Miksi Ukraialaiset eivä esiinny joukkoraiskaus- ja puukotusotsikoissa?
Onko kyse kulttuurieroista vai mistä?
Onko uskonnoilla mitään tekemistä ilmiön kanssa?
Melkoisen ihmetyksen aihe minulle
18
237
Vastaukset
- Anonyymi
minua taas ihmetyttää että miksi suomalaiset miehet ei raiskaa muslimi naisia
- Anonyymi
Kkk
- Anonyymi
"minua taas ihmetyttää että miksi suomalaiset miehet ei raiskaa muslimi naisia"
Turhaa ihmettelet., muslimeilla ja kuffareilla ei voi olla sopimuksellistakaan seksiä saati raiskausta.
Musliminaiset ovat tarkoin piilossa huntujensa alla,
Musliminaisen kohtalo on on julma ja johtaa kuolemaan mikäli käy ilmi että hän on ollut kuffarin kanssa "sillai", väkisin tai suostumuksella.
Naista rankaisevat veljet, isä, vanhemmat, serkut ,tuttavat.
Kenellä hyvänsä on oikeus surmata sukunsa häpäissyt nainen.
Eikä vain nainen vaan teon tekijä on kuoleman vaarassa. - Anonyymi
Joka päivä jossain raiskataan. Suomen muslimit kyllä hoitaa...
Heidän omat naiset on kaikkein surkeimmassa asemassa.
- Anonyymi
Imaamit vastaamaan julkisuuteen
Hallitus?- Anonyymi
Imaamien tulostahan tämä näiten valtaustuhoisuus on
JOTTA LAIN ETEEN NÄMÄ ON PISTETTÄVÄ ILMAN SELITYKSIÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imaamien tulostahan tämä näiten valtaustuhoisuus on
JOTTA LAIN ETEEN NÄMÄ ON PISTETTÄVÄ ILMAN SELITYKSIÄon se orpo petturi melkoinen imaami 🤔
- Anonyymi
Muslimit omasta mielestään saavat raiskata vääräuskoisia ja uskonnottomia , se kuuluu heidän uskontoon.
- Anonyymi
Ja omia.
- Anonyymi
stalin talvisodassa käski ukrainalaisten hyökätä suomeen niin eivät tee vastarintaa niin kun saman näköiset tulee 🤔
- Anonyymi
Nuoret miehet suojaa raiskareita suomen median toimesta poliisin yhteistyössä,pommia niitteen omakotitaloon ja mökille
- Anonyymi
Kaikessa Tsuhnaa kusetetaan kun se on niin tyhymä ettei se edes tiedä että sitä kusetetaan.
- Anonyymi
Lähes alastomina päissään ilman miesseuraa esiintyvät länsimaiset naiset eivät ansaitse ihmisarvoa islamistien mielestä .
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
mielikuvituskaverille pyllistely ei ansaitse edes senkää vertaa kunnioitusta 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ja mikseivät intiaanit skalpeeraa täällä ihmisiä, sitä vaan ihmettelen.
- Anonyymi
miksi eivät inkkarit käy saunassa suomessa ? niin niitä ei suomessa ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi eivät inkkarit käy saunassa suomessa ? niin niitä ei suomessa ole
hikimaja
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575