Ollaan jo kauan vaimon kans pohdittu jos joku tai useampikin katsoisi kun me rakastellaan.kiihottava fantasia meillä molemmilla.jos katsoja runkkais samalla niin vielä enemmän kiihottais. Oisko kiinnostusta tämmöiseen.ollaan yli 50 v
Sesin katsominen
25
234
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kirjoitusvirhe tuli.seksin katsominen
- AnonyymiUUSI
Kyllä kiinnostaa!
T. m 61 Forssan suunnalta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa!
T. m 61 Forssan suunnaltaKiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa homeperseet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa homeperseet
No eipä edelleenkän ole sulla muita kiinnostuksen kohteita. Paska ja homeisetperseet, Niistähän tunnut olevan kovasti kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Missä päin olette? Kiinnostaisi todella tulla katselemaan.
- AnonyymiUUSI
Oululaisia olemme.ja kiitos kun olette kiinnostuneita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oululaisia olemme.ja kiitos kun olette kiinnostuneita
Piere ikeniis urpo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Painu urpo pelle sirkukseen pieree jos et ole jo. Mikä siinä ikeniis pieremisessä on noi kivaa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä kiinnostaisi. Mistä päin ootte voin runkata samalla.Asun Loimaan lähellä.
- AnonyymiUUSI
Oulusta.kiva kun olette kiinnostuneita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oulusta.kiva kun olette kiinnostuneita
Idiootti jauhaa samaa tuubaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti jauhaa samaa tuubaa
Niinpä näytät tekevän. Hyvä sentään kun tajuut mikä olet.
- AnonyymiUUSI
Harmi kun olette kaukana. Mikkelissä ois kiinnostunut katselija.
- AnonyymiUUSI
Mikkelissä olen päässyt seuraamaan tornimäellä kun pari harrasti seksiä. Nainen vielä runkkasi sen jälkeen multa lastin rinnoilleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikkelissä olen päässyt seuraamaan tornimäellä kun pari harrasti seksiä. Nainen vielä runkkasi sen jälkeen multa lastin rinnoilleen.
Buaahaa spede buaahaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä ei koskaan tiedä mihin se voisi johtaa.olen tämän ketjun alulle panija,mut ikävä kun sekopäät pilaa hyvät kommentit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
Vitsi sentään sehän on taas buaahaa spede niuvanniemeltä. Olet varmaan aamupuuros saanut kun jaksat taas täällä buhkua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä ei koskaan tiedä mihin se voisi johtaa.olen tämän ketjun alulle panija,mut ikävä kun sekopäät pilaa hyvät kommentit
Olet ihana oikeassa en tiedä mistä noita älykääpiöitä piisaa.Niillä varmaan päivän koho kohta eikä varmaan omat vehkeet pelaa enää ovat kateellisia muille kun pelaa hyvin .Mies Loimaan läheltä.
- AnonyymiUUSI
65v exukm JKL kattelisin vaik miestä yksinään touhuissa
- AnonyymiUUSI
Kivalta kuulostaa tuokin.emme tuomitse ketään mistä kukanenkin tykkää,se on suuri rikkaus että on monenlaisia haluja,paitsi nämä ilkeät kirjoittelijat.jospa tämä meidän toivomus kuitenkin tuottaisi meille onnistuneen tapahtuman,sitä innolla odotamme
- AnonyymiUUSI
Muuten kyllä, mutta olen Satakunnasta
M43 - AnonyymiUUSI
Missäpäin ootte
- AnonyymiUUSI
Oulussa
- AnonyymiUUSI
Minkä lainenhan lienee sesi? Ja mitä?
- AnonyymiUUSI
Korjasin seuraavassa viestissä että kirjoitusvirhe tuli.k kirjain jäi pois.eli seksin katsominen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 383629
- 981731
- 1361615
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa481575- 931337
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301256MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2891154- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1261025Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711001