Halla-ahon elämässä kaikki on tapahtunut kierolla tavalla.
Ja hän on uhri. Aina ensi- ja viimesijaisesti uhri, muistakaa se.
Halla-aho tuli raskaaksi kierolla tavalla.
17
126
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaikki persut ja kannattajansa ovat UHREJA. Muistakaa!
- AnonyymiUUSI
Valitettavasti monet on. Totuus on tuotava julki, ja syylliset oikeuden eteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti monet on. Totuus on tuotava julki, ja syylliset oikeuden eteen.
Mamut vei naiset ja työt.
Vihervasemmisto ahdistelee.
Kriisiapua!
- AnonyymiUUSI
Ai siltä juontaan tuo Persujen uhrituminen.
- AnonyymiUUSI
Olemme uhriutuneet naisille, jotka eivät pääse naimisiin haluamansa miehen kanssa. Edes lapsen tekeminen ei aina auta. Uhriutumista hiukan helpottaa se, jos mies-lurjus on hyväpalkkaisessa ammatissa, ja makselee elatusmaksujaan ainakin 18 vuotta!
Naisen oikeus on olla hyvin uhriutunut rakkauden tähden. - AnonyymiUUSI
Sinulle se näyttää raskainta olevan😂
- AnonyymiUUSI
Halla-aho mietti itsemurhaa kun kuuli lapsensa päässeen kiinni elämään hedelmöittymistapahtuman seurauksena.
- AnonyymiUUSI
Perinteinen.
Vetää höplästä vuosien ajan jotain sivusuhdetta, että " Kohta mä eroon, ihan kohta kerron vaimolle. Oota nyt vielä vähän aikaa.." - AnonyymiUUSI
No sehän se onkin kierolle miehelle rankkaa. Kun elämä voittaa. Eikä pääse itse määräilemään ja pakottamaan muita.
- AnonyymiUUSI
Mitä mahtaa lapsi miettiä kun julkisuudessa "isänsä " valittaa kuinka ei toivottu lapsi hän on.
- AnonyymiUUSI
:)))
- AnonyymiUUSI
hän on julmasti raskautettu päistikkaa
- AnonyymiUUSI
Miksi H-a ei tehnyt suikkaria? Miksi?
- AnonyymiUUSI
Olisiko suunnitellut elareista uutta elantoa
- AnonyymiUUSI
Miten lie lanne nitkunut kun lähin tulemaan sitten.
- AnonyymiUUSI
Halla-aho on kierteytynty piikki vassujen lihassa, mätä paljastuu.
- AnonyymiUUSI
Hieman on tapauksessa mukana vanhaa maatalous kulttuuria, että piika panettaa itsensä paksuksi ja väittää sitten , että Isoon taloon poika tai Isäntä on siementäny hänet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5552175Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4011776Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221590Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191166- 561112
- 1181097
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16888Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823