LUONNOLLINEN IHMINEN EI YMMÄRRÄ

Anonyymi-ap

” Mutta ei luonnollinen ihminen ymmärrä niitä, mitkä Jumalan Hengen ovat; sillä ne ovat hänelle hulluus, ja ei taida käsittää, sillä ne hengellisesti tuomitaan.”
1 Kor 2:14

112

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.

• Anonyymi

Men en "själisk" människa tager icke emot vad som hör Guds Ande till. Det är henne en dårskap, och hon kan icke förstå det, ty det måste utgrundas på ett andligt sätt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Men en "själisk" människa tager icke emot vad som hör Guds Ande till. Det är henne en dårskap, och hon kan icke förstå det, ty det måste utgrundas på ett andligt sätt.

But the natural man receiveth not the things of the Spirit of God: for they are foolishness unto him: neither can he know them, because they are spiritually discerned.

• Anonyymi

” Sillä ne, jotka lihan jälkeen ovat, ajattelevat niitä, mitkä lihan ovat; mutta ne, jotka hengen jälkeen ovat, ajattelevat hengellisiä.”
      Room 8:5

• Anonyymi

Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.

Ty de som äro köttsliga, de hava sitt sinne vänt till vad köttet tillhör; men de som äro andliga, de hava sitt sinne vänt till vad Anden tillhör.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ty de som äro köttsliga, de hava sitt sinne vänt till vad köttet tillhör; men de som äro andliga, de hava sitt sinne vänt till vad Anden tillhör.

For they that are after the flesh do mind the things of the flesh; but they that are after the Spirit the things of the Spirit.

• Anonyymi

Logos, Jeesuksesta käytetty sana tarkoittaa järkeä, tietoa, logiikkaa, viisautta.
      Ei mitään järjetöntä hullutusta.

Valheita yritetään syöttää hullutuksen kaapuun puettuna tms. järjettöminä ajatuksina. Niihin ei pidä suostua.

Paavali käytti sitä tekniikkaa yrittäessän eksyttää ihmisiä pukemalla valheita erilaisiin paremmin hyväksyttäviin kaapuihin puettuna.

• Anonyymi

Tämä järjetön hullutus onkin nimenomaan maailman ihmisten asenne ja ilmaisu. Ymmärräthän?

• Anonyymi

Juurihan edellä on ollut ETTÄ LIHA EI SUOSTU.

Eikä sen tarvitsekaan suostua. Milloinkahan Henki ja liha voivat yhdessä kärsiä tuomionsa ja osoittaa rakkautta ystävillensä. Se onnistui yksin Jeesukselta. Joka vastarintaa tekemättä meni syyllisten puolesta ristille ja joka myöhemmin korotettiin kaikkien valtojen ja voimien pääksi.

Hän antoi anteeksi jopa niille jotka hänet lävistivät. Kykenemmekö me antamaan anteeksi?

Itse en siedä edes yhtään mitään tyhmää puhetta, vaan olen anteeksiantamaton liikaa. Jeesus antoi anteeksi niin paljon että kukaan muu ei kykene samaan.

• Anonyymi

Hab. 2:2

Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea".

Jumala on järjestyksen Jumala. Puhuu ihmisten ymmärtämää kieltä.

Ei mitään Paavalin keksimää glossolaliaa. Järjetöntä molotusta, jolla Paavali eksytti ihmisiä Kreikan Korintossa.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

• Anonyymi

Koska itse et ole saanut Jumalan lupauksen mukaista lahjaa, herjaat Jumalan lahjaa päivittäin. Onko se tapana siellä Savitaipaleella noin yleisestikin vai vain sinulla? Arvelen jälkimmäistä.

• Anonyymi

On vain yhden kirjoitetut lait, kymmenen käskyä, joihin Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat sitoutuneet.

Ei ole erikseen toisenlaisia kevyempiä "hengen lakeja" tai "pojan lakeja", joita tarjoamalla ihmisiä eksytetään pois totuuden tieltä erilaisiin valheisiin mukaan.

