Ei parisuhteessa ihminen voi olla koskaan täysin oma itsensä.
Luullakseni
9
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin voi pieraista vapaasti ja ääneen.
- Anonyymi
Meillä kertotaan heti koko suvulle jos jatkuvasti alkaa piereskelemään.
- Anonyymi
No, jaksaako suku viellä ihmetellä pierutarinoitanne?
Meillä ei kyllä jaksais😅
- Anonyymi
Kun nuorena jo naijaan niin ei siinä oma itse kehity eikä löydy,kun joutuu mukautumaan toisen puoliskon vaatimuksiin ja tempauksiin. Yksinolo vasta panee ihmisen tutustumaan itseensä, sen jälkeen onkin vaikeata huolia pakkaa sekoittamaan ketään. Nuorina sitoutuneet usein pelkää yksinoloa, kun joutuisivat kohtaamaan oikeasti itsensä eivätkä pysty elämään ilman että kainalossa roikkuisi joku, kuka tahansa ettei vaan tarvitsisi olla yksin. Ihmiset sitten kärvistelevät karseissakin suhteissa. Hukkaan heitettyä elämää.
- Anonyymi
Toisaalta yksin ollessa tulee sitten funtsittua ihan liikaa, ja siitähän tulee lopulta vain pää kipeeksi, kun mitään et pysty kuitenkaan muuttamaan.
- Anonyymi
Hyvä teema
Miten ihminen voi kehittyä parisuhteessa?
Työelämässä parisuhteessa eläneet
käyttää muita hyväkseen, kuten ovat suhteessa oppineet.
Ihmissuhteet ovat ok,
mutta en usko parisuhteeseen sellaisena kuin se myydään.- Anonyymi
Minä en ostanu suhdetta, se tuli pikkuhiljaa, muuttu ihsstuksesta rakkaudeksi. Vuoskymmenet oltu, ja jatkuu.
- Anonyymi
Tietävänä!
Voi olla, ja Minä olen😊
Ollaan oltu yhdessä jo kohta 40 vuotta.
Ei ole mitään, mitä ei vois toiselle kertoa. Luottamus, ymmärrys ja rakkaus on Yhteinen🥰 - Anonyymi
Kestän sen kun puoliso masturboi syödessäni.
Oikeastaan se vain kasvattaa ruokahalua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5552175Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4011776Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221590Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191166- 561112
- 1181097
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16888Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823