Karjalassa kahjot kajahtaa

Anonyymi-ap

Himot ne ovat kristityilläkin. IL 21.08 2025

Savonlinnan kristillinen opisto.

Koulun Rehtori Tommi Tapio Tuunainen kosketteli naisia takapuolista ja selistä.
Häiritsi kahta naispuolista työntekijää seksuaalisesti.
Rehtori esitti työmatkalle yhteistä hotellihuonetta ja yhteisiä "päiväunia" hotellin sviitissä.

Toista naista epäili kuuluvan "sateenkaari porukkaan", kun hän ei kuumentunut rehtorin kanssa seksiin.
Seksuaalisävytteiset vitsit purkautuvat himoistaan.
Muutkin naiset kokivat ahdistelua seksuaalisesti.

Kuten uskovaiset yleensä, hän koki itse tulleensa vainotuksi kaunaisten naisten toimesta. Muissa syy, minä Jumalan sanan opetuslaitoksen johtaja.
Samsung varoituksia mutta tyydyttämään kiima ajoi jatkamaan himojen henki vallassa kristillisen laitoksen johtajaa.
Hän yritti luikerrella kuin paratiisin käärme vastuusta ja vetosi sana vastaan useiden naisten sanoja vastaan, oikeus piti useamman naisen johdonmukaisia kertomuksia uskottavampi ja kuin kristityn johtajan vastuun pakoilua.

Tämmöistä Persuilua tällä kertaa.

16

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samsung😁
      Sai...

• Nuo "älylaitteen" omapäiset korjailut on aika vinkeitä joskus.

• Anonyymi

Ei ole varmaankaan "kaunis mies'

• Anonyymi

Halusi tuunata tungettelevasti haluttomia naisia.

• Anonyymi

Palauttavaa huntupakko Suomeen!
      Raamattu kertoo lisää...

• Anonyymi

Korinttolaiskirje 11
        11 LUKU.
        Apostoli kehoittaa korinttolaisia olemaan hänen seuraajiansa, niinkuin hän on Kristuksen seuraaja 1, säätää, että vaimojen tulee jumalanpalveluksessa pitää päänsä peitettynä, mutta miesten peittämätönnä 2-16, nuhtelee huonosta käytöksestä rakkaudenaterioissa ja neuvoo, miten Herran ehtoollista on oikein nautittava 17-34.

1Olkaa minun seuraajiani, niinkuin minä olen Kristuksen seuraaja.
        2Minä kiitän teitä, että minua kaikessa muistatte ja noudatatte minun opetuksiani, niinkuin minä ne teille olen antanut. 3Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että Jumala on Kristuksen pää. 4Jokainen mies, joka rukoilee tai profetoi pää peitettynä, häpäisee päänsä. 5Mutta jokainen vaimo, joka rukoilee tai profetoi pää peittämätönnä, häpäisee päänsä, sillä se on aivan sama, kuin jos hänen päänsä olisi paljaaksi ajeltu. 6Sillä jos vaimo ei verhoa päätään, leikkauttakoon hiuksensakin; mutta koska on häpeäksi vaimolle, että hän leikkauttaa tai ajattaa hiuksensa, niin verhotkoon itsensä. 7Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia. 8Sillä mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä; 9eikä miestä luotu vaimoa varten, vaan vaimo miestä varten. 10Sentähden vaimon tulee pitää päässään vallanalaisuuden merkki enkelien tähden.

• Anonyymi kirjoitti:

Korinttolaiskirje 11
        11 LUKU.
        Apostoli kehoittaa korinttolaisia olemaan hänen seuraajiansa, niinkuin hän on Kristuksen seuraaja 1, säätää, että vaimojen tulee jumalanpalveluksessa pitää päänsä peitettynä, mutta miesten peittämätönnä 2-16, nuhtelee huonosta käytöksestä rakkaudenaterioissa ja neuvoo, miten Herran ehtoollista on oikein nautittava 17-34.

