S24 hell. Keskustelua? Suomen kohtalon tie? 21-8-2025
INTROA
Tällä palstalla näkyi vuosia sitten erittäin vilkas keskustelu Suomen tulevia asioita koskien. Monet vannoivat erään profetian nimeen, vuodelta 1984. Se näytti olevan monille Raamatun Sanaakin pätevämpi ennustus?
Moni näytti orientoituvan sen mukaisesti. Pitivät sitä niin visuna ”totena”, ettei sitä olisi saanut ”koetella”, vaikka Raamattu toisin opettaa. ( 1.Tess 5:21)
Noina aikoina oli monenlaista profetiaa ja ennustusta tarjolla tällä palstalla. Tällaisetkin tekstit näkyivät täällä silloin. ( Ote S24 hell, palstan arkistosta.)
Suomivanhus (entinen Suomineito)
Oli kansa, oli kansalla kaunis maa.
Findia – niin se mainittiin, keskiajalla Vatikaanin tilikirjoissa.
Oli kansa, oli kansalla kaunis maa ja kaunis kieli.
Niin kaunis ja ihmeellinen.
Oli kansa, se syntyi, kasvoi ja varttui.
Ikävuosia, muistoja karttui.
Oli kansa,
oli kansalla aamu, oli päivä ja tuli ilta.
Ajan kello lähestyi keskiyön lyöntejä.
Kansat kuohuivat kiihkossaan.
Kaikki keskittyi Valtaan, Valuuttaan. Markkinaan.
Tähdet siirtyivät radoiltaan,
maapallo valitti saasteitaan.
Itki koko luomakunta
ihmisten töitä ja turmelusta.
Kuului huuto: The end!
Kuului huuto Pohjoista kohden
Story of Findia.
Findiastory - in memoriam!
------------------------------------------------
Eilinenkö historiaa ja huominen futurologiaa?
Eilinenkö faktaa? Huominen fiktiota - fantasiaa?
Kun katsot eiliseen, näet lapsen ja elämää!
Kun katsot huomiseen, näet vanhuksen ja kuolemaa.
Katso taakse, siellä on kehto!
Edessä hautakumpu tai uurnalehto.
Syntyykö eilisestä huominen, vanhuksesta lapsonen?
Minä katsoin, näin ja kuulin: vain elämä elämää synnyttää voi!
Mitä synnyttää kuihtunut vanhus, kuihtunut maa?
Kuollut kansa kuolee ja katoaa?
Orjakansa, orja valheen ja pahuuden,
miten voittaa vallan orjuuden?
Kansakunta, Vanki Pimeyden – nähneekö aikaa Valkeuden?
Minä itkin – itkin niin – että syntyi itkuvirsi.
Syntyivät pitkällä ajalla ajatukset, kypsyivät kysymykset, pohjattomat pohdinnat.
Nähneekö päivänvalon tämä lapsi?
Tämä sanoista syntynyt, kivuilla kapaloihin kääritty - paperille pantu – väräjävä viesti?
Minä näin kärsivän sairaan kasvot, tahdoin oppia hoitamaan.
Minä näin itkevän lapsen kasvot, se kutsui lohduttamaan.
Minä näin raihnaisen kansan kasvot, enkä päässyt auttamaan.
Nyt kuulen kansan kuolinkellot ja minä kuiskaan:
- kuunnelkaa!
80-vuotisjuhlavuonna MCMXCVII
------------------------------------------------------
IN MEMORIAM
Suuri Kansojen Aikakirja oli avoinna siltä kohdalta,
missä lukee Findia, Pohjoisessa.
Ylin kirjuri kirjoitti siihen kaiken aikaa jotakin muistiin.
Sitten lähti Sanansaattajapalvelija viivyttelemättä asialle
Findian maahan.
Hänellä oli jokin viesti, johonkin?
Vanhinten Neuvosto
ja kaikki Valtaistuimen ympärillä olevat
Pyhät ja Palvelijat olivat vaiti.
- Nyt se aika on tullut!
kuultiin väkevän äänen sanovan.
Suuri kansojen Aikakirja oli edelleen auki
Findian maan kohdalta.
Kirjuri kirjoitti muistiin ja siellä luki:
The end - in memoriam.
-----------------------------------
Monenlaisten profetioiden seassa sekin on osa Suomea koskevia visoita, ja sopii sekaan yhdenvertaisen sananvapauden puitteissa!
S24 hell. Keskustelua? Suomen kohtalon tie? 21-8-2025
24
159
Vastaukset
- Anonyymi
Ei auta tykitys ei kepitys, jota Eräät harjoittavat sellaisia kirjoituksi vastaan joita eivät kestä, ja kirjoittajaa vastaan.
Vihakirjoitukset ihmistä vastaan sisältävät itsessään sen vihan tulen, joka polttaa ne kirjoitukset poroksi Ja näyttävät polttavan helvetin tulella Niitä kirjoittajia itseään. Surku.- Anonyymi
Miksi se on niin vaikeaa?
- Anonyymi
Räh mummo pakenee edellisestä ketjustaan ja kopioi äkkiä uuden kun tulee liian purevaa kuittia.
