jotka fantasioivat tai silloin tällöin edes pohtivat miltä tuntuisi saada kahta patukkaa yhtä aikaa sisään. Olenko poikkeus? N55.
Onko muita naisia
14
1148
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olin 22-vuotias kun olin mieheni ehdotuksesta myös kaverimme kanssa seksihommissa ensikertaa.
Kaverin käytös muuttui minua kohtaan kuten myös minun häntä kohtaan.
Kaverin kädet ovat tulleet levottomammaksi ja minun pitkikset ovat vaihtuneet minihameeseen kaverin ollessa meillä enkä pidä silloin rintsikoitakaan.
Päädymme yleensä sänkyyn jossain vaiheessa.
Onnekseni mieheni haluaa minun antavan kaverillekkin panon. - Anonyymi
Et ole poikkeus vaan päin vastoin. Jos naisten fantasioita uskominen aika moni haluaa tai haavriler kahta miestä. Harva kumminkaan pystyy tai pääsee toteuttamaan.
- Anonyymi
Fantasiat ei useinkaan ole tarkoitettu toteutettaviksi. Kyse on vain mielikuvista esimerkiksi itsetyyfytyksen aikana. Niiden toteuttaminen vaatisi täydellisiä olosuhteita ja kaiken natsaamista täydellisesti. Useimmiten, jos niitä lähtee toteuttamaan väkisin, tuloksena on pettymys. Kaksi tai jopa kolme kikkeliä sisässä yhtäaikaa on kiigottava fantasia, mutta tuskin toteuttaamiskelpoinen haave - mutta mistäs sitä tietää, jos kuitenkin. Siinä on se juoni.
- Anonyymi
Olis kyllä ihana jos olis kahta tai miksei useampaakin haluava tyttöystävä.
M43 - Anonyymi
Olisi ihan kiva tietää mitä aloittaja tarkoittaa tuolla kahden kanssa yhtä aikaa asialla. Siis toinen muna on pillussa ja toinen on sitten kakkosessa, eli ns. tupla, vaiko pitkä yhdyntä jossa ainakin kaksi miestä on peräkkäinen ja yrittää sitten kaikinpuolin mahdollisimman monta kertaa vuorotellen. Kolmas on se, että yksi on esim. pillussa ja toinen sitten vaikka tulee suuhun....
Olen aloittajan kanssa samanikäinen mies. Joskus olen jutellut naisten kanssa paljonkin seksistä, ja on näitä tapauksia ja kertomuksia naisista joilla tämä tupla on toteutunut. Aika monella se on ollut tullut alkoholin vaikutuksen alaisena ja yhdellä taisi olla ihan vahingon tulos. Sitten oli yksi itseäni huomattavasti nuorempi nainen, joka oli todennut kahden normaalin peppuseksi kokemuksen jälkeen päättänyt jo ettei edes peppu ole hänen juttunsa. Neljäs on se, että ns. tupla jää ns. tekemättä, vaikka kaikki on valmista.
Mutta kaikki on varmaan kiinni siitä, että kestääkö kantti ja onko tuossa iässä mitään tuoretta kokemusta esim. peppuseksistä...... Se on kahden miehen kesken varmaan kova tilanne saati naiselle lunastaa tilanne kuten miehillekin. - Anonyymi
Minulle parinvaihto käy josta unelmoin usein mutta kahta miestä yhdessä en halua, minusta ei ole siihen touhuun.
- Anonyymi
N55, olisko sulla joku e‐posti? Tai sitten voisit meilata tälle samalle nimimerkille at yahoo.com, voitaisiin tutustua ❤️
- Anonyymi
Esakallion tansseihin keskiviikkona päivällä. T. 111
- Anonyymi
Meillä rouva haluaisi olla kahden pantavana vuoron perää, minuakin kiinnostaisi, mutten rohkene ja pitäisi mieskin etsiä.
- Anonyymi
Minun vaimoni haluaa kaksi kullia pilluun yhtäaikaa, hän ei tykkää anaaliseksistä mutta on saanut kahta kalua pilluun.
Miehille on raskaampaa mutta onnistuu kun olemme kyljellään ja pidempi kalu tulee takaa ja lyhyempi edestä.- Anonyymi
Kiinnostaisi kovasti. Mistä päin olette. Mies 58v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi kovasti. Mistä päin olette. Mies 58v.
Hämeenlinnassa olisi
rouva 26-vuotias 167cm 54kg B85
Mies 28-vuotias 178cm 85kg.
Olisi tarkoitus saada rouvalle vakkari mies petipuuhiin kimpassa nauttimaan heterotyyliin.
- Anonyymi
Aika moneen kirjoitukseen olen vastannut, mutta vastaukset on vähissä. En ole mlkään iso bull, vaan ihan tavallinen laiha vanha ukko. Tämä sama nimmari ät yahoo piste com olisi väylä että voisi tutustua ja alkaa vaikka whatsappilla viestitellä. Kokemusta M+N+M heteropohjalta on
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15113447Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729751Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969148Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k208086Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk406773Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1496186Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243365Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy271657En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3971265Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71184