Nimittäin tämä Paavalin solvaaja. Luterilaisessa kirkossamme ei koskaan herjata apostoli Paavalia.
Herjaajan täytyy siis olla jonkin hämärän lahkon edustaja.
Tämän solvaajan hedelmät ovat ilmeiset:
” Epäjumalain palvelus, noituus, vaino, riita, kateus, viha, torat, eripuraisuus, eriseura,”
Gal 5:20
Ei ainakaan luterilainen ole
133
625
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikenlaisia lahkoja on nykyisin. Tämä ko. lahko on johtajansa johdolla omistautunut apostolien pilkkaamiseen.
- Anonyymi
Juutalaiset herjaa Juudas henki.
- Anonyymi
Evlut ei voisi sallia moista hapatusta, suoranaista anteeksiantamatonta rienaa Paavalia kohtaan.
- Anonyymi
Paavalia vainosivat vihollisen joukot hänen eläessään ja edelleenkin häntä herjataan. Eivät saa kylläänsä herjaamisesta.
- Anonyymi
Kirkko on toisaalta konservatiivinen, varsinkin herätysliikkeittensä osalta, mutta myös melko liberaali. Jos se alkaisi johtajiensa johdolla herjaamaan apostoleja, joiden kirjeiden kautta evankeliumi on konfirmoitu, se kaivaisi samalla itsellensä haudan, josta ei olisi ylösnousua.
Tällaiset yksittäiset nettijulistajat vihaoppeineen kaatuvat ennen pitkää omaan mahdottomuuteensa. Heillä ei ole kasvupohjaa Raamatusta, eikä kannatusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkko on toisaalta konservatiivinen, varsinkin herätysliikkeittensä osalta, mutta myös melko liberaali. Jos se alkaisi johtajiensa johdolla herjaamaan apostoleja, joiden kirjeiden kautta evankeliumi on konfirmoitu, se kaivaisi samalla itsellensä haudan, josta ei olisi ylösnousua.
Tällaiset yksittäiset nettijulistajat vihaoppeineen kaatuvat ennen pitkää omaan mahdottomuuteensa. Heillä ei ole kasvupohjaa Raamatusta, eikä kannatusta.Luuk. 12:51
Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuk. 12:51
Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!51 Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa! [12:51-53: Matt. 10:34-36]
52 Tästedes saman perheen jäsenet ovat eri puolta: viidestä on kolme kahta, kaksi kolmea vastaan.
53 Isä joutuu vastakkain poikansa kanssa, poika isänsä, äiti tyttärensä ja tytär äitinsä, anoppi miniänsä ja miniä anoppinsa kanssa." [Miika 7:6; Matt. 10:35] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!Teuvo. Tuotahan sinä olet jaksanut hokea vähintäin jo parin vuosikymmenen ajan. Olet sillä perustellut riitahenkeäsi ja herjauksiasi.
Oletko kuitenkaan sattunut lukemaan näitä Jeesuksen sanoja?
” Autuaat ovat rauhan tekiät; sillä ne pitää Jumalan pojiksi kutsuttaman.”
Matt 5:9
Tai
” Rauhan minä jätän teille, minun rauhani minä annan teille: en minä anna teille niinkuin maailma antaa. Älkään teidän sydämenne murheellinen olko, älkään myös peljätkö.”
Joh 14:27
Tai
” Suola on hyvä; mutta jos suola tulee mauttomaksi, millä te sen höystätte? Pitäkäät itse teissänne suola, ja rauha teidän keskenänne.”
Mark 9:50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo. Tuotahan sinä olet jaksanut hokea vähintäin jo parin vuosikymmenen ajan. Olet sillä perustellut riitahenkeäsi ja herjauksiasi.
Oletko kuitenkaan sattunut lukemaan näitä Jeesuksen sanoja?
Matt 5:9
Tai
” Rauhan minä jätän teille, minun rauhani minä annan teille: en minä anna teille niinkuin maailma antaa. Älkään teidän sydämenne murheellinen olko, älkään myös peljätkö.”
Joh 14:27
Tai
” Suola on hyvä; mutta jos suola tulee mauttomaksi, millä te sen höystätte? Pitäkäät itse teissänne suola, ja rauha teidän keskenänne.”
Mark 9:50Teuvo Suni on kylläkin kuollut yli 3 vuotta sitten, jos et ole sattunut kuulemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalia vainosivat vihollisen joukot hänen eläessään ja edelleenkin häntä herjataan. Eivät saa kylläänsä herjaamisesta.
Juudakset herjasivat niin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo Suni on kylläkin kuollut yli 3 vuotta sitten, jos et ole sattunut kuulemaan.
Niinhän sinä olet yrittänyt valehdella. Ei mene valheesi läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo Suni on kylläkin kuollut yli 3 vuotta sitten, jos et ole sattunut kuulemaan.
Luovu valheistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovu valheistasi.
Luovu vainajan vainoamisesta, etkö ymmärrä että sellainen on sairasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!Kerrohan. Saitko riidalla oman lahkosikin hajotettua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaiset yksittäiset nettijulistajat vihaoppeineen kaatuvat ennen pitkää omaan mahdottomuuteensa. Heillä ei ole kasvupohjaa Raamatusta, eikä kannatusta.Äärilahkon edustaja solvaa apostoli Paavalia
Sen ainoa agenda on herjata apostoli Paavalia. Mitään muuta siinä vihamielisessä äärilahkossa ei opeteta.
Se ei opeta Jumalan tahdon noudattamista, eikä Jeesuksen sovitustyötä.
Se on kaukana maamme kirkon opetuksesta.
Se on tuomion ja Jumalan vihan alla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!Riidan sinä TEUVO SUNI kyllä osaat!
IHMINEN, JOKA HAUKKUU TOISIA LAHKOLAISIKSI JA PAAVALIA PAHOLAISEN PALVELIJAKSI, TUOMITSEE ITSENSÄ.
Anonyymi-ap
2025-09-13 02:36:17
Ilmoita
IHMINEN, JOKA HAUKKUU TOISIA LAHKOLAISIKSI JA PAAVALIA PAHOLAISEN PALVELIJAKSI, TUOMITSEE ITSENSÄ.
