Parhaimmillaan tyrkyllä oli 260 000 seuraajaa , nyt niistä on 30 000 hävinnyt jonnekin . nämä sieppiin höyrähtäneet lampaat taitavatkin olla älykkäämpiä kuin olen uskonut, kun ovat tajunneet totuuden tästä jumalatar-rinsessastaan.
Mihin ovat Siepin seuraajat kadonneet
24
244
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kiinostaa nainen? Itsekehu haisee joka haastattelussa ja kaikki muut yritykset tai henkilöt haukkuu pataluhaksi.
- Anonyymi
Sinuakin kiinnostaa, koska olet lukenut Saran juttuja ja haastatteluita ja vielä kommentoitkin.
- Anonyymi
Vaikuttaa yhteistyö kumppanitkin häiöyneet naiselta pois. Saa nähdä ja miten on ansiotulojen laita, kun ne tulee esille vuoden loppupuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa yhteistyö kumppanitkin häiöyneet naiselta pois. Saa nähdä ja miten on ansiotulojen laita, kun ne tulee esille vuoden loppupuolella.
Ollut jo yhdessä Pyryn kanssa neljä vuotta, miksi ei mies jo ole kosinut Saraa ollenkaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollut jo yhdessä Pyryn kanssa neljä vuotta, miksi ei mies jo ole kosinut Saraa ollenkaan ?
..kosinut Saraa ollenkaan.....
Taas sinä...ollenkaan 😩 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi kosia? Jos nykyinen tilanne toimii ja on molemmille sopiva se on heidän asiansa.
Onhan sitäkin nähty että mitä imelimmät kosinnat lopahtaa, kun sulho ottaa jalat alleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosintaa ei kuulu ja tuntuu kuin Pyry jotenkin häpeilisi olla Saran seurassa kun niin karttelee kuvatuksi tulemista. naurettava oli se kuva joltakin festareilta kun Pyry kävelee edellä ja Sara sipsuttaa perässä roikkuen Pyryn peukalosta. ja mitä nämä Saran pyrkimykset raskaaksi tulemisesta ovat ? Onko tämä vain epätoivoinen yritys pitää kiinni pallopojasta? Saada tämä ansaan?pariskunta asuu eri maissa niin siinähän on mukava sitten aloittaa vauvan kanssa yksinhuoltajana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
..kosinut Saraa ollenkaan.....
Taas sinä...ollenkaan 😩Siksikö olet Saran puolella koska on Sofian bestis? Sinähän olet se joka on Martinan äidinkin kimpussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinuakin kiinnostaa, koska olet lukenut Saran juttuja ja haastatteluita ja vielä kommentoitkin.
En ole se, jolle vastailit. Minua esim ei kiinnosta tuo tyhjäpää ja "seuraaminen" on ihan otsikkotasoa enkä vaivaudu edes lukemaan hänen järisyttäviä (otsikkotasoa) "tietojaab" ja "elämänkokemuksiaan". Vielä tyhmempää on maksaa tyhjästä.
Tuokin neito olisi voinut opiskella ammatin, niin kuin moni muukin. Some"työ" ei elätä lopouelämää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole se, jolle vastailit. Minua esim ei kiinnosta tuo tyhjäpää ja "seuraaminen" on ihan otsikkotasoa enkä vaivaudu edes lukemaan hänen järisyttäviä (otsikkotasoa) "tietojaab" ja "elämänkokemuksiaan". Vielä tyhmempää on maksaa tyhjästä.
Tuokin neito olisi voinut opiskella ammatin, niin kuin moni muukin. Some"työ" ei elätä lopouelämää.Sara on vasta 34-vuotias. Hänellä on vielä monta vuotta aikaa opiskella uusi ammatti.
- Anonyymi
Ehkä ne Saran hävinneet seuraajat ovat roikkuneet siellä seuraajissa pelkästä unohduksestaan ja laiskuudestaan? Nyt ovat heränneet ja poistuneet? Vai olivatko kenties "pakettiseuraajia" joiden määräaika päättyi?
Saran yhteistyöt ovat myös oudosti vähentyneet. Toisaalta nyt hän ei voi valittaa väsymystä liiallisen työmäärän takia kuten aiemmin.
Pyryn piilottelu on outoa, on selin, tai näkyy vain hieman kättä ja jalkaa, jne. Miksi hän ei kehtaa esiintyä reilusti Saran kanssa? - AnonyymiUUSI
Ehkä ne häipyneet seuraajat ovat kuunnelleet Saran ja Sabinan podcastia!
- AnonyymiUUSI
Yhteistyö määrät laskee kaikilla, talous sakkaa, ihmiset kyllästyneet yms ja maksetut seuraajat poistuu
- AnonyymiUUSI
On jo aikaa kulunut ja ikää tullut Sara Siepille, niin kuin meille kaikille. Ihanteet muuttuu seuraajilla ja vähenee automaattisesti silloin seuraajatkin. Liikaa on esillä mediassa ja sekin kuluttaa kiinnostusta henkilöä kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Oikeesti, seuraako joku tuollaista?? Maksaakin vielä?
Kyllä porukka on tyhmää. Sori ny tästä. - AnonyymiUUSI
Onneksi aloittaja seuraa! 😄
- AnonyymiUUSI
Sen piti perustaa kahvila ja alkaa itse leipoo pullat ja sämpylät kahvilaansa 😂.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen piti perustaa kahvila ja alkaa itse leipoo pullat ja sämpylät kahvilaansa 😂.
Tarkoitatko aloittajaa?😂
- AnonyymiUUSI
Onneksi on ollut taantuma niin ihmisten arvot muuttuneet ja pinnallisuus vähentynyt, julkkisten tms huippuajat on gone
- AnonyymiUUSI
Antavat vääristyneen kuvan moni julkisuudessa oleva henkilö, elävät luksuselämää ja eivät kuitenkaan ole työelämässä olleet vuosiin. Saavat seuraajia ja alkavat itse elää lopulta samanlaista feikki elämäänsä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Antavat vääristyneen kuvan moni julkisuudessa oleva henkilö, elävät luksuselämää ja eivät kuitenkaan ole työelämässä olleet vuosiin. Saavat seuraajia ja alkavat itse elää lopulta samanlaista feikki elämäänsä.
Eivät ole olleet perinteisessä työelämässä, mutta kyllä Sara on omaisuutensa ja luksuselämänsä hankkinut omalla työllään, se on vaan erilaista, tätä päivää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole olleet perinteisessä työelämässä, mutta kyllä Sara on omaisuutensa ja luksuselämänsä hankkinut omalla työllään, se on vaan erilaista, tätä päivää.
En tarkoittanut kyllä Saraa sillä kommentilla ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla vaate mallina Sara Sieppi enää kauaa, on tullut jo ikää ja painoa liikaakin. Mitäs sitten alkaa tuloja saada tämäkin daami ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No laita sitten nimi ketä tarkoitat! Aloitushan koski Saraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5532161Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3961763Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211579Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191146- 561112
- 1181087
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16888Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823