• Anonyymi

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

Jumalan laki on hyvä ja pyhä, mutta sillä ei ole pelastavaa voimaa, koska kukaan, paitsi Jeesus ei ole sitä täyttänyt.
        Siksipä Jeesus tuli sovittamaan meidän synnit. Vain Jeesus Kristus voi ihmisen pelastaa.
        Katso Jumalan Karitsa, joka poisotto maailman synnin!
        Ymmärrätkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan laki on hyvä ja pyhä, mutta sillä ei ole pelastavaa voimaa, koska kukaan, paitsi Jeesus ei ole sitä täyttänyt.
        Siksipä Jeesus tuli sovittamaan meidän synnit. Vain Jeesus Kristus voi ihmisen pelastaa.
        Ymmärrätkö?

Luehan tarkemmin, miljoonat ihmiset pelastuu noudattamalla Jumalan lakeja ja käskyjä.

Portto Rahab ei ollut koskaan kuullut mitään Jeesuksesta puhuttavan, mutta pelastui kun teki hyvä teon.

Jaak. 2:25

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tiet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö?

Jumalan lakien ja käskyjen mitätöinti ja kieltäminen on niskoittelua ja kapinaa Jumalaa vastaan. Siitä ei hyvää seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö?

Siinä viitataan kollektiiviseen kaikki kadottavaan perisyntiin, jonka Jeesus kumosi: Katso Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin.

Kyllä jokainen joutuu omista tekosynneistä kerran itse vastaamaan.

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan lakien ja käskyjen mitätöinti ja kieltäminen on niskoittelua ja kapinaa Jumalaa vastaan. Siitä ei hyvää seuraa.

Kuka kieltää? Laki ei pelasta. VAIN Jeesus pelastaa. Oletko koskaan kuullut evankeliumia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luehan tarkemmin, miljoonat ihmiset pelastuu noudattamalla Jumalan lakeja ja käskyjä.

Portto Rahab ei ollut koskaan kuullut mitään Jeesuksesta puhuttavan, mutta pelastui kun teki hyvä teon.

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tiet

Luehan sinä tarkemmin.

” Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
        se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.”
        Room 3:21,22

Ymmärrän toki ajattelusi sen kautta, ettet ole ymmärtänyt sitä, mitä Jeesus Kristus on puolestasi tehnyt uhratessaan itsensä Jumalalle. Sinulla on vielä ns. huppu pääsi päällä.

• Anonyymi

Paavali sai Saatanan enkelistä uuden henkioppaan, joten kannattaa olla varovainen kun lukee Paavalin väitteitä.

Demonia "The messenger of Satan" -nimistä henkiolentoa ei otettu pois miehestä rukouksista huolimatta.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

King James
      For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

• Anonyymi

Teuvo. Olet mennyt jo yli rajan herjoinesi, jota rajaa ei pidä ylittää.
        Tee siitä johtopäätöksesi.

• Anonyymi

Herjaamalla apostolia teet sitä omaksi kadotukseksi, kuten apostoli Pietari on sanonut Pyhässä Hengessä Jumalan valtuuttamana.
        Allekirjoitat oman kadotustuomiosi, jos et tee parannusta totisin mielin! Ymmärrätkö?

• Anonyymi

Paavali lähti Jumalan ikuisten lakien kieltämisen ja kumoamisen tielle ja tuli heitetyksi Saatanan haltuun kuritettavaksi ja lopulta Roomassa surmattavaksi, paha äkkikuolema, johon ei liittynyt mitään armoa.

• Anonyymi

Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä.

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

Ei ole vielä taivas ja maa kadonnut.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

5. Moos. 6:5

Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko voimastasi.

• Anonyymi

1. Tim. 4:1

Mutta Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Näitä henkiä kyllä noudatetaan ja totellaan ja ihaillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Näitä henkiä kyllä noudatetaan ja totellaan ja ihaillaan.

Perinteinen kristinusko, kunnon elämä ja Jumalan kymmenen käskyn noudattaminen ja sakramentit eivät enää riitä nykyajan ihmisille.

Pitää mennä hurmoslahkoihin kaatuilemaan ja pää pitää saada sekaisin hengistä ja henkien kosketuksista, ääniä kuuluu päästä ja valon välähdyksiä ja taivasmatkoja pitää kokea, trippejä pitää saada joka viikko aina vaan voimakkaampia kokemuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perinteinen kristinusko, kunnon elämä ja Jumalan kymmenen käskyn noudattaminen ja sakramentit eivät enää riitä nykyajan ihmisille.