🤣🤣🤣- Anonyymi
Sorry. Joku palstasiivojaa kehui poistattaneensa sen aloituksen.Ei kestänyt, kai pelkäsi ja joutui vihan vimmoihin.
Ja nyt ei kestä sitä,ettei onnistuntkaan hävittämään tekstiä.. - Anonyymi
Anonyymi
2025-08-22 07:54:02
UUSI
Rähinämummom aloituksia on jälleen kadonnut kuin lintujen pierut Saharaan. Aikamoinen mysteeri. Yliluonnollista.
¨ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2025-08-22 07:54:02
UUSI
Rähinämummom aloituksia on jälleen kadonnut kuin lintujen pierut Saharaan. Aikamoinen mysteeri. Yliluonnollista.
¨siinä selitys
- Anonyymi
Suomella on hyvä karma. On paljon kärsitty vainoa , eniten idästä. Suomella on valoisa.tulevaisuus .
Rakas presidenttimme Alexander Stubb luotsaa kansaamme ansiokkaasti eteenpäin.- Anonyymi
Kuka mihinkin uskoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka mihinkin uskoo?
Karman laki on luonnon laki.
Me kaikki ollaan karman lain alaisia.
Jotkut vetävät perässään useiden entisten elämien karmaa.
- Anonyymi
1Kor.5:5 Annetaan saatanan haltuun lihan kadotukseksi, että henki autuaaksi tulis Herran Jesuksen päivänä. Biblia (1776) Sananl.23:14. 1Tim.1:20. 1Piet.4:6.
- Anonyymi
Tämän aloituksen aiheeseen, jatkoa.
Suomi mitä edessä? 23-8-2025
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19060729/s24-hell-keskustelu---suomi--mita-edessa--(23-8-2025) - Anonyymi
Suomi on jumalaton maa, koska jumalattomia on selvä enemmistö.
Mikään hädän tullen tehty suuri kääntymys ei olisi uskottava.
Niin makaa kuin on itse pedannut.
Vaaleissahan nämä asiat ratkaistaan. Jotka ovat äänestäneet jumalattomia puolueita ja henkilöitä, antaneet heille tukensa, ovat henk.koht.vastuussa myös heidän päätöksistään.
Kenenkäänhän ei olisi pakko äänestää. Jättää vain menemättä uurnalle. "Antaa kuolleiden yksin haudata kuolleensa."
Mitä sitten voi ei-jumalaton suomalainen tehdä? Elää omaa elämäänsä, uskonsa mukaan.- Anonyymi
Näin on asiat.
Kaiken saasteen keskellähän oli muinoin Loot, Sodoman kaupungissa.
Tuskin oli helppoa?
- Anonyymi
2027 alkaa provokaatiot Venäjää vastaan yltyä ja viimeistään 2030 Suomi on täydessä sodassa. Kiitos EU ja Nato.
- Anonyymi
Joku koetti varoittaa alottajasta näin. vanhass ketjussa vuodelta 2014.
"Anonyymi 2025-08-23 15:11:41
Sitä yhtä ei tarvitse varoa, mutta karttaa sitä voi. Ei kannata lukea sen monotonista vuodatusta ja varoituksia Suomen kohtalosta ja palstan väen kohtalosta. Eivät ne toteudu. Tämän vakuudeksi koetti varoittaa alottajasta näin."
Herra ei kysy lupaa ja neuvoa häneltä.
Pikemmin kuin kukaan ehkä ajattelee, tapahtuu ikäviä asioita.
VAIN viisaat ja varustautuneet selviävät, kuka mitenkin`
Mutta kuulkoot tai olkoot kuulematta! - sanoi Herran muinoin palvelijalleen Hesekielille ohjeeksi. - Anonyymi
Jumala kyllä pilkkaajille maksaa heidän tekojensa mukaan. reilusti!
- Anonyymi
Nyt Jeesuksen jälkeen, ihmiskunta ja yksilöt valitsevat itse tiensä. Kansat tuomitaan tekojensa mukaan. Jeesuksen tien valinneet yksilöt, pelastuvat Jumalan lapsiksi, eri kansoista.
- AnonyymiUUSI
Se on selvästi UT:ssa kerrottu!
- AnonyymiUUSI
Lopussa tulee olemaan vain kaksi leiriä:
- Jumalaan ja Jeesukseen uskovien lauma.
- Jumalan hyljänneiden ihmisten leiri.
Valkeuden lapset - Pimeyden porukka.
- AnonyymiUUSI
Kohtalosta puhuvat vain hörhöt. Suomella on suunnitelmat kaikkien skenaarioiden varalle.
- AnonyymiUUSI
Entäpä jos -kun ne eivät toimikaan??
- AnonyymiUUSI
Oisko tuo Suomi-neito entinen neito, joka on sanonut yhdelle suurelle maalle: "Ota minut sellaisena kuin haluat?"
- AnonyymiUUSI
Tiedä sitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062456Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131965Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231830Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641468JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191446- 651339
- 1221194
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22980Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16958Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853