Kovin on hiljaa nuo ilmastohihhulit

Anonyymi-ap

Ei tullutkaan Suomeen troopista ilmastoa, nyt jo on yöpakkasia luvassa.

16

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Paikallissää ei edelleenkään ole sama asia kuin koko planeetan ilmaston muuttuminen.

• Anonyymi
        UUSI

Jaa vai niin.

• Anonyymi
        UUSI

Jokaisessa paikassa maapallolla on paikallinen sää. Vai oletko erimieltä?

• Anonyymi
        UUSI

😅🤣😂ja heti tuli sää selittäjä turisemaan😅🤣😂

• Anonyymi
        UUSI

Jännä, että sillonkun aurinko paistaa ja on lämmintä se paikallissää on sama kuin ilmastonmuutos, mutta kun elokuussa on Suomessa pakkasta se on aivan eri asia.

Näinhän se menee, aina on tekosyitä.

• Anonyymi
      UUSI

Grönlanti on sulanut ja Golf-virta on pysähtynyt. Se aiheuttaa jääkauden Suomeen, joka ei helpota ennen kuin ilmasto viilenee tarpeeksi.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja ei taida ulkona liikkua

• Anonyymi
        UUSI

Ulkona on niin viileää, että pakko siellä on lämpimikseen liikkua. Jos ei liiku, niin alkaa hytistä.

• Anonyymi
        UUSI

Justiinsa tulin ulkoonta vain + 8 astetta.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kasva palmut Espalla

• Anonyymi
      UUSI

Yöllä heräsin hypotermiaan, järjetön tärinä kropassa, loppui vasta kun sai auton sisätilalämppärillä lämppöä huoneeseen, talossa ei lämmitys päällä kun säästetään ilmaston nimissä, piti sulkea kaikki korvausilma venttiilit, lämmitin kämppää sähköllä ja puin pari vaatekertaa. Kyllä tää on elämää.

Se joka tulee lässyttää ilmaston lämpenemisestä on kyllä idiootti.

• Anonyymi
        UUSI

Mä olen tosta lämmityksestä kysynyt useasti isännöinnistä, niin aina joku nainen vastaa naisen logiikalla, että kesällä ei tarvitse lämmitystä.

Tää on tätä vuokralaisen onnea. No ompa ainakin sateelta ja tuulelta suojassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen tosta lämmityksestä kysynyt useasti isännöinnistä, niin aina joku nainen vastaa naisen logiikalla, että kesällä ei tarvitse lämmitystä.

Tää on tätä vuokralaisen onnea. No ompa ainakin sateelta ja tuulelta suojassa.

Taloyhtiöt toimivat allakan mukaan, ei valitsevan sään mukaan lämmityksestä päätettäessä. Ulkolämpömittari on määrättävä pakolliseksi isännöitsijöille.

• Anonyymi
      UUSI

Eilen piti kaivaa toppatakki esiin kun kävin pienellä iltalenkillä. Sattuipa taas paikallissää tähänaikaan vuodesta.

• Anonyymi
      UUSI

Meillä lämmityskausi alkoi eilen.

• Anonyymi
        UUSI

Mulla alkaa lämmityskausi ensiviikolla. Pidän nesteytyksestä hyvin huolta ja yhtään ei painaa omaa tuntoa kun kerosiinia palaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      31
      3090
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      97
      1644
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      137
      1517
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1355
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      90
      1247
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1119
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      54
      1028
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      231
      979
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      971
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      960
    Aihe