JEESUKSEN KRISTUKSEN PRIORITEETTI

Anonyymi-ap

”Vaan etsikäät ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, ja niin kaikki nämät teille annetaan.”
Matt 6:33

27

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.

• Anonyymi

Nej, söken först efter hans rike och hans rättfärdighet, så skall också allt detta andra tillfalla eder.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nej, söken först efter hans rike och hans rättfärdighet, så skall också allt detta andra tillfalla eder.

But seek ye first the kingdom of God, and his righteousness; and all these things shall be added unto you.

• Anonyymi

”Etsikäät Herraa, kuin hän löytää taitaan: rukoilkaat häntä, koska hän läsnä on.”
      Jesaja 55:6

Jesaja oli ymmärtänyt Jumalan etsimisen tärkeyden.

• Anonyymi

Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

Söken HERREN, medan han låter sig finnas; åkallen honom, medan han är nära.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söken HERREN, medan han låter sig finnas; åkallen honom, medan han är nära.

Seek ye the LORD while he may be found, call ye upon him while he is near:

• Anonyymi

”Anokaat, niin teille annetaan: etsikäät, niin te löydätte: kolkuttakaat, niin teille avataan.”
      Matt 7:7

• Anonyymi

Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

Bedjen, och eder skall varda givet; söken, och I skolen finna; klappen, och för eder skall varda upplåtet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bedjen, och eder skall varda givet; söken, och I skolen finna; klappen, och för eder skall varda upplåtet.

Ask, and it shall be given you; seek, and ye shall find; knock, and it shall be opened unto you:

• Anonyymi

Oli se vaan melkoinen koijari.

• On syytä etsi että pelastuisitte.

• Anonyymi

Ja löydettyäkin on Herran Jeesuksen Kristuksen etsiminen uskovillekin elintärkeää. Mm. Hänen tahtonsa, johdatuksensa, viisautensa jne etsiminen.

• Anonyymi

Jos etsii väärästä paikasta, ei voi koskaan löytää etsimäänsä.

Hurmoslahkoissa porukka konttaa hurmospäissään penkkien välissäkin etsimässä sitä Jumalaa, taju kankaalla.

• Anonyymi

On se hyvä, etten tullut sinun lahkoosi Teuvo!

• Anonyymi

Raamatun mukaan Jeesus itse etsii kadonneet lampaansa.

Joh. 15:16

Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät.

• Anonyymi

Matt. 7:15

Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

• Anonyymi

Kuten TS raatelee täällä!

• Anonyymi

Väärämielisten lahkolaisten jumala Valkia Saatana houkuttelee ihmisiä luokseen Raamatusta kopioimillaan kehotuksilla etsiä Jumalaa.

2. Tess. 2:4

tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

Hurmoslahkot ilmoittelee lehdissä paikan ja kellonajankin, koska Jumala on tavattavissa heidän lahkotemppelissään.

• Anonyymi

Lahkojen ilmoituksissa lukee..."Jumalan kohtaamisen ilta".....

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

1. Joh. 2:26

Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

• Anonyymi

Jenkkilahkot tietää jo päivänmäärätkin koska heidät temmataan taivaaseen!

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi

Voiko mielikuvituskaveri olla varsinaisesti kateissa ja etsittävänä.
      Keksi uusi jos tarvitset.

• Anonyymi

Jumala on salattu Jumala. Ei ihminen voi löytää Jumalaa.

Jeesus lupasi ilmaista itsensä kunnon kansalaisille, jotka elävät Jumalan käskyjen mukaista elämää.

Joh. 14:21

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi

Israelin erämaavaelluksen aikana Jumala ilmestyi ilmestysmajassa Leeviläisille papeille.

Heidät ja heidän 1 kk ja sitä vanhemmat poikalapset piti puhdistaa synnistä, jos aikoivat mennä Jumalan läheisyyteen. Muuten ihminen kuolee siihen paikkaan kun kohtaa Jumalan.

4. Moos. 8:7

Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä.

Juutalaiset ymmärsivät hyvin kasteen veden merkityksen.

• Anonyymi

Ei Jumalaa mennä hurmostilassa hiplaamaan missän lahkolaisten kokouksessa.

2. Moos. 19:12

Ja merkitse raja kansalle yltympäri ja sano: 'Varokaa nousemasta vuorelle tahi koskettamasta sen juureen. Jokainen, joka vuoreen koskee, rangaistakoon kuolemalla.

2. Moos. 19:13

Älköön kenenkään käsi häneen koskeko, vaan hänet kivitettäköön tahi ammuttakoon kuoliaaksi. Olipa eläin tai ihminen, ei se saa jäädä eloon.' Vasta kun pitkä torven puhallus kuuluu, he nouskoot vuorelle."

2. Moos. 19:20

Ja Herra astui alas Siinain vuorelle, vuoren kukkulalle, ja Herra kutsui Mooseksen vuoren kukkulalle; ja Mooses nousi sinne ylös.

2. Moos. 19:23

Mutta Mooses vastasi Herralle: "Kansa ei voi nousta Siinain vuorelle, sillä sinä olet varoittanut meitä ja sanonut: 'Merkitse raja vuoren ympäri ja pyhitä se'."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2655
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1866
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      152
      1447
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      367
      1418
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      357
      1356
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1246
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      61
      1213
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1146
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      1006
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      928
    Aihe