Pitää mennä hurmoslahkoihin kaatuilemaan ja pää pitää saada sekaisin hengistä ja henkien kosketuksista, ääniä kuuluu päästä ja valon välähdyksiä ja taivasmatkoja pitää kokea, trippejä pitää saada joka viikko aina vaan voimakkaampia kokemuksia.

Vain Jeesuksen sovitustyössä on pelastus. Vain Jeesus pelastaa. Oletko kuullut koskaan evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta, Vapahtajasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain Jeesuksen sovitustyössä on pelastus. Vain Jeesus pelastaa. Oletko kuullut koskaan evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta, Vapahtajasta?

Käännyttämällä tehdään lahkolaisia.

Te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

Kastamalla tehdään kristittyjä.

Matt.28:19-20

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heidät
        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        ja
        OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käännyttämällä tehdään lahkolaisia.

Te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

Kastamalla tehdään kristittyjä.

Matt.28:19-20

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heidät
        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        ja
        OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Jos pelastus olisi niin helppoa, että vain kastettaisiin kaikki, niin silloin olisi lähes koko ihmiskunta pelastunut, mutta Jeesus sanoi näin:

” Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
        mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.”
        Matt 7:13,14

• Anonyymi

Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.

• Anonyymi

Käärme houkutteli Eevan syntiin lupaamalla sitä hengellistä Jumalan viisautta ja omaa viisauttaan ja ymmärrystään.

1. Moos. 3:6

Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.

• Anonyymi

Helluntailaiset ovat käärmeen oppien lumoissa ja he opettavat, että lapsia ei saa kastaa eikä heille voida antaa Pyhää Henkeä, koska heillä ei ole vielä ymmärrystä käyttää Pyhää Henkeä oikein.

• Anonyymi

Raamattu puhuu, että Pyhä Henki on lasten lahja, jos te osaatte antaa lapsille hyviä lahjoja, niin miten paljon ennen Jumala antaa lapselle kasteen lahjan,
      Pyhän uskon Hengen lahjan.

Nikodemuskin oli huolestunut, kuinka vauva syntyy uudeksi, eihän hän voi mennä takaisin äitinsä kohtuun. Mutta Jeesus puhui kasteesta vedestä ja Hengestä, ei mihinkään kohtuun uudelleen menosta.

• Anonyymi

Kristillisyys pyrkii luonnolliseen elämään. Uskovaiset ja muut mystikot ovat jotakin muuta. Kaikki uskonnot pyrkivät korjaamaan epäaitouden meissä. Olkaamme siis luonnollisia, vapaita, avoimia aikuisia. Se on myös krislillisyyden tavoite. Ei elämää pidä ehdollistaa uskomisilla, seurakuntien jäsenyyksillä, Jeesuksella tai Raamatun lauseilla, mutta ei myöskään minkään uskonnon nimellä tai symboleilla. Luonnollisella henkilöllä on terve itsetunto eikä hän tuomitse ketään.

• Anonyymi

Perisyntinen ihminen ei elä ikuisesti ilman, että Jumala luo ihmisen kasteen vedestä ja Hengestä uudeksi ikuisesti eläväksi sieluksi Kristuksen ruumiin jäseneksi kasteessa.

• Anonyymi

Jeesuskin oli perisynnin vuoksi kuolevainen ihminen ja olisi kuollut joka tapauksessa.

Siksi ihminen-Jeesuksen piti mennä kasteelle, jossa Jumala synnytti hänet omaksi pojakseen ja antoi ikuisen elämän lahjan ihmisenä, valmisti kasteessa ylösnousemusruumiin luomalla sen vedestä sanansa voimalla, kuten kaikki luomistyö tapahtuu.

Ei haudassa ihmiselle enää mitään ylösnousemusruumista valmisteta. Kyllä ne asiat on hoidettava kuntoon aikaisemmin ihmisen eläissä.

• Anonyymi

Hepr. 1:5

Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.

Jeesus puhui itsestään, kun Nikodemus meni kysymään häneltä kasteen jälkeen kasteen merkitystä. Sama totuus koskee tietenkin kaikkia muitakin ihmisiä.