Mat.7 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa hirttä omassa silmässäsi?
Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: Annas, minä otan rikan silmästäsi, ja katso, hirsi on omassa silmässäsi?
Sinä ulkokullattu, ota ensin hirsi omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.”
-
MIETI: KUMPI ON LAHKOLAINEN: HÄN, JOKA HURISTELEE LEVEÄLLÄ TIELLÄ MONIEN KANSSA.
VAI HÄN, JOKA LAHKOLAISEKSI HAUKUTTUNA ON AHTAUTUNUT KULKEMAAN KAPEALLA TIELLÄ HARVOJEN KANSSA?
Mat.7 "Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
Jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.”
1.piet.4 ”Riittäähän, että menneen ajan olette täyttäneet pakanain tahtoa vaeltaessanne irstaudessa, himoissa, juoppoudessa, mässäyksissä, juomingeissa ja kauheassa epäjumalain palvelemisessa.
Sentähden he oudoksuvat sitä, ettette juokse heidän mukanansa samaan riettauden lätäkköön, ja herjaavat (lahkolaisiksi).”
-
Mat.7 " Ei jokainen, joka sanoo minulle: Herra, Herra!, pääse taivasten valtakuntaan (leveällä tiellä kaahaavat hurskastelijat) , vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon (ts. kapealla tiellä vaeltava lahkolaiseksi haukuttu leveällä tiellä vaeltavien toimesta).
Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?
Ja silloin minä lausun heille julki: Minä en ole KOSKAAN teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.”
Leveällä tiellä kulkevat hymistelevät omahyväisesti, että nuo ovat uskostaan luopuneita, mutta Jeesushan sanoi, että en ole ikinä tuntenut teitä, te Jeesuksen nimeä hokevat laittomuuden harjoittajat!
-
Tämä johtaa tärkeään kysymykseen:
VOIKO TOISIA LAHKOLAISIKSI HAUKKUJAT SEKÄ APOSTOLI PAAVALIN RIENAAJAT JA HÄPÄISIJÄT SAADA TUOLLAISET SYNTINSÄ ANTEEKSI?
Raamatun mukaan voi saada anteeksi, mutta sitä täytyy katua vilpittömästi.
Jaak.3 ”Monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen ja kykenee hallitsemaan myös koko ruumiinsa.
Kaiken luonnon, sekä petojen että lintujen, sekä matelijain että merieläinten luonnon, voi ihmisluonto kesyttää ja onkin kesyttänyt;
mutta kieltä ei kukaan ihminen voi kesyttää; se on levoton ja paha, täynnä kuolettavaa myrkkyä.
Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä (esim. lahkolaisiksi), Jumalan kaltaisiksi luotuja;
samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla.
Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?
1.joh.4 ”Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa lähimmäistänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta lähimmäistänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös lähimmäistänsä.”
Luuk.10 ”Eräs lainoppinut (siis ei itseään lahkolaisena pitänyt) tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka on minun lähimmäiseni?"
Jeesus vastasi: "Eräs mies joutui ryövärien käsiin, jotka löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
Niin vaelsi sattumalta eräs pappi (ja myöhemmin leeviläinen) sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse.
Mutta kun eräs samarialainen (joita paremmissa piireissä haukuttiin lahkolaisiksi), joka matkusti sitä tietä, näki hänet ja sitoi hänen haavansa, vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"
Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".
- Anonyymi
Kaikki solvaaminen on pahaa!
- Anonyymi
Totuus karvastelee, siksi sen puhumista vältellään.
Jes. 30:10
He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus karvastelee, siksi sen puhumista vältellään.
Jes. 30:10
He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.” Suola on hyvä; mutta jos suola tulee mauttomaksi, millä te sen höystätte? Pitäkäät itse teissänne suola, ja rauha teidän keskenänne.”
Mark 9:50 - Anonyymi
Ehdottomasti!
- Anonyymi
Älkää vastoin totuutta kerskuko kuvitellulla viisaudellanne.
- Anonyymi
Kun kerran Jeesus itse ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen viimeisessä ilmestyksessään Patmos saarelle viedylle Johannekselle, niin ei sitä meidänkään pidä tehdä. Johannes oli Jeesuksen paras ystävä maan päällä.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.- Anonyymi
Aam. 3:7
Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille. - Anonyymi
Paavalille oli suuri palkka luvassa.
Paavali ei havitellut asemaa.
”Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.”
2 Tim 4:8
Rakastatko sinä Jeesusta?
- Anonyymi
Totuus karvastee väärämielisten mielessä.
Väärämielisten mielestä totuus tuntuu herjaamiselta ja solvaamiselta.- Anonyymi
Olen huomannut sen sinussa. Hyvä kun tunnustit.
- Anonyymi
Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä.
Miksi vihaat lestadiolaisia veljiäsi??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä.
Miksi vihaat lestadiolaisia veljiäsi???Hän on valinnut vihan, herjan ja valheen tien. Se ei todellakaan ole Jumalan tahdon tie!
- Anonyymi
Jaak. 2:4 niin ettekö ole joutuneet ristiriitaan itsenne kanssa, ja eikö teistä ole tullut väärämielisiä tuomareita?
- Anonyymi
Jeesus tulee
- Anonyymi
Job 1:6
Mutta kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin Saatana heidän joukossansa.- Anonyymi
Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten kävi Pietarissa ja lopulta Paavaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten kävi Pietarissa ja lopulta Paavaliin.
Kaikki tietävät, että valehtelet Teuvo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietävät, että valehtelet Teuvo.
Nimenomaan juuri sinä vainajan muiston häpäisijä, yrität hakea tukea älyttömille valheillesi. Kuten kaikki voivat havaita tukijasi ovat kaikonneet myötähäpeää tuntien, palstalla riehumisesi vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan juuri sinä vainajan muiston häpäisijä, yrität hakea tukea älyttömille valheillesi. Kuten kaikki voivat havaita tukijasi ovat kaikonneet myötähäpeää tuntien, palstalla riehumisesi vuoksi.
