Parhaimmillaan tyrkyllä oli 260 000 seuraajaa , nyt niistä on 30 000 hävinnyt jonnekin . nämä sieppiin höyrähtäneet lampaat taitavatkin olla älykkäämpiä kuin olen uskonut, kun ovat tajunneet totuuden tästä jumalatar-rinsessastaan.
Mihin ovat Siepin seuraajat kadonneet
34
483
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kiinostaa nainen? Itsekehu haisee joka haastattelussa ja kaikki muut yritykset tai henkilöt haukkuu pataluhaksi.
- Anonyymi
Sinuakin kiinnostaa, koska olet lukenut Saran juttuja ja haastatteluita ja vielä kommentoitkin.
- Anonyymi
Vaikuttaa yhteistyö kumppanitkin häiöyneet naiselta pois. Saa nähdä ja miten on ansiotulojen laita, kun ne tulee esille vuoden loppupuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa yhteistyö kumppanitkin häiöyneet naiselta pois. Saa nähdä ja miten on ansiotulojen laita, kun ne tulee esille vuoden loppupuolella.
Ollut jo yhdessä Pyryn kanssa neljä vuotta, miksi ei mies jo ole kosinut Saraa ollenkaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollut jo yhdessä Pyryn kanssa neljä vuotta, miksi ei mies jo ole kosinut Saraa ollenkaan ?
..kosinut Saraa ollenkaan.....
Taas sinä...ollenkaan 😩 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi kosia? Jos nykyinen tilanne toimii ja on molemmille sopiva se on heidän asiansa.
Onhan sitäkin nähty että mitä imelimmät kosinnat lopahtaa, kun sulho ottaa jalat alleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosintaa ei kuulu ja tuntuu kuin Pyry jotenkin häpeilisi olla Saran seurassa kun niin karttelee kuvatuksi tulemista. naurettava oli se kuva joltakin festareilta kun Pyry kävelee edellä ja Sara sipsuttaa perässä roikkuen Pyryn peukalosta. ja mitä nämä Saran pyrkimykset raskaaksi tulemisesta ovat ? Onko tämä vain epätoivoinen yritys pitää kiinni pallopojasta? Saada tämä ansaan?pariskunta asuu eri maissa niin siinähän on mukava sitten aloittaa vauvan kanssa yksinhuoltajana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..kosinut Saraa ollenkaan.....
Taas sinä...ollenkaan 😩Siksikö olet Saran puolella koska on Sofian bestis? Sinähän olet se joka on Martinan äidinkin kimpussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuakin kiinnostaa, koska olet lukenut Saran juttuja ja haastatteluita ja vielä kommentoitkin.
En ole se, jolle vastailit. Minua esim ei kiinnosta tuo tyhjäpää ja "seuraaminen" on ihan otsikkotasoa enkä vaivaudu edes lukemaan hänen järisyttäviä (otsikkotasoa) "tietojaab" ja "elämänkokemuksiaan". Vielä tyhmempää on maksaa tyhjästä.
Tuokin neito olisi voinut opiskella ammatin, niin kuin moni muukin. Some"työ" ei elätä lopouelämää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole se, jolle vastailit. Minua esim ei kiinnosta tuo tyhjäpää ja "seuraaminen" on ihan otsikkotasoa enkä vaivaudu edes lukemaan hänen järisyttäviä (otsikkotasoa) "tietojaab" ja "elämänkokemuksiaan". Vielä tyhmempää on maksaa tyhjästä.
Tuokin neito olisi voinut opiskella ammatin, niin kuin moni muukin. Some"työ" ei elätä lopouelämää.Sara on vasta 34-vuotias. Hänellä on vielä monta vuotta aikaa opiskella uusi ammatti.
- Anonyymi
Ehkä ne Saran hävinneet seuraajat ovat roikkuneet siellä seuraajissa pelkästä unohduksestaan ja laiskuudestaan? Nyt ovat heränneet ja poistuneet? Vai olivatko kenties "pakettiseuraajia" joiden määräaika päättyi?
Saran yhteistyöt ovat myös oudosti vähentyneet. Toisaalta nyt hän ei voi valittaa väsymystä liiallisen työmäärän takia kuten aiemmin.
Pyryn piilottelu on outoa, on selin, tai näkyy vain hieman kättä ja jalkaa, jne. Miksi hän ei kehtaa esiintyä reilusti Saran kanssa? - Anonyymi
Ehkä ne häipyneet seuraajat ovat kuunnelleet Saran ja Sabinan podcastia!
- Anonyymi
Yhteistyö määrät laskee kaikilla, talous sakkaa, ihmiset kyllästyneet yms ja maksetut seuraajat poistuu
- Anonyymi
On jo aikaa kulunut ja ikää tullut Sara Siepille, niin kuin meille kaikille. Ihanteet muuttuu seuraajilla ja vähenee automaattisesti silloin seuraajatkin. Liikaa on esillä mediassa ja sekin kuluttaa kiinnostusta henkilöä kohtaan.
- Anonyymi
Oikeesti, seuraako joku tuollaista?? Maksaakin vielä?
Kyllä porukka on tyhmää. Sori ny tästä. - Anonyymi
Onneksi aloittaja seuraa! 😄
- Anonyymi
Sen piti perustaa kahvila ja alkaa itse leipoo pullat ja sämpylät kahvilaansa 😂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen piti perustaa kahvila ja alkaa itse leipoo pullat ja sämpylät kahvilaansa 😂.
Tarkoitatko aloittajaa?😂
- Anonyymi
Onneksi on ollut taantuma niin ihmisten arvot muuttuneet ja pinnallisuus vähentynyt, julkkisten tms huippuajat on gone
- Anonyymi
Antavat vääristyneen kuvan moni julkisuudessa oleva henkilö, elävät luksuselämää ja eivät kuitenkaan ole työelämässä olleet vuosiin. Saavat seuraajia ja alkavat itse elää lopulta samanlaista feikki elämäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antavat vääristyneen kuvan moni julkisuudessa oleva henkilö, elävät luksuselämää ja eivät kuitenkaan ole työelämässä olleet vuosiin. Saavat seuraajia ja alkavat itse elää lopulta samanlaista feikki elämäänsä.
Eivät ole olleet perinteisessä työelämässä, mutta kyllä Sara on omaisuutensa ja luksuselämänsä hankkinut omalla työllään, se on vaan erilaista, tätä päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole olleet perinteisessä työelämässä, mutta kyllä Sara on omaisuutensa ja luksuselämänsä hankkinut omalla työllään, se on vaan erilaista, tätä päivää.
En tarkoittanut kyllä Saraa sillä kommentilla ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla vaate mallina Sara Sieppi enää kauaa, on tullut jo ikää ja painoa liikaakin. Mitäs sitten alkaa tuloja saada tämäkin daami ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laita sitten nimi ketä tarkoitat! Aloitushan koski Saraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla vaate mallina Sara Sieppi enää kauaa, on tullut jo ikää ja painoa liikaakin. Mitäs sitten alkaa tuloja saada tämäkin daami ?
Onko paino, ikä tai toimeentulo jotenkin sinun elämääsi vaikuttavia asioita?
Olipa taas kahteen lauseeseen saatu monta kirjoitusvirhettä!
Ei sinullakaan ole kanttia mollata, itse et osaa edes kirjoittaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen kyllä että ne Saran suuret tulot ovat tulleet jostakin aivan muusta kuin siitä mitä hän esittää niiden tulevan...
- Anonyymi
Onhan Saralla parin kuukauden iltakurssi meikkaajan ammattiin. Eli kovasti on tämä neito jaksanut opiskella ja panostaa. :D
- Anonyymi
sieppi söi ne sehän on hippo nykyää virtahepo sen kokoinen
- Anonyymi
Alustatyö aika meni jo
- Anonyymi
Sieppi taaskin ruikuttaa. Vakuutusyhtiö menee nyt vaihtoon. 😫.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieppi taaskin ruikuttaa. Vakuutusyhtiö menee nyt vaihtoon. 😫.
Mitä minä sanoin, itse tuo kaksoisleukakaunotar on autoaan naarmuttanut päästäkseen taas jostakin asiasta narisemaan . Onneksi ei mennyt yritys läpi!
Mutta mahtaa tuota pullukkaa nyt harmittaa, jos seuraa Mira Luodin saamaa julkisuutta . Alkaa muinaisen varamissin ote lipsumaan kun ei itse hoksannut ruveta satuilemaan, että häntäkin ahdisteltiin siinä kilpailussa sillä eikös hän mököttänut siellä Nuuksiossa Hynysen parina ?
No ehkä ehtii kehitellä uuden tarinan seuraavaa podcastiaan varten.
jäämme odottelemaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä sanoin, itse tuo kaksoisleukakaunotar on autoaan naarmuttanut päästäkseen taas jostakin asiasta narisemaan . Onneksi ei mennyt yritys läpi!
Mutta mahtaa tuota pullukkaa nyt harmittaa, jos seuraa Mira Luodin saamaa julkisuutta . Alkaa muinaisen varamissin ote lipsumaan kun ei itse hoksannut ruveta satuilemaan, että häntäkin ahdisteltiin siinä kilpailussa sillä eikös hän mököttänut siellä Nuuksiossa Hynysen parina ?
No ehkä ehtii kehitellä uuden tarinan seuraavaa podcastiaan varten.
jäämme odottelemaan...Aivan kamalaa miten väärin Saraa aina kohdellaan! Kyllä ihmiset ja firmat ovat sitten hirveitä. Aina osuu Saran kohdalle joku onneton tunari tai osaamaton firma.
Saikohan muuten Sara sieltä muuttofirmasta korvauksia? Hänellähän meni siinä muutossaan kaikki pieleen sen tunaroivan muuttofirman kanssa. Muuttohenkilö vielä kehtasi pitää tupakkataukoa pihalla. Sara kirjoitti ottavansa yhteyttä firman lakimieheen, mutta miten mahtoi käydä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kamalaa miten väärin Saraa aina kohdellaan! Kyllä ihmiset ja firmat ovat sitten hirveitä. Aina osuu Saran kohdalle joku onneton tunari tai osaamaton firma.
Saikohan muuten Sara sieltä muuttofirmasta korvauksia? Hänellähän meni siinä muutossaan kaikki pieleen sen tunaroivan muuttofirman kanssa. Muuttohenkilö vielä kehtasi pitää tupakkataukoa pihalla. Sara kirjoitti ottavansa yhteyttä firman lakimieheen, mutta miten mahtoi käydä?Eiks kohta mikään yritys uskalla olla yhteistyössä Siepin kanssa, kun tuntuu että kaikki haukkuu pystyyn ja ei ole tyytyväinen mihinkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks kohta mikään yritys uskalla olla yhteistyössä Siepin kanssa, kun tuntuu että kaikki haukkuu pystyyn ja ei ole tyytyväinen mihinkään?
.....paitsi itseensä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380