Merinen. Ennen kuin tieto tuli että manan majoille oli mennyt E. Peltonen, uskottiin että menehtynyt oli V. Merinen. On kuulemma aika valmista kauraa hänkin.
Kuten eräs komppanian päällikkö sanoi:"Tämä yksikkö syö miehiä".
Pitäisikö demareiden alkaa vihdoin kiinnittää huomiota omaan käytökseensä eikä vain suurennuslasilla tiirailla persujen puheita ja tekoja.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/afe0ff70-f0c8-4608-a70d-b9b9231cc919
Toinenkin demari köysikaupoilla?
8
134
Vastaukset 8
- Anonyymi
Eduskunnassa on paljon työpaikkakiusaamista ja erityisesti persujen toimesta.
- Anonyymi
Tiettävästi ei erityisesti ainalaan persujen toimesta. Siinä kynnys ilmoittamisesta on hyvin paljon muita puolueita matalampi ainakin oppisitiopuolueiden suunnalta..
- Anonyymi
Kyllähän se oli muilta puolueilta räikeää pottuilua ja suoranaista koulukiusaamista pakkosiirrättää perussuomalaisten eduskuntaryhmä äärioikealla isossa salissa.
Aika törkeetä tekstiä. Ajattele vähän mitä kirjottelet tänne.
- Anonyymi
Mikä oli se törkee osa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli se törkee osa?
Miksi vatkot itsemurhaa, varsinkin kun tuollainen voi vaikuttaa itsetuhoiseen henkilöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vatkot itsemurhaa, varsinkin kun tuollainen voi vaikuttaa itsetuhoiseen henkilöön.
Ei vaikuta. Kukaan niistä tyypeistä ei taatusti ole tällä latriinipalstalla, vaikka sinulle se onkin koko maailma.
Yle sen sijaan julkaisi asiasta artikkelin ja se saattaa moni itsaria hautova lukeakin.
Otapa Yleensä yhteys ja valita asiasta, ettei ala ahdistamaan niin paljon että vedät itsesi kiikkuun.
- Anonyymi
Nyt itsemurhan tehnyt Peltonenkin loppuun asti haittamaahanmuuton puolestapuhuja, olisi tainnut jo omassa tilanteessa olla piisalle asti.
Matujen perheenyhdistämisistä oli huolissaan, on julkisuudessa olleiden tietojen mukaan tulossa tiukennuksia, kiitos PS.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498