Vapautusideologia on turmellut naiset länsimaissa mukaan lukien Israel!
Korinttolaiskirje 11
11 LUKU.
Apostoli kehoittaa korinttolaisia olemaan hänen seuraajiansa, niinkuin hän on Kristuksen seuraaja 1, säätää, että vaimojen tulee jumalanpalveluksessa pitää päänsä peitettynä, mutta miesten peittämätönnä 2-16, nuhtelee huonosta käytöksestä rakkaudenaterioissa ja neuvoo, miten Herran ehtoollista on oikein nautittava 17-34.
1Olkaa minun seuraajiani, niinkuin minä olen Kristuksen seuraaja.
2Minä kiitän teitä, että minua kaikessa muistatte ja noudatatte minun opetuksiani, niinkuin minä ne teille olen antanut. 3Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että Jumala on Kristuksen pää. 4Jokainen mies, joka rukoilee tai profetoi pää peitettynä, häpäisee päänsä. 5Mutta jokainen vaimo, joka rukoilee tai profetoi pää peittämätönnä, häpäisee päänsä, sillä se on aivan sama, kuin jos hänen päänsä olisi paljaaksi ajeltu. 6Sillä jos vaimo ei verhoa päätään, leikkauttakoon hiuksensakin; mutta koska on häpeäksi vaimolle, että hän leikkauttaa tai ajattaa hiuksensa, niin verhotkoon itsensä. 7Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia. 8Sillä mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä; 9eikä miestä luotu vaimoa varten, vaan vaimo miestä varten. 10Sentähden vaimon tulee pitää päässään vallanalaisuuden merkki enkelien tähden.
Mitä Raamattu opettaa naisista verrattuna miehiin? Turmiosta länsimaiden arvot mädättävät
Anonyymi-ap
3
59
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset tekevät nykyään kuten haluavat et sinä sovinisti possu voi sitä estää.
- Anonyymi
Lahkoloissakin naiset ovat suuna ja päänä, jopa Miehet kuuntelevat pälpätystä Raamatun hengen vastaisesti.
Tohvelisankareita. - Anonyymi
Kuule,
Ihan sama.
Hanki parempaa lukemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦464029Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1503862Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.793656Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1643169En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152723- 372494
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2512335- 1292107
- 432088
- 392066