Nyt kyllä vähintään hymyilyttää.
Ghislanen Epstein juttuja viimein julkaistiin, ja siellä oli kyllä hykertävä kohta.
Täti kun toteaa että hänellä ei ole mitään tietoa että Clinton olisi käynyt siellä saarella, ja on tästä varsin varma; samalla myös totesi tietenkin samaa Krasnovista.
Nyt Clintonin syyllisyyteen uskovilla on kova paikka edessä. Tuon jos kuittaa sitten sillä että Ghislane vain valehtelee, niin sittenhän se tarkoittaa että myös puheet Krasnovista on valeita.
:D
lol.
Vaikea valinta
5
156
Vastaukset
Oikeaa pohdintaa.
Veikkaan että totuuksia ei saada selville tämän vuosisadan aikana jos koskaan.
Mielestäni Ghislane voitaisiin armahtaa lopputuomiostaan.
20 vuotta mokomasta...!
Maailmassa on miljoonia akkoja ja mammoja jotka välittävät ihmisiä toisilleen pieniin tapaamisiin.- Anonyymi
Itsehän olen sitä mieltä että välittäjät, ja ne jotka välittäjillä asioivat pitäisi ampua saman tien enempää kyselemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän olen sitä mieltä että välittäjät, ja ne jotka välittäjillä asioivat pitäisi ampua saman tien enempää kyselemättä.
Persekärpästä on turhaa koittaa ampua.
Lätkä paras...DD
- Anonyymi
Clinton-huutajat koittaa epätoivoisesti teeskennellä ettei tuota haastattelua julkaistu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604