https://www.hs.fi/elama/art-2000011014464.html
Tässä se sanotaan kaikki ja hyvin.
Oikeistolaisuus (itsekkyys) on aikamme suurin uhka
21
98
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Näin on.
- AnonyymiUUSI
Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Kiitos linkistä.
- AnonyymiUUSI
KUVAAVAA!:
”Eräs nuori nainen sanoi haaveilevansa parisuhteesta, jossa molemmilla olisi omat kodit ja tavattaisiin aina, kun naiselle sopii”, Keltikangas-Järvinen sanoo."
- AnonyymiUUSI
Oikeistolaisuus? 😆
"Narsisti velloo vääryyden kokemuksissa. Hän löytää loukkaantumisen aiheita yllättävistä paikoista."
> Tämä on vihervassareitten keskuudessa jo legendaarista. Jatkuvaa pöyristelyä, paheksuntaa, uhriutumista, itsesääliä jne.
"Narsistin ihmissuhteet ovat hyötysuhteita. Narsisti tarvitsee muita ihmisiä antamaan itselleen jatkuvaa huomiota."
> Mietitääs.... vihervassari ei tule hetkeäkään toimeen ilman persuilta saatua huomiota. Vihervassari tukehtuu. Siksi vihervassari provosoi persuja 247.
Miten sulla noin muuten menee, kateellinen ja katkera aIemman tason kädeIIinen vasemmaIta? ☝🏻😆- AnonyymiUUSI
Siinä tuli oikeistolainen oikein henkilökohtaisesti todistamaan aloituksen artikkelin täysin paikkansapitäväksi, ja kaikki ne muutkin negatiiviset ominaisuudet joita oikeistolaiseen ihmisen voi liittää.
- AnonyymiUUSI
Palstaporvari taas jauhamassa kateusmantraansa.
- AnonyymiUUSI
Tietenkin jokainen normi-ihminen puolustaa omia saannoksiaian eli omaisuuttaan. Miksi siitä pitäisi jakaa sellaisille jotka eivät itse viitsi tehdä töitä ja siten hankkia ihan itse rahansa. Jokaisesta vassarista on tullut porvari heti sen jäkeen kun on itse päässyt menestymisen makuun eli hankkimaan itse rahansa.
- AnonyymiUUSI
Oikeiston vastakohta = VÄÄRISTÖ
- AnonyymiUUSI
Tuhansia vuosia on oikeisto ollut. Sen ansiosta länsimainen kulttuuri ja yhteiskunta on rakennentunut.
Nyt sosialismi/kommunismi/marxilaisuus yrittää tuhota kaiken entisen, perinteiset arvot, kaiken hyväksi havaitun, kristillisen perhesysteemin. Kaikki vanha pitää tuhota ja uusi kakofonia pitää saada tilalle.- AnonyymiUUSI
Kommunismi jota palstalla vilisee, se ei ole kovin vanha aate. Mutta silti se on saanut hirvittävän paljon tuhoa aikaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommunismi jota palstalla vilisee, se ei ole kovin vanha aate. Mutta silti se on saanut hirvittävän paljon tuhoa aikaan.
Se on tekemällä tehty ja silloin se ei voi menestyä pidemmässä juoksussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat itsellesi palstaporvari?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain murto-osan siitä mitä oikeistolaiset ideologiat kuten rasismi, militarismi, uskonnot, nationalismi, sovinismi, listaa voi jatkaa....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se tarkoittaa että valtio osoittaa asunnon asuntolasta ja ruoka tehdään suurkeittiössä ja tarjotaan kerran päivässä. Ei anneta rahaa vaan palveluja kuten asuminen, ruoka.
- AnonyymiUUSI
Öyhötyksesi on tyypillistä porvari propagandaa aivopieruineen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on tekemällä tehty ja silloin se ei voi menestyä pidemmässä juoksussa.
Jos se menestyy, silloin on kyseessä pohjoiskorean kaltainen hirmuvalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos se menestyy, silloin on kyseessä pohjoiskorean kaltainen hirmuvalta.
Kyllä se silloin menestyy kun toisinajattelijat laitetaan vankilaan tai sitten tapetaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se silloin menestyy kun toisinajattelijat laitetaan vankilaan tai sitten tapetaan.
Tämäkään ei kestä ikuisesti. Kommunismi luhistuu lopulta omaan mahdottomuuteensa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain murto-osan siitä mitä oikeistolaiset ideologiat kuten rasismi, militarismi, uskonnot, nationalismi, sovinismi, listaa voi jatkaa....
Kommunismi = uskonto
- AnonyymiUUSI
On.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5582192Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4071794Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221610Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191176- 561112
- 1191111
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16898Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823