Ja kyllähän ne järjestyivät kun itse hoiti asian. Kun tekee kuutamourakoita niin silloin ei ryöstellä.
Haluan turvatakuut vasemmiston ryöstelyltä
9
52
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Berluscooni: hulluhan se on joka veroja maksaa.
- AnonyymiUUSI
vassuloiset ovat sitten mitä tervepäisimpiä.
Kyllä nyt meni käsitteet uusiksi.
- AnonyymiUUSI
Vassu ottaa kaiken mikä on huonosti kiinni.
- AnonyymiUUSI
Hei aloittaja : muuta venäjälle, sinne sun ihannemaahan.
- AnonyymiUUSI
Mutta siellähän niitä ryösteleviä vassuja vasta onkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siellähän niitä ryösteleviä vassuja vasta onkin.
Ainakin ryssien johto on täynnä natseja, putleri etummaisena.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on tyypillinen oikeistolainen, ettei suorastaan puopolomainen, rehellisiltä veronmaksajilta ryöstävä.
Veronmaksajat saavat kustantaa kuutamoelostelijan eläkkeenkin, kun ei ole huvittanut omaa osuuttaan maksaa ja lasten koulutuksen, teittein auraamiset, rokotukset, kouluruokailut, järjestyksen valvonnan, kun aloittaja riehuu humalassa (sinnehän ne rahat kuitenkin menee) ja YLEN ohjelmat, joita kuitenkin katsoo päästäkseen valittamaan niistä netissä.- AnonyymiUUSI
Ryöstely pitäisi lopettaa lainsäädännöllä. Mutta koska se on kovin hidas tie, on lähdettävä kansalaistottelemattomuuden tielle.
"Demokratian pitää kestää pieni kansalaistottelemattomuus", taisi olla Li Andersson kun näin sanoi.
- AnonyymiUUSI
Kumma että viherpunikit tuo tänne kehitysmaalaisia. Joiden kulttuuriin ei kuulu veronmaksu eikä palkkatyö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4028701Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683061- 161463
- 741056
- 761038
- 27995
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62950- 55933
- 65890
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73874