LUONNOLLINEN IHMINEN EI YMMÄRRÄ

Anonyymi-ap

” Mutta ei luonnollinen ihminen ymmärrä niitä, mitkä Jumalan Hengen ovat; sillä ne ovat hänelle hulluus, ja ei taida käsittää, sillä ne hengellisesti tuomitaan.”
1 Kor 2:14

46

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.

• Anonyymi

Men en "själisk" människa tager icke emot vad som hör Guds Ande till. Det är henne en dårskap, och hon kan icke förstå det, ty det måste utgrundas på ett andligt sätt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Men en "själisk" människa tager icke emot vad som hör Guds Ande till. Det är henne en dårskap, och hon kan icke förstå det, ty det måste utgrundas på ett andligt sätt.

But the natural man receiveth not the things of the Spirit of God: for they are foolishness unto him: neither can he know them, because they are spiritually discerned.

• Anonyymi

” Sillä ne, jotka lihan jälkeen ovat, ajattelevat niitä, mitkä lihan ovat; mutta ne, jotka hengen jälkeen ovat, ajattelevat hengellisiä.”
      Room 8:5

• Anonyymi

Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.

Ty de som äro köttsliga, de hava sitt sinne vänt till vad köttet tillhör; men de som äro andliga, de hava sitt sinne vänt till vad Anden tillhör.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ty de som äro köttsliga, de hava sitt sinne vänt till vad köttet tillhör; men de som äro andliga, de hava sitt sinne vänt till vad Anden tillhör.

For they that are after the flesh do mind the things of the flesh; but they that are after the Spirit the things of the Spirit.

• Anonyymi

Logos, Jeesuksesta käytetty sana tarkoittaa järkeä, tietoa, logiikkaa, viisautta.
      Ei mitään järjetöntä hullutusta.

Valheita yritetään syöttää hullutuksen kaapuun puettuna tms. järjettöminä ajatuksina. Niihin ei pidä suostua.

Paavali käytti sitä tekniikkaa yrittäessän eksyttää ihmisiä pukemalla valheita erilaisiin paremmin hyväksyttäviin kaapuihin puettuna.

• Anonyymi

Tämä järjetön hullutus onkin nimenomaan maailman ihmisten asenne ja ilmaisu. Ymmärräthän?

• Anonyymi

Hab. 2:2

Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea".

Jumala on järjestyksen Jumala. Puhuu ihmisten ymmärtämää kieltä.

Ei mitään Paavalin keksimää glossolaliaa. Järjetöntä molotusta, jolla Paavali eksytti ihmisiä Kreikan Korintossa.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

• Anonyymi

Koska itse et ole saanut Jumalan lupauksen mukaista lahjaa, herjaat Jumalan lahjaa päivittäin. Onko se tapana siellä Savitaipaleella noin yleisestikin vai vain sinulla? Arvelen jälkimmäistä.

• Anonyymi

On vain yhden kirjoitetut lait, kymmenen käskyä, joihin Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat sitoutuneet.

Ei ole erikseen toisenlaisia kevyempiä "hengen lakeja" tai "pojan lakeja", joita tarjoamalla ihmisiä eksytetään pois totuuden tieltä erilaisiin valheisiin mukaan.

• Anonyymi

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

Jumalan laki on hyvä ja pyhä, mutta sillä ei ole pelastavaa voimaa, koska kukaan, paitsi Jeesus ei ole sitä täyttänyt.
        Siksipä Jeesus tuli sovittamaan meidän synnit. Vain Jeesus Kristus voi ihmisen pelastaa.
        Katso Jumalan Karitsa, joka poisotto maailman synnin!
        Ymmärrätkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan laki on hyvä ja pyhä, mutta sillä ei ole pelastavaa voimaa, koska kukaan, paitsi Jeesus ei ole sitä täyttänyt.
        Siksipä Jeesus tuli sovittamaan meidän synnit. Vain Jeesus Kristus voi ihmisen pelastaa.
        Ymmärrätkö?

Luehan tarkemmin, miljoonat ihmiset pelastuu noudattamalla Jumalan lakeja ja käskyjä.

Portto Rahab ei ollut koskaan kuullut mitään Jeesuksesta puhuttavan, mutta pelastui kun teki hyvä teon.

Jaak. 2:25

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tiet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö?

Jumalan lakien ja käskyjen mitätöinti ja kieltäminen on niskoittelua ja kapinaa Jumalaa vastaan. Siitä ei hyvää seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö?

Siinä viitataan kollektiiviseen kaikki kadottavaan perisyntiin, jonka Jeesus kumosi: Katso Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin.

Kyllä jokainen joutuu omista tekosynneistä kerran itse vastaamaan.

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan lakien ja käskyjen mitätöinti ja kieltäminen on niskoittelua ja kapinaa Jumalaa vastaan. Siitä ei hyvää seuraa.