1Olkaa minun seuraajiani, niinkuin minä olen Kristuksen seuraaja.
        2Minä kiitän teitä, että minua kaikessa muistatte ja noudatatte minun opetuksiani, niinkuin minä ne teille olen antanut. 3Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että Jumala on Kristuksen pää. 4Jokainen mies, joka rukoilee tai profetoi pää peitettynä, häpäisee päänsä. 5Mutta jokainen vaimo, joka rukoilee tai profetoi pää peittämätönnä, häpäisee päänsä, sillä se on aivan sama, kuin jos hänen päänsä olisi paljaaksi ajeltu. 6Sillä jos vaimo ei verhoa päätään, leikkauttakoon hiuksensakin; mutta koska on häpeäksi vaimolle, että hän leikkauttaa tai ajattaa hiuksensa, niin verhotkoon itsensä. 7Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia. 8Sillä mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä; 9eikä miestä luotu vaimoa varten, vaan vaimo miestä varten. 10Sentähden vaimon tulee pitää päässään vallanalaisuuden merkki enkelien tähden.

Erittäin järkevää opastusta meille kaikille. 🤪

• Anonyymi

Terve lisääntymiskykyinen ja -haluinen heteromies, syö varmasti myös lihaa ja ajaa autolla. Persujen listoille vaaleissa, pääsee sitten äänestämään muiden persujen kanssa palestiinalaisten ottamisen puolesta Savonlinnan uuteen, entistä isompaan vokkiin.

• Anonyymi

Valtio maksaa kulut taantuvien alueiden tukiaisiksi.
        Maataloudesta oppia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtio maksaa kulut taantuvien alueiden tukiaisiksi.
        Maataloudesta oppia.

Totta, aikamme aluepolitiikkaa aluevaltuustot ohittaen.

Koska ruuan tuottaminen on joko liian kallista (Lipponen) tai eettisesti epäilyttävää (Vihreät), on luonnonmukaisempaa jakaa rahaa kotouttamiseen. Vielä 1700-luvulla, aina 1990-luvulle saakka, sitä kutsuttiin asuttamiseksi, kunnes ymmärrettiin, että se on rasistista ja vanhanaikaista, ja siirrettiin rahat kotouttamiseen, jossa ei tarvitse uudisraivata peltoja muutenkin ylituotantoa tuottavaan maahan, vaan ihmiset voivat elää ekologisemmin Kelan tuilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta, aikamme aluepolitiikkaa aluevaltuustot ohittaen.

Koska ruuan tuottaminen on joko liian kallista (Lipponen) tai eettisesti epäilyttävää (Vihreät), on luonnonmukaisempaa jakaa rahaa kotouttamiseen. Vielä 1700-luvulla, aina 1990-luvulle saakka, sitä kutsuttiin asuttamiseksi, kunnes ymmärrettiin, että se on rasistista ja vanhanaikaista, ja siirrettiin rahat kotouttamiseen, jossa ei tarvitse uudisraivata peltoja muutenkin ylituotantoa tuottavaan maahan, vaan ihmiset voivat elää ekologisemmin Kelan tuilla.

Mukava kerrankin lukea hauskasti kirjoitettua tarinaa, vaikka ei olisikaan ihan samaa mieltä.

• Anonyymi

Ja tälläkin kerralla haluat liittää mielikuvia.
      Hyvin olet kansan uutisesi lukenut.

• Anonyymi

Persumiehille Iltalehdetkin kääntyvät aivoissa Kansan Uutisiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persumiehille Iltalehdetkin kääntyvät aivoissa Kansan Uutisiksi.

Kaikki paitsi persut ovat persuille kommunisteja.

• Anonyymi

Savonlinnan pervo rehtori ei osannut käyttää samoja konsteja kuin Turun pervo rehtori.

• Nämä on hauskoja juttuja nämä joissa itsensä moraalisesti ylös nostanut tapaus onkin todellisuudessa maan matojen tasolla. Madot älkööt tästä loukkaantuko.

Vahingonilo on kerrankin täysin oikea tunne tämän keissin yhteydessä. Aika hämmentävää, että Tomppa varmaan oikeasti kuvitteli ettei jäisi kiinni. Aiemmin ilmeisesti kukaan ei ollut uskaltanut valittaa, semmoistahan tämä kristillisissä piireissä usein on, joten äijä uskoi saman jatkuvan ikuisesti. Olihan hänellä muitakin typeriä uskomuksia, joten niiden jatkoksi...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      587
      2286
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1832
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1660
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1256
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      57
      1164
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1154
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      888
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe