Muut ihmiset aina luulee tuntevansa mut paremmin kuin itse

Anonyymi-ap

Mä olen niin erikoinen ihminen, että lähes mikään ihmissyyden lainalaisuus ei päde muhun. Eli siis jokin käytös ei tarkoita sitä mitä se tarkoittaa ehk suurimmalla osalla.

17

373

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinussa ei ole mitään erikoista. Edes erikoisuuden tavoittelusi ei ole erikoista.

• Anonyymi

Niinhän sä luulet, varsin paradoksaalista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Kävelet varmaa neljällä jalalla ja kusetkin ku koira.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varo vain, ettet tule manipuloiduksi uskomaan itsestäsi jotain, mikä ei ole totta? Se vaara aina piilee, jollet ole riittävän varma itsestäsi sinuna? Sinua yritetään aina muokata jonkun toisen mielen mukaan ajattelevaksi? Itsekontrollia hyvä olla ja itsekritiikkikään ei ole aina pahasta.

Mikään ei ole välttämättä huono asia, jos se istuu hyvin sun luonteeseen ja on helppo omia ajatus itselle? Ja tuntuu järkevältä ja hyvältä sinulle. Näin elämä joskus voi opettaa ja muuttaa ihmistä muuksi kuin on nyt? Joskus parisuhteetkin päättyvät niin, kun kasvetaan erilleen toisista.

• Anonyymi

Se on narsismi...

• Anonyymi

Kun lähtökohtana on et olemme kaikki täällä samassa veneessä, jopa yhteinen tajunta maailmankaikkeuden kanssa ja meille on se tajunnan kaistale, joka tekee meistä yksilöllisen. Et ole kuitenkaan eri rotua, ellei vanhemmistasi jompi kumpi ollut esim. apina tai ufo-henkilö. Sinun yksilöllisyytesi ja persoonallisuutesi rajat henkisesti ja fyysisesti ovat aika tavalla samat kuin luovuutesi, herkkyytesi ja elinvoimasi rajat.

• Anonyymi

Oot tosi special snow flake kyllä.

Niinkuin äitis sanois

• Anonyymi

Aina joutuu hinaamaan?

• Anonyymi

Eli jos sä käyttäydyt toista kohtaan huippuilkeästi, niin et ole ilkeä? Oletko jotenkin ihan eri luokassa, jos ei mitkään inhimilliset lainalaisuudet koske sinua? Kyllä mä lähden ainakin siitä, että niin metsä vastaa kuin sille huutaa. Kivalle kiva, mulkulle mulkku ym. Mua ei kukaan mies enää nöyryytä, eikä alista. En ole mitenkään niin miehenkipeä. Vaikka olenkin seksuaalinen olento, voin tarpeen vaatiessa olla vaikka lopun elämää ilman seksuaalista kanssakäymistä miehen kanssa. Siis jos sellaista minulle sopivaa mukavaa ei löydy, eikä tunteet natsaa. Niin vahva olen menneen elämäni helvetin jälkeen.Ja silti kykenen elämään ihan täyttä elämää.

• Anonyymi

Se on just noin, mutta yksi pieni fakta, jonka otit laskuista pois, miehet ja naiset joita kohtaan olin huippu ilkeä, ei ollut mitään enkeleitä lol.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just noin, mutta yksi pieni fakta, jonka otit laskuista pois, miehet ja naiset joita kohtaan olin huippu ilkeä, ei ollut mitään enkeleitä lol.

Ja sinulla on sitten oikeus ojentaa heitä?? Jos toivot että sinua ymmärretään, sinun omien elämän kokemusten kautta, niin voisit sinäkin vähän ymmärtää niitä toisia. Itse olen havainnut, että jos lähden yhtään nostamaan itseäni toisten yläpuolelle, maksatetaan se äkkiä jonkun universumin lainalaisuuden kautta takaisin. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että minun tarvitsisi yhtään viettää aikaani sellaisten ihmisten seurassa, jotka katson vaikkapa sellaisiksi "ei niin enkeliksi" ja joita en osaa arvostaa. Siinä kohtaa jos tulevat minulle tai läheisilleni pahaa tekemään, on oikeus puolustautua "ei niin enkelille tavalla". Mutta yleisesti sitä, että oksentaa omat pahat olonsa jonkun ohikulkijan päälle, en hyväksy. Ei ole kuule kovin kehittynyttä toimintaa se.

• Anonyymi

Taas pidetään toisia ihan aivottomina ja selitellään pskaa käytöstä muuksi.... "Kun mä oon vaan vähän erilainen".
      Jokainen täysipäinen kyllä tajuaa, että me muut perustetaan kokemus siihen normaaliin. Kenelläkään ei ole etuoikeuksia mihinkään vedoten.

• Anonyymi

Taitaa pelätä tulevia käräjiä, niin peloissaan selittelee mustan valkoiseksi. Ei mene läpi 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa pelätä tulevia käräjiä, niin peloissaan selittelee mustan valkoiseksi. Ei mene läpi 😂

Taitaa nainen sulla viiraa päässä, mulla ei oo käräjiä mistään, ja jos olisi niin mielentilatutkimukset toteaisivat minut syyntakeettomiksi, samaa ri voi sanoa halventajista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä juuri siksi..

• Anonyymi

Höpötystä
      oot tasan niinku muutkin
      Mut sun ajattelu on vinossa ku Pisan torni.

• Anonyymi

Oletko ikinä miettinyt mitä teet jollekkin hyvin herkälle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5604
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1685
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      21
      1153
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1017
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      987
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      958
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      908
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      900
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      123
      896
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      858
    Aihe