Mitä Halla-aho on pitkän poliittisen uransa aikana saanut aikaiseksi?
Innostanut Breivikin tekemään joukkomurhan Norjassa?
Onko kertoa yhtään lakialoitetta tai valtuustoaloitetta, jonka Halla-aho on tehnyt?
Minua ei kiinnosta hänen henkilökohtainen "menestyksensä", vaan se, mitä hän on tehnyt Suomen tai suomalaisten eteen, tai ylipäätään yhtään kenenkään eteen. Eivät kai veronmaksajat ole tuota kellokasta elättäneet kaikki nämä vuodet vain siksi, että kahmisi itselleen titteleitä ja polleilisi niillä.
Halla-ahon saavutukset politiikassa?
9
52
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Antoi italian mafille 6 miljardia samalla kun juhli festareilla päihtyneenä.
- AnonyymiUUSI
Niihin aikoihin taisi joku tanssivideokin tulla julkisuuteen
- AnonyymiUUSI
Paras saavutus on tuomio vihapuheistaan
- AnonyymiUUSI
Oliko siellä koko eduskunta juhlimassa ja Jussikin köyrimässä vieraita?
- AnonyymiUUSI
Saanut punapanssit silmittömään raivoon.
Jotain on tehty oikein. - AnonyymiUUSI
Persut kuulema laittavat EU:n kuriin. Ennallistamisasetus kuitenkin tuli, eivätkä Riikka ja Jussi saaneet siihen edes muutoksia.
Onko Halla-ahokaan tehnyt koskaan muuta kuin valehdellut hieman löyhäpäisiltä vaikuttaville seuraajilleen? - AnonyymiUUSI
ilmalämpöpumppu cero 500wueoa maksertraca jos sellainen on niiin caslriolle
- AnonyymiUUSI
Sammui sotshin reissullaan ravitolan pöytään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4028701Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683061- 161463
- 741056
- 761038
- 27995
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62950- 55933
- 65890
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73874