Joh.3:5 "5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

Joh. 16:29

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hepr. 1:5

Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.

Jeesus puhui itsestään, kun Nikodemus meni kysymään häneltä kasteen jälkeen kasteen merkitystä. Sama totuus koskee tietenkin kaikkia muitakin ihmisiä.

Joh.3:5 "5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

Joh. 16:29

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

Jeesuksen käyttämä alkukielen sana vesi tarkoittaa tavallista vettä, the primary element. water, vatten, aqua, hudor jne.

2. Piet. 3:5

Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta.

• Anonyymi

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta, [1. Kor. 15:45; Gal. 4:4,5; 2. Tim. 1:10]

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1]

Uutta Testamenttia kun kirjoitettiin Kreikkalaisille, niin siihen lisättiin, että Jeesus oli Jumala, joka uhrattiin, niin se antoi suuremman vaikutuksen.

Kyllä kyse oli synnittömästä ihmisuhrista. Ei Jumala ole kuollut eikä mitään testamentteja tehnyt.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi

Lait on hyviä, kuten älä tapa.

Se tarkoittaa ettei pidä tehdä kansanmurhaa eikä sitä kannattaa.

• Anonyymi

Israelilla on Jumalan antama tehtävä valitun maan hankkiminen. Eikä se tapahdu ilman uhraamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israelilla on Jumalan antama tehtävä valitun maan hankkiminen. Eikä se tapahdu ilman uhraamista.

Ei ihminen voi mitään sille, mitä Jumala tekee tai laittaa valitun kansansa tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihminen voi mitään sille, mitä Jumala tekee tai laittaa valitun kansansa tekemään.

Jumalan lakien ja käskyjen vastaan käyminen ja niskoittelu voi johtaa koko kansan tuhoon, yksittäisestä ihmisestä puhumattakaan.

Hoos. 14:1

Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan lakien ja käskyjen vastaan käyminen ja niskoittelu voi johtaa koko kansan tuhoon, yksittäisestä ihmisestä puhumattakaan.

Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.

Juudea ja Samaria on juuri ajankohtaisia alueita, joilla sitä Hamasin aloittamaa sotaa käydään.

• Anonyymi

Saul, vaikka oli Jumalan voitelema kuningas, niin toimi vastoin Jumalan käskyjä sillä seurauksella, että Pyhä Henki vedettiin miehestä pois ja tilalle annettiin paha hurmoshenki. Samoin kävi Paavalille.

Jumala ei katso henkilöön.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi

Voi sinua Teuvo! Tuo on sinun yksi vakiovalheistasi, sinä ”edesmennyt”!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua Teuvo! Tuo on sinun yksi vakiovalheistasi, sinä ”edesmennyt”!

Oletko siis saanut yhteyden edesmenneeseen Teuvoosi? Oletko tietoinen mitä mieltä Raamattu on touhuistasi?
        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."

• Anonyymi

Siksipä moni väittää vastaan ja herjaa.

• Anonyymi

Luonnolliselta eli jumalattomalta ihmiseltä puuttuu Pyhä Henki ja Jumalan Sana ja siksi hän eksyy ja eksyttää.

• Anonyymi

Sananl. 23:33

Silmäsi näkevät outoja, puheesi ovat hullun houreita.

Luonnollisen ihmisen järki ja ymmärrys pelaa ja toimii hyvin.

Hurmoshenkinen ihminen näkee näkyjä ja houreita tai puhuu sekavia hurmoskieliä.

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

• Anonyymi

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

Jakaantunut mieli voi tuottaa oikean puheen lisäksi järjetöntä molotusta eli glossolaliaa.

Lääketieteellisissä tutkimuksissa on todettu yhteys skitsofrenian ja hurmoskielisen molotuksen välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jakaantunut mieli voi tuottaa oikean puheen lisäksi järjetöntä molotusta eli glossolaliaa.

Lääketieteellisissä tutkimuksissa on todettu yhteys skitsofrenian ja hurmoskielisen molotuksen välillä.

Hei
        Tiesitkö, että Jeesus Kristus tahtoo pelastaa sinut?