Kirjoittelen täällä elävien kanssa.
Perillä Taivaan kodissa sitten Jeesuksen luona laulamme!
Ja he veisasivat Moseksen, Jumalan palvelian virttä ja Karitsan virttä, sanoen: suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekos, Herra Jumala kaikkivaltias! oikiat ja totiset ovat sinun ties, sinä pyhäin Kuningas!
- Anonyymi
Luuk. 22:3
Silloin meni Saatana Juudakseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi; hän oli yksi kahdestatoista opetuslapsesta.
Matt. 16:23
Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!
2. Kor. 12:7
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.- Anonyymi
Iso riski on mennä sellaisen pastorin käsien alle, jossa asustaa Saatanan enkeli.
Mieluummin jättää väliin sellaisen tilaisuuden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso riski on mennä sellaisen pastorin käsien alle, jossa asustaa Saatanan enkeli.
Mieluummin jättää väliin sellaisen tilaisuuden.Ei ole tarpeen mennä minkään papin käsien eikä jalkojen alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarpeen mennä minkään papin käsien eikä jalkojen alle.
Hindut kaatoi ihmisiä selälleen tönäisemällä nopeasti kädellä keskelle otsaa ja kanttuvei selälleen maahan taju kankaalla.
Se on hyvä tilanne Ilmestyskirjan pedolle käydä se lukunsa ja merkkinsä ihmiseen painamassa, kun hän makaa lattialla selällään taju kankaalla, järki narikassa.
googlaa: shaktipat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hindut kaatoi ihmisiä selälleen tönäisemällä nopeasti kädellä keskelle otsaa ja kanttuvei selälleen maahan taju kankaalla.
Se on hyvä tilanne Ilmestyskirjan pedolle käydä se lukunsa ja merkkinsä ihmiseen painamassa, kun hän makaa lattialla selällään taju kankaalla, järki narikassa.
googlaa: shaktipatIdän viisaat tietävät, että ihmisen otsassa on ns. kolmas silmä, jonka kautta erilaiset energiat, henget ja voimat kulkevat ihmisen sisälle. Älä anna lahkopastoreiden koskettaa itseäsi otsaan tai päähäsi. Jos kiiluvasilmäinen lahkopastori tulee kädet ojossa kohti, niin kiireesti alta pois. Tai jos et ehdi väistää, niin huitaise hurmahengen kädet sivuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin jättää väliin sellaisen tilaisuuden.Siksi sinua kaikki kiertävätkin, Teuvo. Erinomainen asia on, että pysyt bunkkerissasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi sinua kaikki kiertävätkin, Teuvo. Erinomainen asia on, että pysyt bunkkerissasi.
Hän on polttanut kaikki sillat takanaan kuin natsit aikoinaan Lapissa ja pyörittää omaa äärilahkoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on polttanut kaikki sillat takanaan kuin natsit aikoinaan Lapissa ja pyörittää omaa äärilahkoaan.
Surullista!
- Anonyymi
Paavali ei ollut Luterilainen, vaan Fariseus, Kilikian Tarsoksesta,
Herodeksen palkkaama murhamies.- Anonyymi
Ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
Ei sitä voi rehellinen ihminen ymmärtää, miten jotkut voi tuollaista roistoa pitää idolinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä voi rehellinen ihminen ymmärtää, miten jotkut voi tuollaista roistoa pitää idolinaan.
"Huono seura hyvät tavat turmelee."
- Anonyymi
Luterilaiset tulivat vasta Lutherin myötä.
- Anonyymi
Jeesus lupaa ilmestyä vain rehellisille, kunnon ihmisille, jotka elävät Jumalan käskyjen viitoittamaa elämää, ei millekään epämääräisille roistoille ja murhamiehille jossain kuivissa hiekkaerämaissa.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."- Anonyymi
Miksi sitten valehtelet ja herjaat?
Siksi ei Jeesus voi sinulle ilmestyä Teuvo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten valehtelet ja herjaat?
Siksi ei Jeesus voi sinulle ilmestyä Teuvo!Teuvo on ollut Jeesuksen luona jo kolmisen vuotta.
Rauha hänen muistolleen ❣️🎚️
- Anonyymi
Ei aito luterilainen kristitty voisi koskaan apostoli Paavalia solvata siten kuin täällä näkyy jonkun vakaantumattoman tekevän. Pahasti on kyseinen kaveri luiskahtanut taivastieltä.
- Anonyymi
Ei ole mitään luterilaisia tai paavalilaisia. Paavaliakaan ei ole. On vain Raamattu, jota luetaan ja tulkitaan. Kuka mitenkin. Lahkojakaan ei oikeasti ole, sillä ei ole kaikille yhtä ainoaa oikeaa tulkintaa, vaikka joku niin kuvitteleekin.
On vain ihminen, joka yrittää jäsentää elämäänsä uskomalla ja ajattelemalla oikein. Ei tarvitse riidellä, jos elää ja hallitsee vain omaa elämäänsä. - Anonyymi
Jeesus vie ihmisen virvoittavien vetten keskelle.
Paavalin saama Saatanan enkeli vei miehen moneksi vuodeksi Arabian erämaahan.
Gal. 1:17
enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.
Paavali tiesi, että Jeesuksen seurassa kulkeneet oikeat apostolit tietävät hänen olevan soluttautuja.- Anonyymi
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi
Monet Jumalan miehet ovat odottaneet Jumalaa ja tehtäväänsä erämaassa. Mm. Mooses, Johannes Kastaja, Paavali ja moni profeetta. Etkö ole lukenut Raamattua?
Eksyt, kun et tunne Kirjoituksia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet Jumalan miehet ovat odottaneet Jumalaa ja tehtäväänsä erämaassa. Mm. Mooses, Johannes Kastaja, Paavali ja moni profeetta. Etkö ole lukenut Raamattua?
Eksyt, kun et tunne Kirjoituksia!Saulus Tarsolainen oli murhamies, joka piilotteli väärällä nimellä Arabiassa ja Damaskon kaupungissa yhteensä kymmenisen vuotta. Pelkäsi joutuvansa kiinni Stefanoksen murhasta.
