Tätä on jo pari vuotta ennustettu, nyt se tapahtuu.
Tekoälyllä ei voi rahastaa, joten sijoittajat kaikkoaa, karseat tappiot niskassa.
Tekoälykupla puhkeaa
4
56
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hirvee Hype nopeutti AI kehitystä, rahamiehet huijattiin kustantamaan koko lysti 😭😭😭😭
- AnonyymiUUSI
Ai miksi itse en sijoita, no koska uskon terveeseen markkinatalouteen, joka perustuu järkeen, eikä haihatteluun tai pikavoittoihin.
Musk tuhlannu valtavat rahat Marsin asuttamiseen, täyttä utopiaa moinen. Kyllä sinne varmaan ihmisiä saadaan, mutta korkeintaan muutama yksilö. Ja tuon takia kulutetaan kiivaasti maapallon luonnonvaroja, hölmöläisten hommaa.
Ainoa ongelma planeetallamme on liikakansoitus ja liian korkea elintaso.- AnonyymiUUSI
Esson baari oli aitoa ja kestävää elintasoa, woket ei sitä hiffannu eikä hiffaa vieläkään.
- AnonyymiUUSI
"Musk tuhlannu valtavat rahat Marsin asuttamiseen"
Musk saa varmaan vähentää verotuksessa Marssin asuttamiseen käytetyt rahat täysimääräisenä. Tavallaan voi heittää rahaa vaikka kaivoon. Jos ei heitä joutuu maksamaan enemmän veroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802