Mihin liikkeeseen Torppa kuuluu? Kannattaa Venäjää? Riitelee Puolinatkan kanssa?
Toni Torppa helluntailaisuus?
18
288
Vastaukset
- Anonyymi
Laita linkki siihen mitä riiitelyksi epäilet.Riitely on kielletty kristityltä. Tahalllinen ärsyttely on riidanhakua, riidankylvämistä.
- Anonyymi
Tästä väittelystä lieneellisesti on kysymys:
https://www.youtube.com/watch?v=cLuGL4QZ66Q
Tuo on sävyisäällistä , ei riitaisaallista keskustelmoimista.
Selef Urge - Anonyymi
Hebr.10:28 Jos joku Moseksen lain rikkoo, hänen pitää ilman armoa kuoleman kahden taikka kolmen todistajan kautta. Hebr.10:29 Kuinka paljon enemmän rangaistuksen te luulette sen ansainneen, joka Jumalan Pojan jaloilla tallaa ja Testamentin veren saastuttaa, jonka kautta hän pyhitetty on, ja armon Henkeä pilkkaa. Biblia (1776) 4Moos.35:30. 5Moos.17:6. 19:15.
- Anonyymi
Matt.10:34 Älkäät luulko, että minä olen tullut rauhaa lähettämään maan päälle: en ole minä tullut rauhaa, vaan miekkaa lähettämään. Biblia (1776) Luuk.12:51-53.
- Anonyymi
Joh.14:20 Sinä päivänä pitää teidän ymmärtämän, että minä olen Isässä ja te minussa ja minä teissä. Biblia (1776) Joh.17:21-23.
- Anonyymi
Joh.19:36 Sillä nämät ovat tapahtuneet, että Raamattu täytettäisiin: ei teidän pidä luuta rikkoman hänestä. Biblia (1776) 2Moos.12:46. 4Moos.9:12.
- Anonyymi
Matt.24:40-41 Silloin on kaksi kedolla: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Kaksi jauhavat myllyssä: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Biblia (1776)
- Anonyymi
Luuk.17:34-35 Minä sanon teille sinä yönä ovat kaksi yhdellä vuoteella: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Kaksi ynnä jauhavat: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Biblia (1776)
- Anonyymi
Matt.23:2 Sanoen: Moseksen istuimella istuvat kirjanoppineet ja Pharisealaiset: Biblia (1776)
- Anonyymi
Sananl.31:6 Antakaat väkeviä juotavia niille, jotka hukkumallansa ovat, ja viinaa murheellisille sieluille. Biblia (1776)
- Anonyymi
2Piet.3:9 Ei Herra viivytä lupaustansa, (niinkuin muutamat sen viipyvän luulevat,) vaan hän on meidän kanssamme kärsiväinen, ja ei tahdo, että jonkun pitäis hukkuman, vaan että jokainen itsensä parannukseen kääntäis. Biblia (1776) Ps.102:27. Matt.24:35. Matt.24:43. 1Tess.5:2-3. Ilm.20:11.
- Anonyymi
Matt.24:36 Vaan siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kenkään, ei taivaan enkelitkään, vaan minun Isäni yksinänsä. Biblia (1776) Ap.t.1:7. 1TESS.5:1-2.
- Anonyymi
Mark.15:26 Ja oli päällekirjoitettu hänen syynsä kirjoitus: JUUDALAISTEN KUNINGAS. Biblia (1776).
- Anonyymi
En usko minkään liikkeen haluavan tuota tyyppiä.
Kyseessä on sellainen loinen, joka tekee vain haittaa omalla olemassaolollaan.
Muistaakseni hän aikoinaan kirjoitteli täällä Suomi24 sivulla vanhoillislesadiolaisuus puolella. Mutta siitä on jo aikaa. Jutut olivat jo silloin harhaisia, etten yhtään ihmettele vaikka tilanne olisi vain pahentunut. - Anonyymi
En ole katsonut videota, enkä katso, mutta onkohan se soveliasta olla emeritusprofessorin kanssa eri mieltä? Katsoin joskus jotakin Tapio Puolimatkan puhetta jonkin verran, ihan asiaakin oli, mutta hän käytti 1992 väännöstä, mikä on todella huono ja ekumeeninen käännös. Eikö kukaan ole uskaltanut kertoa hänelle, että tuota käännöstä ei kannata käyttää. Olikohan niin, että Tapio Puolimatka kuuluu vielä luterilaiseen kirkkoon, en ole varma, mutta jos näin on, niin kannattaisi jo herätä sokeudestaan. Molemmat on ihan hyviä kristittyjä, mutta molemmat on myös vajavaisia, kuten kaikki. Raamatun sana on selkeä, ei hirveästi kiinnosta nämä monen tunnin oppikiistat, mitä Toni Torppa ja Petri Paavola monesti harrastaa.
- Anonyymi
Tuosta 1992 käännöksestä löytyy hyvää tietoa Petri Paavolan sivulta.
- Anonyymi
Söin äsken jäätelöveneen mansikkoisin makoisten kaa.
Se hyvää oli kyllä.
Ihan naurattaa tässä kun sitä on lisääkin koska vaan suullisoistella mavukkuutta.
https://www.youtube.com/watch?v=LJ7qXHjxj_0&list=RDLJ7qXHjxj_0&start_radio=1
Olisi paljon kerrottavaista, mutta en kehtaa muuta virkkaa.
Selef Urge - Anonyymi
En tiedä nykytilannetta mutta aiemmin lähetti livestream lähetystä otsikolla sapattituntia joten pohdin onko jokin yhteys adventisteihin tai johonkin toiseen sapattia pyhittävään uskonyhteisöön? Adventistit eivät ole ainoat sapatistit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741