Kävi vain kerran pikaisesti Jerusalemissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksyt, kun et tunne Kirjoituksia!Abraham asui Kaldean Uurissa, mikä oli sen aikainen suurkaupunki, mistä Jumala hänet kutsui tehtäväänsä. Mooses asui Faraon hovissa. Johannes kastaja oli nasiiri, joka eli niiden lakien mukaista elämää. Ei heidän elämällä voi perustella Paavalin tapausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Abraham asui Kaldean Uurissa, mikä oli sen aikainen suurkaupunki, mistä Jumala hänet kutsui tehtäväänsä. Mooses asui Faraon hovissa. Johannes kastaja oli nasiiri, joka eli niiden lakien mukaista elämää. Ei heidän elämällä voi perustella Paavalin tapausta.
Paavali sai Saatanan enkelin "The messenger of Satan" demonin matkaoppaakseen, se on täysin factaa. Demonia ei otettu pois hänestä rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali sai Saatanan enkelin "The messenger of Satan" demonin matkaoppaakseen, se on täysin factaa. Demonia ei otettu pois hänestä rukouksista huolimatta.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.Kannattaa lukea Biblian johdannon jälkeiset sanaselitykset. Ne ovat tosi viisaat ja ymmärtävät.
Pyhä Henki on siinä mielessä IKUINEN SEURALAINEN että se jos otetaan pois niin se ei kokonaan lähdekään vaan vain muuttuu laimeammaksi tai toiseksi esim. ARMON HENGEKSI.
Paavali oli Pyhässä Hengessä, mutta lopussa puhui olevansa suurin syntisistä ja totesi suuria asioita Armosta ja Armon Hengestä joksi hänen Pyhä Henkensä laimeni ?
Paavali ei voi ikinä menettää Henkeä. Se voi muuttua Pyhyydestä Armon suuntaan mutta on yhäti hyvin suuri.
Lukekaa Biblian sanaselitykset niin ymmärrätte Paavalia ja muita asioita paremmin ja paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lukea Biblian johdannon jälkeiset sanaselitykset. Ne ovat tosi viisaat ja ymmärtävät.
Pyhä Henki on siinä mielessä IKUINEN SEURALAINEN että se jos otetaan pois niin se ei kokonaan lähdekään vaan vain muuttuu laimeammaksi tai toiseksi esim. ARMON HENGEKSI.
Paavali oli Pyhässä Hengessä, mutta lopussa puhui olevansa suurin syntisistä ja totesi suuria asioita Armosta ja Armon Hengestä joksi hänen Pyhä Henkensä laimeni ?
Paavali ei voi ikinä menettää Henkeä. Se voi muuttua Pyhyydestä Armon suuntaan mutta on yhäti hyvin suuri.
Lukekaa Biblian sanaselitykset niin ymmärrätte Paavalia ja muita asioita paremmin ja paremmin.Puhut täyttä potaskaa.
Pyhä Henki ja paha henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut täyttä potaskaa.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.Hurmoskielillä sekavien molotuksien puhuminen viittaa juuri pahan hengen toimintaan.
Hurmoskielet on merkki, että henkimaailma on aktivoitunut.
1. Sam. 18:10
Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.
. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut täyttä potaskaa.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.Lue Raamatusta äläkä esitä omia käsityksiä. Pyhä Henki on ikuinen. Mutta Biblia kertoo sen kyvystä laimeta toiseen muotoon. Myös voi se olla kollektiivinen. Sama Henki voi olla eri hetkinä eri henkilöissä.
Mitä tulee Sauliin tai Daavidin psalttariin niin se oli VT aikainen tilanne. Käsityksesi ei tue kokemuksiani. Paavali puhui ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan vaan TAIVAALLISISSA OLEVIA HENKIVALTOJA VASTAAN.
Lue myös Qumranin kääröistä että ihmisessä on sekä hyvä että paha Henki jotka taistelee vallasta.
Tukeutuminen Saulin ja Daavidin esimerkkiin ei ole tämän päivän todellisuutta. Asiat ovat tänä päivänä toisin. Uusi Vahva Henki on ikuinen.
Mutta se ei ole aina vahvimmassa mahdollisessa tilassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue Raamatusta äläkä esitä omia käsityksiä. Pyhä Henki on ikuinen. Mutta Biblia kertoo sen kyvystä laimeta toiseen muotoon. Myös voi se olla kollektiivinen. Sama Henki voi olla eri hetkinä eri henkilöissä.
Mitä tulee Sauliin tai Daavidin psalttariin niin se oli VT aikainen tilanne. Käsityksesi ei tue kokemuksiani. Paavali puhui ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan vaan TAIVAALLISISSA OLEVIA HENKIVALTOJA VASTAAN.
Lue myös Qumranin kääröistä että ihmisessä on sekä hyvä että paha Henki jotka taistelee vallasta.
Tukeutuminen Saulin ja Daavidin esimerkkiin ei ole tämän päivän todellisuutta. Asiat ovat tänä päivänä toisin. Uusi Vahva Henki on ikuinen.
Mutta se ei ole aina vahvimmassa mahdollisessa tilassa.Pyhä Henki on Jumalan Persoona, ei mikään lantrattava voima tai energia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue Raamatusta äläkä esitä omia käsityksiä. Pyhä Henki on ikuinen. Mutta Biblia kertoo sen kyvystä laimeta toiseen muotoon. Myös voi se olla kollektiivinen. Sama Henki voi olla eri hetkinä eri henkilöissä.
Mutta se ei ole aina vahvimmassa mahdollisessa tilassa.Jumala on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se ei ole aina vahvimmassa mahdollisessa tilassa.Pakanauskonnoissa puhutaan pelkistä hengistä ja henkivoimista, tämän maailman alkeisvoimista, joiden kanssa ollaan yhteydessä.
Ylivainiokin sai kaatajanvoimansa käytyään Australian matkalla Aboriginaalien luona syventävissä opinnoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti..
Niin eli ihan miksi tahtoo tulla.
