Laissa vedotaan siihen, että hevonen on laumaeläin. Entäs sitten vanhukset? Vanhuskin on laumaeläin, mutta vanhukset jätetään yksin. Onko tuo tasa-arvoa?
Hevosella pitää olla hevoskaveri vuoden alusta
6
71
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hevonen ja vanhus voivat olla kavereita keskenään, niin oli ennen vanhaan.
- AnonyymiUUSI
Suomalainen ei ole enää mitään suomalaisille politiikoille, varsinkin ikäihmiset, vammaiset voidaan pudottaa täysin palvelujen piiristä ja jättää yksin tai korkeintaan oletetaan ettiä digi on siellä muka turvana.
Ei vanha ihminen muka tarvitse toista ihmistä, ei kosketa ei auta vessaan ei vaihda vaippaa, ei nosta jos kaatunut. Kukaan ei puhu mitään. Ei ulkoilutan. Eläimille kuuluu ulkoilu mutta ei vanhukselle.- AnonyymiUUSI
Ikäihmisten ihan turha valittaa yhtään mistään. Niilläkin paskoilla äänioikeus joten vittuako valitsevat "huonoja" päättäjiä. Vittuako ovat kasvattaneet lapsensa idiooteiksi jotka valitsee "huonoja" päättäjiä.
Ikäihmiset siis täysin itse vastuussa ja saavat mitä tilaavat.
- AnonyymiUUSI
Aasi kelpaa hevosen kaveriksi eli myös poliitikko kelpaa.
- AnonyymiUUSI
HEH! :D..
- AnonyymiUUSI
Ihmisten hyvinvointi ei poliitikkoja kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792