Suosittua hyvinkääläisten ulkoilu- ja mustikankeruualuetta ovat Rutikantien länsipuoleiset kankaat pyörällä ajettavine polkuineen. Aamupostissa 21.8.2025 oli metsänomistaja valittanut Rutikan yksityisen metsäautotien risteyksessä olevan, karttaankin merkityn pysäköintialueen villistä ja ajattelemattomasta käytöstä, joka estää pääsemästä kyseiselle, puomilla suljetulle tielle talousmetsänsä hoitoon ajoneuvoillaan meneviä raatajia.
Kyseisen Rutikantien varrella olevien polkujen liittymissä on ollut vuosien varrella erialisia roskien ja romujen kaatopaikkoja. Eräässä huonekalukasassa oli kymmenisen vuotta sitten mm. paavolalaisen olohuoneen kalustoa, joista löytyi jopa huoneistossa asuneen henkilön nimi ja osoitetiedot.
Nyt yhdessä niissä, autojen pysäköintikäytössä olevaksi alueeksi muodostuneessa polun liittymään on avattu perattujen mustikoiden kaatopaikka. Paikassa on arviolta kaksi ämpärillistä puhtaaksi siivottuja mustikoita kaadettuna siististi runsaan puolen neliömetrin alueelle.
Herätti pohdiskelevia ajatuksia tyypille, joka saa kyykkiä poimurinsa kanssa tuntikausia suon reunassa saadakseen ämpärinsä puolilleen noita sinisiä vitamiini- ja flavoidipakkauksia.
Hyvinkääläistenkö laiton mustikankaatopaikka
Anonyymi-ap
1
226
Vastaukset 1
- Anonyymi
Siinä on ollut järjen käyttö huipussaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
- 76566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558