Hänen nimensä EHJEE ASHERA EHJEE , Minä olen se joka minä olen merkitsee hänen kykenevän metamorfoosiin ja transformaatioon ja tulevan aivan miksi tahtoo.
Esim. Ylösnoussut Jeesus esiintyi Marialle puutarhurina ja Emmauksen tiellä tuntemattomana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se ei ole aina vahvimmassa mahdollisessa tilassa.Puheesi on täyttä potaskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheesi on täyttä potaskaa.
Entä oma rienauksesi kun rienaat 2000 vuotta sitten elänyttä henkilöä jota et ole koskaan tavannut. Ja jolta jäi muutama hassu kirjoitus.
Taisit itse olla vai todistajana murhapaikoilla kun Paavali omin käsin murhasi monia niin kuin väität.
"täyttä" potaskaa ei ole kirjoitus jossa siteerataan Raamattua. Pyrit Paavalin lisäksi herjaamaan minuakin. Olet parantumaton herjaaja ja valehtelia, väärä profeetta??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen nimensä EHJEE ASHERA EHJEE , Minä olen se joka minä olen merkitsee hänen kykenevän metamorfoosiin ja transformaatioon ja tulevan aivan miksi tahtoo.
Esim. Ylösnoussut Jeesus esiintyi Marialle puutarhurina ja Emmauksen tiellä tuntemattomana.Jeesus on luotu ihmiseksi, ei miksikään metamorfoosiksi ja kummitukseksi tai haamuksi.
Jeeesus varoitti oikeita apostoleita hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista uusista suuruksista, jotka ovat heti valittujen kimpussa.
Matt.24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Ap. t. 1:11
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Varoitus eksyttäjistä
Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Ylösnoussut Jeesus esiintyi Marialle puutarhurina ja Emmauksen tiellä tuntemattomana.Ei se ole mikään oikea erisnimi.
Kukaan Jumalan Kolmesta eri Persoosnasta ei paljastanut taivaallista nimeään, ettei se olisi tullut pilkatuksi.
lm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saulus Tarsolainen oli murhamies, joka piilotteli väärällä nimellä Arabiassa ja Damaskon kaupungissa yhteensä kymmenisen vuotta. Pelkäsi joutuvansa kiinni Stefanoksen murhasta.
Kävi vain kerran pikaisesti Jerusalemissa.Paavali sai Jeesukselta anteeksi ja Jeesus lähetti Paavalin Jumalan työhön.
- Anonyymi
Saatana vei Jeesuksen erämaahan kiusattavaksi 40 päivän ajaksi.
Paavali oli Arabian erämaassa kolminen vuotta.
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin SAATANAN ENKELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi. - Anonyymi
Paha henki esiintyy Jeesuksena ja Pyhänä Henkenä. Ei se lopun ajan eksytys muuten mikään raju eksytys olisikaan.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen- Anonyymi
Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Ihmisestäkin käytetään nimitystä temppeli.
- Anonyymi
Pyhä Henki on Pyhä, eikä koske syntiin eikä syntisiin pahoihin henkiin, eikä ole Saatanan enkelin kämppäkaveri ihmisen sisällä.
Olkoon teidän puheenne on, on tai ei ei.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
-92
Herran henki siirtyi pois Saulista, ja Herran lähettämä paha henki alkoi ahdistaa häntä.
Men sedan HERRENS Ande hade vikit ifrån Saul, kvaldes han av en ond ande från HERREN.
But the Spirit of the Lord departed from Saul, and an evil spirit from the Lord troubled him.[(troubled) : or, terrified]
Saatanan henki ei poistunut Paavalista, vaikka kuinka sitä rukoili ja anoi.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.- Anonyymi
Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön.
- Anonyymi
Pyhä Henki ja paha henki eivät ole yhtä aikaa samassa ihmisessä.
Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar?- Anonyymi
Herran henki siirtyi pois Saulista, ja Herran lähettämä paha henki alkoi ahdistaa häntä.
- Anonyymi
Olette itse esimerkki siitä.
Kannatte sekä hyvää hedelmää monin raamatun lainauksin että samalla kertaa pahaa hedelmää syyttelemällä Paavalia vailla perusteita ja evankeliumin vastaisesti.
Älkää tuomitko....
Millä mitalla te mittaatte...
.... jos omassa silmässäsi on tukki....
Ette edes huomaa puhuvanne evankeliumin käskyä vastoin tuomiten niin kuin Suni aiemmin sekä myös käytöstapojen vastaisesti.
Islamissa on sääntö: joka on suojassa toisen uskovan miekalta ja pahoilta puheilta (kieleltä) on se osoitus rakkaudesta ja tosi uskosta.
Siitä teidät tunnetaan minun opetuslapsikseni että teillä on keskinäinen rakkaus. ...
Rauhaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette itse esimerkki siitä.
Kannatte sekä hyvää hedelmää monin raamatun lainauksin että samalla kertaa pahaa hedelmää syyttelemällä Paavalia vailla perusteita ja evankeliumin vastaisesti.
Älkää tuomitko....
Millä mitalla te mittaatte...
.... jos omassa silmässäsi on tukki....
Ette edes huomaa puhuvanne evankeliumin käskyä vastoin tuomiten niin kuin Suni aiemmin sekä myös käytöstapojen vastaisesti.
Islamissa on sääntö: joka on suojassa toisen uskovan miekalta ja pahoilta puheilta (kieleltä) on se osoitus rakkaudesta ja tosi uskosta.
Siitä teidät tunnetaan minun opetuslapsikseni että teillä on keskinäinen rakkaus. ...
Rauhaa!Yksi ja sama henkilö on se, joka täällä olan takaa Paavalia herjaa. Vakaantumaton ja eksynyt poloinen.
- Anonyymi
Jeesus ei edes luvannut ilmestyä millekään Tarsolaisille murhamiehille, vaan kunnon ihmisille, lainkuuliaisille kansalaisille.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."- Anonyymi
Se on just noin!
