Nyt repes pelihousut, nyt riittää!

Anonyymi-ap

te kiusaatte Mestarin ja Riikan hengiltä, jättäkää nää jo rauhaan, ne tekee vaan työtään palvelessaan Suomen etua, miten voi demukit ja vihervässykät olla niin tunteettomia, nyt itkettää ja kiukuttaa, ja naapuri kin huutaa kun tein hyppypotkun sen seinään!!

27

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene töihin juuttaan pökiö!

• Anonyymi

Järjestelmällista maanpetosta ja vallankaappausta suunnitteleva "Joukkovoima...." yrittää käyttää likaisia keinoja Riikka Purraa vastaan.
        Tarkoitus on kenkilöön kohdistuvalla loanheitolla ja valehtelulla saada hänet vaikuttamaan epäluotettavalta.

Minttu Koponen alias Kerttu Eskelinen on johtohahmo agitoimaan poliittistä häirintää valtiovarainministeriä vastaan.

Onko Minttu Koponen alias Kerttu Eskelinen maanpetturi vai vain yksinkertaisen tyhmä kommunisti hakemassa julkisuutta ja huomiota.

Vasemmistoliitto ei koskaan tuoimitse häiriköintiä tai väkivaltaa muita puolueita kohtaan.
        Sen sijaan yllyttäjiä näyttää riittävän alaen Li Andersonista.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ja saisko saman suomen kielellä?

• Anonyymi

Moni menisi töihin jos niitä olisi tarjolla, joten älä herjaa työttömiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjestelmällista maanpetosta ja vallankaappausta suunnitteleva "Joukkovoima...." yrittää käyttää likaisia keinoja Riikka Purraa vastaan.
        Tarkoitus on kenkilöön kohdistuvalla loanheitolla ja valehtelulla saada hänet vaikuttamaan epäluotettavalta.

Minttu Koponen alias Kerttu Eskelinen on johtohahmo agitoimaan poliittistä häirintää valtiovarainministeriä vastaan.

Onko Minttu Koponen alias Kerttu Eskelinen maanpetturi vai vain yksinkertaisen tyhmä kommunisti hakemassa julkisuutta ja huomiota.

Vasemmistoliitto ei koskaan tuoimitse häiriköintiä tai väkivaltaa muita puolueita kohtaan.
        Sen sijaan yllyttäjiä näyttää riittävän alaen Li Andersonista.

Persujen orbanistisuus pilkahti kommentissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen orbanistisuus pilkahti kommentissa.

Kyllä tuollainen pakkomielle työstä käy.
        Addiktio ei kuitenkaan elätä.
        Mites Sulla muuten menee? Onko muuta elämää??

• Anonyymi

Ei sillä pökiöllä ole muuta työtä kuin roikkua täällä suoltamassa viestejä kasapäin.
        Psykiatria tarvittaisiin.

• Anonyymi

"Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön."

Ja persuthan ovat melko aktiivisia leikkijöitä itsekin.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vihervasudemut vaativat lisää leikkiöitä, malli ruotsista.
        https://yle.fi/a/74-20108641

""Puolueiden puheet ruokkivat Ruotsissa väkivaltaa"

Expo-säätiön johtajan Daniel Poohlin mukaan Ruotsissa on vallalla uhkaretoriikka, joka antaa pontta äärioikeistolaiseen väkivaltaan taipuvaisille."

https://yle.fi/a/3-8637930

Linkkipersu on yksi osanen väkivaltaan yllyttäjistä.

• Anonyymi

ei se hyppy potkuun kuollut vaan ruumiinavauksessa oli lääkemassaa mahalaukku täynnä

• Anonyymi

pakeni sairaalasta huumeita käyttämään

• Anonyymi

Eli persu kulkee perse paljaana.

• Anonyymi

Kannattaako itse kommentoida kerran toisensa jälkeen täällä itseään ja suoltaa potaskaa palstan täydeltä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako itse kommentoida kerran toisensa jälkeen täällä itseään ja suoltaa potaskaa palstan täydeltä??

Siten saa itselleen sopivan keskustelun aikaiseksi ja se näyttääkin ihan todelliselta keskustelulta. Suosittelen.

• Anonyymi

Mestari joutaakin jiusata hengiltä, täysin viraton turha tyyppi, joka on todellinen mainehaitta Perussuomalaisille.

• Anonyymi

Lisäksi Ukrainan ystävä, jonka takia puolueelta jäävät saamatta vaaliruplat.

• Anonyymi

Tekevät työtään potkiessaan heikoimpia päähän rautasaappaalla.

• Anonyymi

Saat mitä tilaat. Perussuomalaiset

Heeheheeee

• Anonyymi

Lavrov torppaa eurooppalaiset joukot Ukrainassa.

• Anonyymi

Persuilta vahva tuki Lavroville? Mitäs FSB:n kouluttama Tynkkynen äänestää Brysselissä?

• Anonyymi

Ettei olis agentti vaan Hakkaraisen tiellä?

• Anonyymi

Tällä palstalla on kyllä niin sekavaa viestintää että kiinnostais psykiatria.

• Anonyymi

Nussi-Jussin pää petti. ja Burra pukeuhtuu Burkaan.

• Anonyymi

Riikka kyllä yrittää leikata minut hengiltä!

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      325
      5201
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      111
      1531
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      120
      1420
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe