Nyt Lieksan lehdessä tuulivoima uhkaa kulttuuriympäristöä. No kyllä uhkaa minun mielestä myös luxus mökit ja ufon näköinen ravintola. Tuulivoimalan pyöriminen on niihin verrattuna tavallaan rauhoittavaa katsottavaa.
Minkä takia tuulivoima pilaa Kolin mutta luxus mökit eivät?
16
138
Vastaukset
- Anonyymi
Lieksassa näyttää olevan tavoitteena pilata koli tavalla tai toisella.
- Anonyymi
No nyt tuli kiire pilaamaan koli 🏃🏿♂️🚴
Sanoi Lieksan valtuusto
- Anonyymi
Kaupunki ei varmaan halua tuulivoimaa koska Lieksan lehti vastustaa sitä. Lieksan lehti on aina samaa mieltä kuin kaupunki
- Anonyymi
Vai miten on?
- Anonyymi
Tai Lieksan lehden ainakin pitää olla samaa mieltä kuin kaupunki tai rahahanat menee kiinni
- Anonyymi
Turha olla kateellinen.
- Anonyymi
Kuka on kateellinen ja mistä? Toiset kunnatko?
- Anonyymi
Ei Lieksaan mitään luxusta tarvita vaan töitä tavallisille lieksalaisille.
- Anonyymi
Minun mielestäni ei ole ainakaan mitään syytä vastustaa tuulivoimaa jos puolustaa Kolin luxus kylää. Niinhän Lieksan kaupunki sanoi että kaikkea ei voi suojella. Ja kaupunginjohtaja sanoi että jotkut valittavat vain valittamisen ilosta.
- Anonyymi
Pirre ei tiedä mistään mitään.
- Anonyymi
Alkoholistit ja alkoholistien lapset on kateellisia kun ei ole varaa edes käydä kolilla
- Anonyymi
Olen käynyt Kolilla. Kun on kerran käynyt niin on nähnyt kaiken mitä sillä on tarjottavana.
- Anonyymi
Ei mitään tuulivoimaa. Kyllä aggregaatilla ja aurinkopaneeleilla saa sähköä mökille. Tuulivoima on kallis ylläpitää ja jätetettä käytön jälkeen huono hyödyntää. Dieselillä toimiva voimakone mökkitienvarteen.
- Anonyymi
Bmw tuulivoimaloiden lavat viskoutuvat minne sattuu yksi löytyi yhtenä päivänä perunamaasta
- Anonyymi
Kolin päälle rakennetaan bioöljytehdas josta öljy johdetaan valtavaa putkea pitkin alas pielisen rannassa odottavaan öljytankkeriin joka kuljettaa öljyn nurmekseen.
- Anonyymi
Tuulienergiaa ja lomamökkejä tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6072476Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131975Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231850Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641468JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191456- 651359
- 1221204
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22990Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16958- 51866