- Anonyymi
Jeesuksen "ilmestymisistä"
Esim. Markuksen evankeliumin lopun tarinat ovat paljastuneet täysin epäluotettaviksi tuntemattoman kulkumiehen kirjoituksiksi satojen vuosien perästä kirkolliskokousta varten. Ei ollenkaan Markuksen tai Jeesuksen puhetta.
Asiasta on varoitettu -92 painoksessa kauniisti sanoen:
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]- Anonyymi
Käärmeillä pistättämiset saattavat olla Paavalin puheita, joka niitä käärmeitä näki matkoillaan.
- Anonyymi
Tämä Paavalin pilkkaaja on tehnyt sitä jo parikymmentä vuotta. Välillä solvaa myös Pietaria, koska Pietari tajusi, että Paavali oli Jeesuksen palvelija.
Nämä pilkkaajat saavat teoistaan Jumalan tuomion. Se on varmaa! - Anonyymi
Mä en millään tajuu, kuka vois omistaa lopun elämänsä Paavalin pilkkaamiseen. Luulis että jotain järkevääkin vois tehä.
- Anonyymi
Sairastahan se on. Parantumatonta. Voi äijä rukkaa.
- Anonyymi
Valejeesukset alkoivat ilmestyä ihmisille ja eksyttää heitä heti kun Jeesus kuoli ja meni tuonelaan. Ne esiintyivät Jeesusena. Uskonnollise ihmiset uskoivat sen täysin, kun näkivät niitä haamuja ja muita henkiolnetoja, jotka esittelivät itsensä ylösnousseeksi Jeesukseksi.
- Anonyymi
Matt. 24:5
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia. [1. Joh. 2:18, 4:1]
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
"Minä olen Jeesus, jota sinä vainot".... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 24:5
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia. [1. Joh. 2:18, 4:1]
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
"Minä olen Jeesus, jota sinä vainot"....Turha on sinun potkia pistintä vastaan.
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin SAATANAN ENKELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha on sinun potkia pistintä vastaan.
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin SAATANAN ENKELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.Demoni viimeisteli tekonsa Roomassa. Paha äkkikuolema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demoni viimeisteli tekonsa Roomassa. Paha äkkikuolema.
Oletko SINÄ valmis, jos lähtösi tulee? Esitteletkö Jumalalle piiiiitkän herjalistasi kun aikasi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demoni viimeisteli tekonsa Roomassa. Paha äkkikuolema.
Pahalla on usein paha loppu, toimisiko siinä se karman laki?
- Anonyymi
Parempaakin tekemistä hänellä aiemmin oli, kuten puukiikkujen veistely SOS-lapsikylään, mutta muutettuaan Siikajoelta Savitaipaleelle ilmeisesti sellainen hyvän tekeminen jäi ja hän siirtyi lopullisesti Pahan palvelemiseen. Surullista. Perin surullista.
- Anonyymi
Ei kuolleet mitään veistele, se pitäisi vähemmälläkin ymmärryksellä tajuta.
- Anonyymi
Johannes oli rehellinen. Hän myönsi, että alkuseurakunta on valejeesuksien eli antikristuksien vallassa ja sen loppu tuli samoihin aikoihin v. 70 jKr. kun temppeli hajotettiin.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Suuri eksytys onkin opettaa, että vain yksi valejeesus eli antikristus tulisi vasta joskun maailmanlopun tiimellyksessä.- Anonyymi
Voi sinua ja sinun valheitasi ja Kirjoitusten vääntämiäsi!
Ilman Pyhän Hengen vaikutusta et voi totuudessa pysyä, vaan vääntelet pyhiä kirjoituksia ja Jumalan Sanaa oman kieroutuneen mielesi mukaan. En valitettavasti kehoita sinua enää parannukseen, sillä en jaksa uskoa, että sinä siihen kykenisit. Niin paatunut olet!
Totta on sinun kohdallasi: ” lukee kuin Piru Raamattua!”
- Anonyymi
Toiset apostolit karkottivat Johanneksen sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan.
Johannes oli ainoa luotettava apostoli, jolle voitiin uskoa Jeesuksen Ilmestyskirja
Niin se vaan on, että Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.- Anonyymi
Lähes kaiken pyhän sinä demonisoit! Olet noita samoja hokemiasi toistellut palstalla jo parisen vuosikymmentä. Voi Teuvo poloista! Ja vieläpä hoet samaa mantraa valheen hengessä, että olisit muka edesmennyt! Kyllä me tunnemme sinun läpinäkyvät temppusi!
- Anonyymi
Lahkolaiset miehet käy kuumana kun Paavalin oppeja tutkitaan ja koetellaan.
Paavali kun antaa puheillaan oikeutuksen naisten alistamiseen ja vaientamiseen.- Anonyymi
Asia on nyt kylläkin niin, että kyseinen lahkon edustaja on herjannut Paavalia todella kauan ( noin 20 vuotta ) ja hänen on aika joutua edesvastuuseen hirveästä herjastaan.
- Anonyymi
Väärämieliset lahkolaiset käyvät kuumana Jeesusta ja Jeesuksen lähettämiä oikeita totuuden julistajia vastaan.
Luuk. 4:29
He ryntäsivät paikaltaan, ajoivat Jeesuksen ulos kaupungista ja veivät hänet jyrkänteelle syöstäkseen hänet sieltä alas; kaupunki näet oli rakennettu vuorelle.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.- Anonyymi
Totuuden julistajat eivät ole mitään suosittuja ja kuuluisia evankelistoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden julistajat eivät ole mitään suosittuja ja kuuluisia evankelistoja.
Otollinen aika kääntyä kristillistä maailmankuvaa vastaan?
Lohikäärme , peto ja väärä profeetta ovat aikeissa tuhota kristikunnan ja omaavat voiman siihen.
Aivan samoin menetteli Paavali. Kun Keisari Claudius karkotti juutalaiset Roomasta hän sanoi en enää julista teille juutalaisille vaan käännyn pakanoiden puoleen. Hän hylkäsi täysin juutalaisuuden.
