 100 pitkäaikaistyöttömiä ja 55 000 korkeakoulutettua työtöntä hakee vähiä vapaita työpaikkoja. Tempputyöllisyystoimissa olevat mukaanlukien työttömiä on 411 900 (laaja työttömyys 15,2%).
Keskimääräinen työttömyysjakson pituus ennätyksellinen 70 VIIKKOA! Työttömyys EU:n toisiksi korkein, miesten työttömyys EU:n korkein ja työttömiä tullut OrpoPurran oikeistohallituskaudella 87 700 lisää.
- AnonyymiUUSI
Ai heille, jotka noita mainittuja asioita politiikallaan aiheuttavat?
- AnonyymiUUSI
Ainakin jokainen Persu ja heidän äänestäjänsä pitäisi salvoa ja toimittaa lobotomiaan.
- AnonyymiUUSI
vasemmiston riveissä lymyileville zombeille ei voida edes lobotomialla mitään.
päässä ei ole mitään mitä siltä voitaisiin leikkaamalla poistaa.
- AnonyymiUUSI
Lobotomia näyttäisi olevan pääsyvaatimus useimpien Euroopan valtioiden johtopaikoille.
- AnonyymiUUSI
Venäjällä taas käytetään johtopaikoille pyrkiville ankarampaa "nirri pois" menetelmää.
- AnonyymiUUSI
Kastraatio riittäisi. Ehkä myös muna katki mutta kunhan suku ei jatku, se on pääasia.
- AnonyymiUUSI
Thaimaassa haittamatulta katkaistiin raiskauksen jälkeen "foto" vrt "Kunta Kinte" ja heitettiin se koirille syötäväksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792