• Anonyymi

Paratiisissa käärme lupasi ihmiselle lisää ymmärrystä kun syövät kielletystä puusta. Käärme kielsi perisynnin.

1. Moos. 3:6

Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.

• Anonyymi

Lahkot tuottavat paljon uskontojen uhreja. Outojen ilmiöiden tavoittelu ja niiden arvostus menee överiksi.

Siihen aikaan kun oli B-mielisairaaloita, niissä oli kuulemma kokonaisia Jeesus-osastoja potilaita.

Terve kristillisyys ei enää riitä tämän ajan ihmisille.

• Anonyymi

Lääkärilehdessä kerrottiin miehestä joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonlahkossa, mihinkä hän kuului.

• Anonyymi

Jeesuksen nimen hokeminen, ihmeet ja tunnusteot eivät ole tae siitä, että kyse on oikeasta kristinuskosta.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Ei luonnollinen ihminen ymmärrä kuin herjaamisen päälle.

• Anonyymi

Silloin pitäisikin hälytyskellojen soida kun opetetaan, että Jumalan lait ja käskyt on kumottu ja kuopattua ja nyt puhutaan vaan pelkästä rakkaudesta ja henkien pillin mukaan elämisestä täysin vapaasti kuin ellun kanat.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi

Jeesus lähetti uusia lainopettajia, ei mitään kaatajapastoreita.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

• Anonyymi

Keniassa lahkopastori kehotti seurakuntalaisiaan paastoamaan, koska hänen mukaansa heidät "temmataan" pian taivaaseen.

Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 ruumista vielä etsitään.

• Anonyymi

Amerikassa Mansonin lahkossa tehtiin Markuksen lopun lisäyksen neuvomaa tosiuskovaisen testiä kohtalokkain seurauksin. Myrkynjuonti ja käärmeiden pistäminen ei haittaa kun vaan uskotaan ja kastetaan ja ojennellaan käsiä, niin kaikki sairaat paranee.

-92 painos, Mark.16:9 on varoitus tuosta Markuksen lopun lisäyksestä. Ei se ole mitäänn Jeesuksen eikä Markuksen puhetta, vaan täysin tuntemattoman kulkumiehen kirjoituksia kirkolliskokousta varten.

Markuksen evankeliumin loppuun on kirjoitettu väärennetty "lähetyskäsky".

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
      9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.

• Anonyymi

Jeesus antoi oikean kastekäskyn oikeille apostoleilleen Galilean vuorella helatorstaina ja nousi heidän nähtensä taivaaseen, ei hän sen jälkeen enää mitään toisenlaisia lähetyskäskyjä antanut.

Matt.28
        16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.
        17 Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi

Luonnollinen ihminen ymmärtää vain herjaamisen tosiaan, ei mitään Pyhän Hengen työstä.

• Anonyymi

Jumalan luoma ihminen on luonnollinen ihminen, koska hänellä on Jumalan antama henki.

Saarn. 12:7

Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

Paavalin luonnollisuus oli kyseenalaista, koska miehessä asusteli demoni, Saatanan enkeli. Enkelit on palvelukseen lähetettyjä henkiä.

2. Kor. 12:7

Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin SAATANAN ENKELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan luoma ihminen on luonnollinen ihminen, koska hänellä on Jumalan antama henki.

Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

Paavalin luonnollisuus oli kyseenalaista, koska miehessä asusteli demoni, Saatanan enkeli. Enkelit on palvelukseen lähetettyjä henkiä.

Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin SAATANAN ENKELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

Ei ne viisaat Juutalaiset Paavalin puheita tutkimatta nielaiseet siihenkän aikaan.

Ap. t. 17:11

Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

Ei ne viisaat Juutalaiset Paavalin puheita tutkimatta nielaiseet siihenkän aikaan.

Ap. t. 17:11

Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

Pyhä Henki ja Saatanan enkeli ei ole samassa ihmisessä yhtä aikaa.

Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin saama uusi henkiopas ei lähtenyt pois rukouksista huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin saama uusi henkiopas ei lähtenyt pois rukouksista huolimatta.

Mutta eipä lähtenyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eipä lähtenyt.

Paha henkiolento ei saanut nousulupaa lentoon.

