Tässä risteyksessä vasemmalta tulevaa, laillista nopeutta ajava ei ennätä tulla kylkeen, kun ajoneuvoa ei näe ja itse lähtee liikkeelle.
https://maps.app.goo.gl/XYcUGVEApwkkfqBV9
Kesällä kasvuston vuoksi näkyvyys on huono vasempaan suuntaan, mutta silti ehtii alta pois, jos se toinen osapuoli ajaa nopeusrajoituksen mukaista nopeutta, eikä yli rajoitusten. Itsellä on toki kolmio, mutta voi vain väistää sen perusteella, mitä näkee.
Kyllä se nopeus vaikuttaa monissa eri tilanteissa
Anonyymi-ap
1
132
Vastaukset
- Anonyymi
Ennakoida pitää, että sieltä saattaa joku tulla, mutta jos ei näe, niin sitten ei näe ja näkyhavainto tuollaisissa tilanteessa on se oleellisin seikka. Muut takuulla hermostuvat, jos siinä ollaan ja "ennakoidaan" kovinkin kauan.
Ylinopeusyrjö ei tietenkään ajattele omaa nenäänsä pidemmälle, että miten hänen toiminta vaikuttaa muihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051543Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161431- 511271
- 921206
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2011065- 471045