Kristityt käyttäytyy samoin kuin juutalaiset alussa kristinoppia vastaan käyttäytyivät. He vainoavat opetuslapsia ja Pyhän Hengen saaneita. Mutta juutalaiset tuhottiin 70 jkr. Ja samoin uhkaa Lohikäärme, peto ja väärä profeetta tuhota kristinuskon.
Onko kristillinen maailmankuva liikaa jälkeen jäänyt ja vastustaako kristityt liikaa Vesimiehen ajan uutta suuntaa?
Teillä on Paavalin tavoin mahdollista päästä voittajan puolelle ja hylätä vanha maailmankuva. Mä en koe siihen tarvetta. Kristus ilmestyi viisi kertaa 1998-2017 ja kertoi Ilmestys 12 ja Joh. 16:25 on nyt menossa. Taivaasta käsin hän kertoo kaiken Isästä ja selittää vertauskuvat. Hän on elossa. Ja vaikuttaa vaikka hitaasti ja kovin heikkona yhä.
Kristus epäilemättä jää jalkoihin kun Islam ja hindut ja buddhalaiset kiirii ohitse ja keulaan. On ennakoitu että vain Afrikka jää kristityksi ja aikanaan Kalki inkarnaatio voittaa tuon kristinuskon viimeisen linnakkeen ja alkaa uusi yuga.
Kristinusko on jo suurelta osalta hylätty. Ja muut voimat voittaa alaa. Maailmankuva tulee muuttumaan. Ja maailmankuvan perustatkin järkkyvät, joista yksi on kristinusko.
Olette oikeassa siinä että Kristinusko on lahkoutunut riiteleviin lahkoihin. Eikä ole alkuperäisessä asussaan enää. Mutta Kristinusko on kuitenkin iäti oleva kaiken perusta. Huolimatta siitä että se muuttuu toiseksi aika ajoin.
Kuka voittaa? Vanha maailmankuva vai uusi maailmankuva? - Anonyymi
Evlut kirkkomme ei ikinä hyväksy pahuuttasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Ev. Lut kirkko sitten itse aivan puhdas?
Vapaussodan ja II maailmansodan aikana tapahtui ainakin yhtä sun toista.
Jehovan todistajien Eräs opetus jokin aika sitten oli. Ei pidä kuulua joukkoihin joissa on yksi ainoakin mätä hedelmä. Jos joukossa on yksikin pahantekijä niin kaikki luetaan pahantekijöiksi siinä joukossa. Ja saavat rangaistuksen.
Kirkot ja kristillisyys eivät enää Nykyisin edusta alkukirkon käsitystä puhtaasta opista.
Ev. Lut. On mm. omaksunut homoseksuaalisuuden, naispappeuden yms.
Sotilasvalat. Esiaviollisen seksuaalisuuden.
Mikä on Jumalan päämäärä Vesimiehen ajan aluksi. Onko hän kirkon puolella vai sitä vastaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Ev. Lut kirkko sitten itse aivan puhdas?
Vapaussodan ja II maailmansodan aikana tapahtui ainakin yhtä sun toista.
Jehovan todistajien Eräs opetus jokin aika sitten oli. Ei pidä kuulua joukkoihin joissa on yksi ainoakin mätä hedelmä. Jos joukossa on yksikin pahantekijä niin kaikki luetaan pahantekijöiksi siinä joukossa. Ja saavat rangaistuksen.
Kirkot ja kristillisyys eivät enää Nykyisin edusta alkukirkon käsitystä puhtaasta opista.
Ev. Lut. On mm. omaksunut homoseksuaalisuuden, naispappeuden yms.
Sotilasvalat. Esiaviollisen seksuaalisuuden.
Mikä on Jumalan päämäärä Vesimiehen ajan aluksi. Onko hän kirkon puolella vai sitä vastaan?Helluntailaisuus on homomiesten perustama heresia. Ne riehuu täällä kristittyjen palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain piispoilla ja arkkipiispalla on valta puhua koko Kirkon puolesta. Ei rivijäsenillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain piispoilla ja arkkipiispalla on valta puhua koko Kirkon puolesta. Ei rivijäsenillä.
Mitähän se tuo yksi tyyppi vouhottaa sen luterilaisuutensa kanssa, eikö Suomessa ole uskonnon vapaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän se tuo yksi tyyppi vouhottaa sen luterilaisuutensa kanssa, eikö Suomessa ole uskonnon vapaus?
Se koira älähtää, johonka kalikka kolahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus on homomiesten perustama heresia. Ne riehuu täällä kristittyjen palstalla.
Heistä viis, mutta lestadiolaiset osaa järjestää hyvät kesäjuhlat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut milloinkaan sananvapaudesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heistä viis, mutta lestadiolaiset osaa järjestää hyvät kesäjuhlat.
Riippuu siitä keneltä kysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se koira älähtää, johonka kalikka kolahtaa.
Sattuiko pahastikin?
- Anonyymi
Ei se Paavalikaan ollut luterilainen. Ei kaikkia lahkoja vielä siihen aikaan ollut.
- Anonyymi
Paavali oli tappaja luonnoltaan ja tumma jo heimoltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli tappaja luonnoltaan ja tumma jo heimoltaan.
Paavali kehui fyysisiä voimiaan ja nyrkkeilijän lahjojaan, millä pelotteli ihmisiä.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali kehui fyysisiä voimiaan ja nyrkkeilijän lahjojaan, millä pelotteli ihmisiä.
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.Nyrkkeily oli tappolaji. Tarkoitus oli tappaa vastustaja. Mitään nyrkkeilyhanskoja ei käytetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyrkkeily oli tappolaji. Tarkoitus oli tappaa vastustaja. Mitään nyrkkeilyhanskoja ei käytetty.
Olen monta kertaa otellut nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan ja aina voittanut - shakissa.
Huumorintajuinen ja kykeni ripittämään kaikki syntinsä. Ei mikään huitoja vaan eettisesti korkealla tasolla oleva takaisin pahojen tekojen maksaja.
Tunnetteko te ketään nyrkkeilijää?
Tosielämässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen monta kertaa otellut nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan ja aina voittanut - shakissa.
