Sama keskustelu yritetty avata vauva.fi:lle, mutta mykkien käyttäjien takia kukaan ei pahemmin vaivautunut vastamaan.
Harkitsen väliaikaisen sijaiskodin tarjoamista kesylle aikuiselle kissalle. Mielellään kissalle, joka on aikuinen kodinvaihtaja ja tarvitsee vain siksi ajaksi, että uusi koti löytyisi. Asustelen tilavassa 28 neliön yksiössä. Sisustus on minimaalinen.
Millaiset vaatimukset esim. Rekku Rescuella tai SLEK ry:llä on sijaiskodin koon suhteen? Googlen mukaan nämä kaksi yhdistystä olisivat niitä, jotka etsivät sijaiskoteja Uudenmaan alueella.
Oma taloudellinen tilanne on epävakaa eli täysin omaa kissaa en pystyisi ottamaan, mutta lyhytaikainen sijoitus toteutuu hyvin, Olen osa-aika työtön, jonka ohella myös opiskelen. Iltaisin saatan välillä käydä asioilla, mutta harvoin olen yli 6 tuntia poissa. Elän muuten minimaalista elämää eli missään luksuksessa en ui.
Sijaiskoti kissalle
Anonyymi-ap
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 324299
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva383724Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.182260Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n132229Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4622144Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä
Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o1801501- 201326
- 1041217
Miten Pohjois-Savossa??
Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään281155Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta
Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html701074