Heti alkuun kerron, että en ole ns. paperi-kristitty eli en kuulu kirkkoon enkä muuhunkaan lahkoon. Uskon silti, että kaikki uskonnot ja hengelliset (hyvään) pyrkivät liikkeet perustuvat aidosti siihen yhteiseen Jumalaamme, kaikkeuden luojaan. Olin 30 vuotta sitten yksin, pahassa jamassa, kuset vuoteessa. Rukoilin Jumalalta apua ja apu tuli, joskin viiveellä. Olen sen jälkeen rukoillut, pyrkinyt myös kiittämään päivästä ja aamulla kiittämään että olen elossa ja heräsin vielä aamuun. Rukoilu rauhoittaa uskomattoman paljon; lämpö leviää kehoon ja voittaa kaiken maailman pamit rauhoittavuudellaan. Rukoilin viimeksi suojelusta ja varjelusta vaimoni leikkaukseen sairaalassa, ja leikkaus meni hyvin. Olen rukoillut myös esim. muuttomatkalle lähtevien lintuystäviemme puolesta, että matka olisi turvallinen ja tulisivat tänne ensi kesäksikin. Olen nähnyt tuttuja lintuja seuraavana keväänä, olen tunnistanut yksilöt tutuiksi.
Olen satavarma, että Jumala ON, ja se on kaikille yhteinen, ja rukous auttaa -luoja laittaa varmaan suojelusenkeleitä tai muita hyviä henkiä suojaamaan.
Kaikille meille hyvää jatkoa ja varjelusta!
Rukouksella on ihmeellinen voima!
Anonyymi-ap
2
111
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos alotuksesta!
Jumala todella ON , elää ja vastaa rukouksiin. Siitä yli 53 vuoden taivastiellä koettua ja kiitosta.
ISÄ-meidän rukouksessa on paljon asiaa.
Tänään tekemässäni videossa Isä-Meidän .rukous
laulettuna, kuvineen.'
Isä- meidän -Pater noster...
https://www.youtube.com/watch?v=7YKjOpJTPv4
Siunausta"
't. Maijaliisa H- Anonyymi
Kun noudattaa kymmentä käskyä, niin ei ole mitään hätää elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su372329- 1591668
Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !
Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!431655Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1671494Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄811317Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4041315En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2371266- 1151230
Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos871015On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa
Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he50933