Kuka kieltää? Laki ei pelasta. VAIN Jeesus pelastaa. Oletko koskaan kuullut evankeliumia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luehan tarkemmin, miljoonat ihmiset pelastuu noudattamalla Jumalan lakeja ja käskyjä.

Portto Rahab ei ollut koskaan kuullut mitään Jeesuksesta puhuttavan, mutta pelastui kun teki hyvä teon.

Jaak. 2:25

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tiet

Luehan sinä tarkemmin.

” Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
        se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.”
        Room 3:21,22

Ymmärrän toki ajattelusi sen kautta, ettet ole ymmärtänyt sitä, mitä Jeesus Kristus on puolestasi tehnyt uhratessaan itsensä Jumalalle. Sinulla on vielä ns. huppu pääsi päällä.

• Anonyymi

Paavali sai Saatanan enkelistä uuden henkioppaan, joten kannattaa olla varovainen kun lukee Paavalin väitteitä.

Demonia "The messenger of Satan" -nimistä henkiolentoa ei otettu pois miehestä rukouksista huolimatta.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

King James
      For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

• Anonyymi

Teuvo. Olet mennyt jo yli rajan herjoinesi, jota rajaa ei pidä ylittää.
        Tee siitä johtopäätöksesi.

• Anonyymi

Herjaamalla apostolia teet sitä omaksi kadotukseksi, kuten apostoli Pietari on sanonut Pyhässä Hengessä Jumalan valtuuttamana.
        Allekirjoitat oman kadotustuomiosi, jos et tee parannusta totisin mielin! Ymmärrätkö?

• Anonyymi

Paavali lähti Jumalan ikuisten lakien kieltämisen ja kumoamisen tielle ja tuli heitetyksi Saatanan haltuun kuritettavaksi ja lopulta Roomassa surmattavaksi, paha äkkikuolema, johon ei liittynyt mitään armoa.

• Anonyymi

Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä.

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

Ei ole vielä taivas ja maa kadonnut.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

5. Moos. 6:5

Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko voimastasi.

• Anonyymi

1. Tim. 4:1

Mutta Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Näitä henkiä kyllä noudatetaan ja totellaan ja ihaillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Tim. 4:1

Mutta Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Näitä henkiä kyllä noudatetaan ja totellaan ja ihaillaan.

Perinteinen kristinusko, kunnon elämä ja Jumalan kymmenen käskyn noudattaminen ja sakramentit eivät enää riitä nykyajan ihmisille.

Pitää mennä hurmoslahkoihin kaatuilemaan ja pää pitää saada sekaisin hengistä ja henkien kosketuksista, ääniä kuuluu päästä ja valon välähdyksiä ja taivasmatkoja pitää kokea, trippejä pitää saada joka viikko aina vaan voimakkaampia kokemuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perinteinen kristinusko, kunnon elämä ja Jumalan kymmenen käskyn noudattaminen ja sakramentit eivät enää riitä nykyajan ihmisille.

Pitää mennä hurmoslahkoihin kaatuilemaan ja pää pitää saada sekaisin hengistä ja henkien kosketuksista, ääniä kuuluu päästä ja valon välähdyksiä ja taivasmatkoja pitää kokea, trippejä pitää saada joka viikko aina vaan voimakkaampia kokemuksia.

Vain Jeesuksen sovitustyössä on pelastus. Vain Jeesus pelastaa. Oletko kuullut koskaan evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta, Vapahtajasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain Jeesuksen sovitustyössä on pelastus. Vain Jeesus pelastaa. Oletko kuullut koskaan evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta, Vapahtajasta?

Käännyttämällä tehdään lahkolaisia.

Te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

Kastamalla tehdään kristittyjä.

Matt.28:19-20

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heidät
        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        ja
        OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käännyttämällä tehdään lahkolaisia.

Te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

Kastamalla tehdään kristittyjä.

Matt.28:19-20

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heidät
        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        ja
        OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Jos pelastus olisi niin helppoa, että vain kastettaisiin kaikki, niin silloin olisi lähes koko ihmiskunta pelastunut, mutta Jeesus sanoi näin:

” Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
        mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.”
        Matt 7:13,14

• Anonyymi

Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.

• Anonyymi

Käärme houkutteli Eevan syntiin lupaamalla sitä hengellistä Jumalan viisautta ja omaa viisauttaan ja ymmärrystään.

1. Moos. 3:6

Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.

• Anonyymi

Helluntailaiset ovat käärmeen oppien lumoissa ja he opettavat, että lapsia ei saa kastaa eikä heille voida antaa Pyhää Henkeä, koska heillä ei ole vielä ymmärrystä käyttää Pyhää Henkeä oikein.

• Anonyymi

Raamattu puhuu, että Pyhä Henki on lasten lahja, jos te osaatte antaa lapsille hyviä lahjoja, niin miten paljon ennen Jumala antaa lapselle kasteen lahjan,
      Pyhän uskon Hengen lahjan.

