Niin kuinka nopeasti juokset sen jälkeen 400 metrin estejuoksun?
Jos tulee ilmi että ikäväsi kohde on vihervasemmistolainen?
14
214
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle sopii vain uskovainen nainen. Muihin ei voi luottaa.
- Anonyymi
En edes huolisi oikeistolaista.
- Anonyymi
Näkyykö noita juoksijoita useempiki siel stadikalla?
- Anonyymi
En muunlaista ottaisikaan.
- Anonyymi
Uskovainen ei kelpaa, oikeasti, hyi vittu. Vihervassari on kanssa huono. Ei kokoomusoikeistolainen kelpaa myöskään, melkein kuin uskis. Äärioikeistotytöt on nameja.
- Anonyymi
Eli siis kaikki terveydenhuolto nurin paitsi sellainen josta maksetaan maltaita ja siihen pääsee jos on todella rikas tai jos vakuutus on. Koulut ja päiväkodit yksityisiksi ja niihin pääsee jos on rahaa. Onko mitään käsitystä mitä verovaroilla nyt rahoitetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis kaikki terveydenhuolto nurin paitsi sellainen josta maksetaan maltaita ja siihen pääsee jos on todella rikas tai jos vakuutus on. Koulut ja päiväkodit yksityisiksi ja niihin pääsee jos on rahaa. Onko mitään käsitystä mitä verovaroilla nyt rahoitetaan?
Ei kiinnosta tuollainen paska. Oikea äärioikeisto, fasisti, natsi yms.
- Anonyymi
Olen itsekkin ja tiedän, että hän on.
- Anonyymi
Parhaat on.
- Anonyymi
48,56
- Anonyymi
Olen itse luonnonsuojelija, enkä syö lihaa, mutta vihervasemmistolaisen kanssa ei ole mitään yhteistä, tuskin edes sellaisen kanssa pystyy keskustelemaan. Niiden woke, ilmasto ja feminismin ideologia on niin kaukana järkiperäisestä ajattelusta.
- Anonyymi
Mulle selvisi että hän on ehkä äärioikeistolainen eli vastakohtani. Toisaalta vaikka olen erimieltä monista asioista hänen kanssa niin juttu voi toimia jos hyväksymme erilaisuutemme eikä kumpikaan koita muuttaa toista.
- Anonyymi
Toimitko itsekkäästi omien oikeuksien puolesta, vai onko munaa epäitsekkyyteen ja muiden hyvän omien edelle asettamiseen? Jos ei,niin aivan turhaa marmatat👎🤷♀️
- Anonyymi
en purematta nielisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822