Kerron itse kaksi: mies ja nainen.
Nyt sitten voi kertoa mitä ovat ne muut ja miten ne eroavat miehestä ja naisesta. miten ne yhtyvät, mikä on raskausaika, mikä on lisääntymisikä.
Sillähän asia selviää, reilulla keskustelulla.
miksi pitää riidellä niistä sukupuolista? Se on ihan tyhmää
14
115
Vastaukset
- Anonyymi
Miljardi vuotta on mennyt. Ja nyt parissa vuodessa syntyy uusia sukupuolia kuin sieniä sateella.
ei edes evoluutio, jota moni vastustaa, pysty parissa vuodessa luomaan uusia sukuåuolia. Ja kumma, kun ne esiintyvät vain ihmisillä, joka kummikin on luomakunnan korkein saavutus.- Anonyymi
Se on kyllä jänskä, että lapsetkin ihan yht'äkkiä ovat alkaneet löytää todellisen sukupuolensa ööä67 tms. Miljardit ja miljardit aiemmat lapset on pakotettu rooleihin, mutta viimeinkin lapset on vapaat! Ja sit mä kirjoitan nettiin, mitä mun lapsi tajusi tänään, ihan itestään...
- Anonyymi
Sairasta mennä sairaiden ehdolla sukupuoliasiassa!
- Anonyymi
Etenkin kun muita ei ole. Jotenkin hämmästyttää tällaisen käsittely valtiotasolla.
- Anonyymi
Intersukupuoliset eivät ole miehiä tai naisia.
- Anonyymi
Mitään intersukupuolisia ei ole, esim. XXY on mies.
- Anonyymi
Incelit persut on kolmas ryhmä, ainoastaa ne ei lisäänny.
- Anonyymi
ne on niitä uusia hydrid malleja.munajabosat
- Anonyymi
Alien
- Anonyymi
X ja Y . Se millaisen muodon ja mielen ne muodostaa ei kuulu sukupuolen binäärisyyteen. Ilmiö purjehtii väärän lipun alla. Ei se biologiaa kumoa.
- Anonyymi
Onko kivekset vai kohtu.
Voiko synnyttää vai ei.
Ei ole vaikeita kysymyksiä. - Anonyymi
vöhä niinku onko kissa vai kala.ei ole vaikeeta.vai kissakala
- Anonyymi
Myös linnuilla on kymmeniä eri sukupuolia sekä koirilla.
- Anonyymi
Vain miehet kumminkin velvollisia käymään varusmiespalveluksen ja sotatilassa marssimaan etulinjaan puolustamaan jopa hengellään näitä "muunsukupuolisiakin" No varmana löytyy kyllä tyhmiä jotka haluaa olla miehiä tästä selvästä haitasta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5582192Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4071794Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221610Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191176- 561112
- 1191111
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16898Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823