King James
        For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

• Anonyymi

Luonnollinen ihminen on kui papukaija, kopioi samat jutut oli mistä tahansa kyse.

• Anonyymi

Raamattupalstan tarkoitus on puhua Ramatun asioista.

• Anonyymi

Demoni pisti molemmat Saulit hurmostilaan.

1. Sam. 18:10

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia HURMOSKIELEN SANOJA.

• Anonyymi

Kai jokaisella on Raamattu kotona,ei sitä tänne tarvitse kopioda.

Tai voi kertoa mitä se tarkoittaa muutakin kuin herjaamista.

Ei Raamatun sanoma ole herjata, vaan tarjota Pyhä Henki.

• Anonyymi

Väärämielisten lahkolaisten ja hihhulien mielestä totuus kuulostaa heidän herjaamiselta koska totuus karvastelee heidän mielessään.

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärämielisten lahkolaisten ja hihhulien mielestä totuus kuulostaa heidän herjaamiselta koska totuus karvastelee heidän mielessään.

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Tarkoitatko sinä Teuvo sitä sun lahkoa, joka hajosi? Miksi muuten olet valheellisesti julistautunut ”edesmenneeksi”? Sehän on valehtelua ja valehtelijat eivät peri taivasten valtakuntaa. Kai sinä sen tiedät?

• Anonyymi

Jenkkilahkoilla on kaikilla omat pyhät kirjat ja raamatut, mitä ne lukee.

Oikea Kirkkoraamattu voi olla hyllyssä vain sitä varten, että uusi tulokas luulisi olevansa liittymässä kristilliseen seurakuntaan.

• Anonyymi

Vaikka tekoäly voi kopoida Raamattua, mutta ei pysty ottamaan vastaan Pyhää Henkeä.

• Anonyymi

Ei lahkolaisissa ja anabaptistisissa hihhuleissa ole mitään Pyhää Henkeä lähimaillakaan.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lahkolaisissa ja anabaptistisissa hihhuleissa ole mitään Pyhää Henkeä lähimaillakaan.

Matt.7

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi

"Joka ottaa tykönsä tämän lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa tykönsä minut, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt. Sillä joka teistä kaikista on pienin, se on suuri."

Vain pieni lapsi pystyy ottamaan vastaan kasteessa oikean Pyhän Hengen lahjan ja suojelusenkelin. Lapsen sydän on avoin ja valmis ottamiseen vastaan Jumalan Hengen lahjan..
      Joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niikuin sen tekee pieni lapsi, ei pääse sinne sisälle.
      Jos te osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, niin kuinka paljon ennemmin Jumala antaa kasteessa lapselle oikean Pyhän Hengen lahjan. Pyhä Henki on lasten lahja.

Aikuisen on vaikea pelastua ja rikkaalle se on lähes mahdotonta.

Luuk. 18:25

Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."

• Anonyymi

Totuuden varma merkki on, että se saa Jenkkilahkot ja muut kotimaisetkin väärämieliset herätysliikkeeet raivon valtaan.

Jeesuksin kun puhui totuutta, niin omasa mielestään uskovaiset lahkolaiset meinasivat kivittää hänet kuoliaaksi.

• Anonyymi

Johannes oli totuuden asialla, hän ei kastanut itsensä uskovaisiksi julistaneita lahkolaisia ollenkaan, vaan kutsui heitä käärmeitten sikiöiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johannes oli totuuden asialla, hän ei kastanut itsensä uskovaisiksi julistaneita lahkolaisia ollenkaan, vaan kutsui heitä käärmeitten sikiöiksi.

Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon. Lahkolaisten teltat ja tivolit ja hurmoskokoukset kannattaakin kiertää kaukaa. Sinne ei pidä mennä edes uteliaisuuttaan, vaikka leijuisivat siellä ilmassa teltan katon katon rajassa kolehtihaavit käsissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon. Lahkolaisten teltat ja tivolit ja hurmoskokoukset kannattaakin kiertää kaukaa. Sinne ei pidä mennä edes uteliaisuuttaan, vaikka leijuisivat siellä ilmassa teltan katon katon rajassa kolehtihaavit käsissään.

Joissakin herätysliikkeissä kuulemma karjahtelevat eläinteen äänillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joissakin herätysliikkeissä kuulemma karjahtelevat eläinteen äänillä.

Hurmostilassa taju kankaalla voivat ryömiä vaikka penkkirivien alla etsimässä sitä Jeesusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hurmostilassa taju kankaalla voivat ryömiä vaikka penkkirivien alla etsimässä sitä Jeesusta.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

Matt. 24:26

Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

• Anonyymi

Usko alkaa puhdistua ja selkiintyä, kun jätät Paavalin opetukset sivuun ja keskitys Kristuksen omaan opetukseen ja hänen kanssaan eläneiden oikeiden apostolien opetukseen.

• Anonyymi

Luonnollinen ihminen tosiaan herjaa sydämensä kyllyydestä.

• Anonyymi

Jumalan luoma tervejärkinen tavallinen ihminen on luonnollinen ihmisen.

Paavali oli murhamies, joka ei kaihtanut valehtelemista, kun katsoi sen tarpeelliseksi. Tarkoitus pyhittää keinot, meinasi Paavali.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen..lögnaktighet ..eikä ihminen sille perusluonteelleen mitään voi. Vanhemmiten ne luonteepiirteet vain korostuu.

Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

• Anonyymi

Usko kannattaa suunnata Jeesukseen, Jeesuksen opetukseen ja hänen kanssaan kulkeneiden oikeiden apostolien opetukseen. Unohtamatta VT:n ikuisia totuuksia.

• Anonyymi

Paavali oli tappaja luonnoltaan ja tumma jo heimoltaan. Roomanvallan palkkamurhaja.

Eikä se Stefanoksen murha ollut ainoa laatuaan, Paavali oli murhakoplan johtaja,
      joka hyväksyi ne teot.

Ap. t. 22:20

SILLOINKIN, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

• Anonyymi

Paavali ei saatu vastuuseen teoistaan.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi

Toisaalta mitä hyödyttää luonnollisen ihmisen ilman henkeä herjata samat herjat päivästä toiseen.

Sellainen on kaikista ihmisistä surkuteltavin.

• Anonyymi

Raamattu varoittaa murhamiesten suosimisesta ja heidän vaikutuspiiriin hakeutumisesta.

Ilm. 22:15

Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

• Anonyymi

Ps. 5:7

Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.

Ps. 55:24

Mutta heidät sinä, Jumala, syökset tuonelan syvyyteen; murhamiehet ja petturit eivät pääse puoleen ikäänsä. Mutta minä turvaan sinuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. 5:7

Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.

Ps. 55:24

Mutta heidät sinä, Jumala, syökset tuonelan syvyyteen; murhamiehet ja petturit eivät pääse puoleen ikäänsä. Mutta minä turvaan sinuun.

4. Moos. 35:31

Älkää ottako lunastusmaksua sellaisen tappajan hengestä, joka on tehnyt hengenrikoksen, vaan rangaistakoon hänet kuolemalla.

Biblia.
        Ja ei teidän pidä ottaman yhtäkään hintaa miehentappajan hengen edestä, joka itse pahuudesta on kuoleman matkaan saattanut; sillä hänen pitää totisesti kuoleman.

-92
        Jos joku on murhannut toisen ja näin ansainnut kuolemantuomion, te ette saa ottaa vastaan hänen henkensä pelastamiseksi tarjottua hyvitysmaksua; hänet on surmattava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

4. Moos. 35:31

Älkää ottako lunastusmaksua sellaisen tappajan hengestä, joka on tehnyt hengenrikoksen, vaan rangaistakoon hänet kuolemalla.

Biblia.
        Ja ei teidän pidä ottaman yhtäkään hintaa miehentappajan hengen edestä, joka itse pahuudesta on kuoleman matkaan saattanut; sillä hänen pitää totisesti kuoleman.

-92
        Jos joku on murhannut toisen ja näin ansainnut kuolemantuomion, te ette saa ottaa vastaan hänen henkensä pelastamiseksi tarjottua hyvitysmaksua; hänet on surmattava.

I skolen icke taga lösen för en dråpares liv, om han är skyldig till döden, utan han skall straffas med döden.

Moreover ye shall take no satisfaction for the life of a murderer, which is guilty of death: but he shall be surely put to death.[(guilty…) : Heb. faulty to die]

• Anonyymi

Ei kansanmurhaa tosiaan pidä kannattaa.

Se nyt on selvää ilman Raamattuakin.

• Anonyymi

Jenkkilahkoissa kolmoismurhaajat on ehdotonta eliittiä, joita pelätään ja kunnioitetaan.

• Anonyymi

Ruandan anabaptistinen lahkopastori oli osallinen kansanmurhasta ja istunut vankilassa kohta 20 vuotta.

• Anonyymi

Murhamies-pastorin käsien alle jos erehtyy menemään, niin tulee osalliseksi niistä murhista ja synneistä.

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

Joka yhtyy porttoon tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan. Sama periaate koskee murhamiehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Murhamies-pastorin käsien alle jos erehtyy menemään, niin tulee osalliseksi niistä murhista ja synneistä.

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

Joka yhtyy porttoon tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan. Sama periaate koskee murhamiehiä.

Mehän tiedämme oman kertomasi mukaan, että sinä teit aviorikoksen, kun kostit vaimosi huorinteon. Olet siis itsekin oman kertomasi mukaan tehnyt huorin ja se on synti. Koska olet rikkonut Jumalan pyhää lakia, et voi lain kautta pelastua.
        Sinun ainoa toivosi on se, että teet parannuksen ja turvaudut Jeesuksen Kristuksen pyhään sovitustyöhön, kun Hän kärsi ja kuoli syntiesi ( myös valehtelujesi ja herjaamisiesi ) tähden.
        Jos aiot ikuiseen elämään päästä. Mutta jos et välitä tuosta niin suuresta pelastuksesta, sinulla ei ole mitään mahdollisuutta ikuiseen elämään ja armoon Jeesuksen Kristuksen luo, kun täältä ajallisesti elämästä lähdet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia on kuitenkin niin, että valehtelu on synti ja sinä harrastat sitä.
        Nyt siis sinä Teuvo, annat todellakin kirkkain silmin väittää, että olisit välillä kuollut ( edesmennyt ) ja olisit palannut takaisin elämään.
        Sanoisinpa, että melkoinen veijari sinä olet!

• Anonyymi

Tosiaan kansanmurha ja herjaaminen ovat syntiä.

• Anonyymi

2. Moos. 18:20

Neuvo kansalle tarkoin säännökset ja lait, opeta sille tie, jota sen tulee kulkea, ja kaikki, mitä sen tulee tehdä.

Ei pelkkä usko ihmistä pelasta. Tuomio tulee tekojen perusteella.

Rahab ei ollut kuullut yhtään mitään puhuttavan Jeesuksesta.

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

Paavali yritti sumuttaa väittämällä tekojen merkityksen pois, koska oli tehnyt murhan, mahdollisesti useita.

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

• Anonyymi

Stefanus oli Juutalainen Jeesuksen uskonveli, jonka Paavali murhasi murhakoplansa kanssa.

On törkeätä valhetta väittää, että teoilla ei ole mitän merkitystä ihmisen ikuisen kohtalon kannalta.

Matt. 25:40

Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefanus oli Juutalainen Jeesuksen uskonveli, jonka Paavali murhasi murhakoplansa kanssa.

On törkeätä valhetta väittää, että teoilla ei ole mitän merkitystä ihmisen ikuisen kohtalon kannalta.

Matt. 25:40

Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

Lakien vähättely, kumoaminen ja mitätöinti, vastustaminen ja niskoittelu on kapinaa Jumalaa vastaan, mistä ei hyvää seuraa.

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lakien vähättely, kumoaminen ja mitätöinti, vastustaminen ja niskoittelu on kapinaa Jumalaa vastaan, mistä ei hyvää seuraa.

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.

Samaria ja Juuda ovat edelleen Hamasin hallussa.

• Anonyymi

Tämäkin ketju todistaa siitä, miten Jeesuksen risti on hulluutta maailmalle ja siksi se herjaa ja ilkkuu. Aikansa vain.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      257
      18146
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      76
      10353
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      344
      6857
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      57
      4843
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      34
      4576
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      79
      3318
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      117
      2952
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      95
      2460
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      29
      1947
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      24
      1762
    Aihe