Nikodemuskin oli huolestunut, kuinka vauva syntyy uudeksi, eihän hän voi mennä takaisin äitinsä kohtuun. Mutta Jeesus puhui kasteesta vedestä ja Hengestä, ei mihinkään kohtuun uudelleen menosta.

• Anonyymi

Kristillisyys pyrkii luonnolliseen elämään. Uskovaiset ja muut mystikot ovat jotakin muuta. Kaikki uskonnot pyrkivät korjaamaan epäaitouden meissä. Olkaamme siis luonnollisia, vapaita, avoimia aikuisia. Se on myös krislillisyyden tavoite. Ei elämää pidä ehdollistaa uskomisilla, seurakuntien jäsenyyksillä, Jeesuksella tai Raamatun lauseilla, mutta ei myöskään minkään uskonnon nimellä tai symboleilla. Luonnollisella henkilöllä on terve itsetunto eikä hän tuomitse ketään.

• Anonyymi

Perisyntinen ihminen ei elä ikuisesti ilman, että Jumala luo ihmisen kasteen vedestä ja Hengestä uudeksi ikuisesti eläväksi sieluksi Kristuksen ruumiin jäseneksi kasteessa.

• Anonyymi

Jeesuskin oli perisynnin vuoksi kuolevainen ihminen ja olisi kuollut joka tapauksessa.

Siksi ihminen-Jeesuksen piti mennä kasteelle, jossa Jumala synnytti hänet omaksi pojakseen ja antoi ikuisen elämän lahjan ihmisenä, valmisti kasteessa ylösnousemusruumiin luomalla sen vedestä sanansa voimalla, kuten kaikki luomistyö tapahtuu.

Ei haudassa ihmiselle enää mitään ylösnousemusruumista valmisteta. Kyllä ne asiat on hoidettava kuntoon aikaisemmin ihmisen eläissä.

• Anonyymi

Hepr. 1:5

Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.

Jeesus puhui itsestään, kun Nikodemus meni kysymään häneltä kasteen jälkeen kasteen merkitystä. Sama totuus koskee tietenkin kaikkia muitakin ihmisiä.

Joh.3:5 "5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

Joh. 16:29

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hepr. 1:5

Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.

Jeesus puhui itsestään, kun Nikodemus meni kysymään häneltä kasteen jälkeen kasteen merkitystä. Sama totuus koskee tietenkin kaikkia muitakin ihmisiä.

Joh.3:5 "5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

Joh. 16:29

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

Jeesuksen käyttämä alkukielen sana vesi tarkoittaa tavallista vettä, the primary element. water, vatten, aqua, hudor jne.

2. Piet. 3:5

Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta.

• Anonyymi

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta, [1. Kor. 15:45; Gal. 4:4,5; 2. Tim. 1:10]

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1]

Uutta Testamenttia kun kirjoitettiin Kreikkalaisille, niin siihen lisättiin, että Jeesus oli Jumala, joka uhrattiin, niin se antoi suuremman vaikutuksen.

Kyllä kyse oli synnittömästä ihmisuhrista. Ei Jumala ole kuollut eikä mitään testamentteja tehnyt.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi

Lait on hyviä, kuten älä tapa.

Se tarkoittaa ettei pidä tehdä kansanmurhaa eikä sitä kannattaa.

• Anonyymi

Israelilla on Jumalan antama tehtävä valitun maan hankkiminen. Eikä se tapahdu ilman uhraamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israelilla on Jumalan antama tehtävä valitun maan hankkiminen. Eikä se tapahdu ilman uhraamista.

Ei ihminen voi mitään sille, mitä Jumala tekee tai laittaa valitun kansansa tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihminen voi mitään sille, mitä Jumala tekee tai laittaa valitun kansansa tekemään.

Jumalan lakien ja käskyjen vastaan käyminen ja niskoittelu voi johtaa koko kansan tuhoon, yksittäisestä ihmisestä puhumattakaan.

Hoos. 14:1

Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan lakien ja käskyjen vastaan käyminen ja niskoittelu voi johtaa koko kansan tuhoon, yksittäisestä ihmisestä puhumattakaan.

Hoos. 14:1

Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.

Juudea ja Samaria on juuri ajankohtaisia alueita, joilla sitä Hamasin aloittamaa sotaa käydään.

• Anonyymi

Saul, vaikka oli Jumalan voitelema kuningas, niin toimi vastoin Jumalan käskyjä sillä seurauksella, että Pyhä Henki vedettiin miehestä pois ja tilalle annettiin paha hurmoshenki. Samoin kävi Paavalille.

Jumala ei katso henkilöön.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2655
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1866
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      152
      1447
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      367
      1418
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      357
      1356
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1246
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      61
      1213
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1146
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      1006
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      928
    Aihe