Huumorintajuinen ja kykeni ripittämään kaikki syntinsä. Ei mikään huitoja vaan eettisesti korkealla tasolla oleva takaisin pahojen tekojen maksaja.
Tunnetteko te ketään nyrkkeilijää?
Tosielämässä.Paavalin nyrkkeilijän taidot oli Rooman hirmuvallan sotilaiden opettamia tappokeinoja.
Miehessä kun asusteli vielä Saatanan enkeli, niin kyllä oli vaarallinen mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin nyrkkeilijän taidot oli Rooman hirmuvallan sotilaiden opettamia tappokeinoja.
Miehessä kun asusteli vielä Saatanan enkeli, niin kyllä oli vaarallinen mies.Ajassa 2000 v. sitten Rooman glagiaattorit nyrkkeilivät ilman mitään nyrkkeilyhanskoja, tarkoitus oli tappaa vastustaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajassa 2000 v. sitten Rooman glagiaattorit nyrkkeilivät ilman mitään nyrkkeilyhanskoja, tarkoitus oli tappaa vastustaja.
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
I therefore so run, not as uncertainly; so fight I, not as one that beateth the air.
Thayer's Greek Lexicon
Sana
Translitteroitu
Strongin koodi 1194
δερω
dero der'-o
Sanan tausta
Sanaluokka
a root word
verb
King James Version käännökset sanasta
AV-beat 12, smite 3
Merkitys
1) to flay, skin
2) to beat, thrash, smite - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
I therefore so run, not as uncertainly; so fight I, not as one that beateth the air.
Thayer's Greek Lexicon
Sana
Translitteroitu
Strongin koodi 1194
δερω
dero der'-o
Sanan tausta
Sanaluokka
a root word
verb
King James Version käännökset sanasta
AV-beat 12, smite 3
Merkitys
1) to flay, skin
2) to beat, thrash, smitePaavali oli treenattu, hyväkuntoinen nyrkkeilijä.
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli treenattu, hyväkuntoinen nyrkkeilijä.
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,Gladiaattoritaistelujen on usein uskottu olevan peräisin etruskeilta, mutta asiasta ei ole varmuutta. Kreikkalainen kirjailija Nikolaos Damaskoslainen mainitsee ohimennen ensimmäisen vuosisadan eaa. loppupuolella tavan tulleen roomalaisille etruskeilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gladiaattoritaistelujen on usein uskottu olevan peräisin etruskeilta, mutta asiasta ei ole varmuutta. Kreikkalainen kirjailija Nikolaos Damaskoslainen mainitsee ohimennen ensimmäisen vuosisadan eaa. loppupuolella tavan tulleen roomalaisille etruskeilta.
Gal. 1:17 enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli treenattu, hyväkuntoinen nyrkkeilijä.
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,Gladiaattoritaistelut levisivät ensimmäisellä vuosisadalla eaa. myös Rooman valtakunnan itäisiin osiin, missä hellenististen kaupunkien hallitsijat pyrkivät niiden kautta osoittamaan lojaalisuuttaan Roomalle ja keisarille.[14] Syyrian Antiokiassa ensimmäinen gladiaattorinäytäntö järjestettiin 166 eaa., ja kreikkalaiskaupunki Efesoksessa järjestettiin gladiaattoritaisteluita 69 eaa.[15]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gladiaattoritaistelut levisivät ensimmäisellä vuosisadalla eaa. myös Rooman valtakunnan itäisiin osiin, missä hellenististen kaupunkien hallitsijat pyrkivät niiden kautta osoittamaan lojaalisuuttaan Roomalle ja keisarille.[14] Syyrian Antiokiassa ensimmäinen gladiaattorinäytäntö järjestettiin 166 eaa., ja kreikkalaiskaupunki Efesoksessa järjestettiin gladiaattoritaisteluita 69 eaa.[15]
Raamatun tapahtumat tuleekin liittää historialliseen ja kulttuuriseen kontekstiin, jotta niitä voidaan ymmärtää oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gal. 1:17 enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.
Entä jos hään olisikin tehnyt matkan toisinpäin?
Mitenkä olisi silloin käynyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos hään olisikin tehnyt matkan toisinpäin?
Mitenkä olisi silloin käynyt?Oikeat apostolit olisivat laittaneet Tarsolaisen murhamiehen vastuuseen Stefanoksen murhasta, jos hän olisi mennyt Jerusalemiin. Saulus odotteli monta vuotta, että ne tapahtumat unohtuu ja hän voi väärällä nimellä (Paavalina) tulla esiin.
- Anonyymi
Luterilaisessa kirkossa näkyy suuntaus olevan aika alavireinen.
Uutiset|Yhteiskunta
20.12.2024
12:45
STT–
Kirkosta eronneiden määrän uskotaan pysyvän tänä vuonna totutulla tasolla. Suomen evankelis-luterilaisen kirkon arvion mukaan tänä vuonna eronneiden määrä on hieman alle 55 000 ihmistä, kun viime vuonna luku oli hieman yli 55 000. Seurakuntien tilastot joulukuun ajalta eivät kuitenkaan ole vielä valmistuneet.
Ensi vuoden alussa Suomen väestöstä kirkkoon kuuluu nykyisen arvion mukaan noin 63 prosenttia. Laskua tämän vuoden alkuun on odotettavissa yhden prosenttiyksikön verran.- Anonyymi
Jostain luin, että vauvoja kastetaan enää vain noin puolet.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M837501Demarilesbo synnytti lapsen
Lapsen biologisella isällä ei ole mitään oikeuksia lapseensa. On pelkkä "luovuttaja". https://www.hs.fi/politiikka/art2114848Opettaja teki pornoa sivubisneksenä
Jännittävää nähdä, koetaanko tämä ihan normaaliksi ja toivottavaksi kombinaatioksi kasvatusalalla. Voi mennä hyvin kiinn824844HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen1054245Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v584170Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu343660Porno-ope?
Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e623202Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty712866Opettaja OnlyFansissa - Onko ihan OK?
Onko mielestäsi ihan OK, että peruskoulun luokanopettaja on virka-aikansa ulkopuolella aktiivinen aikuisviihteen tuottaj402000- 471725