Ettäkö raamattu opettaa homoseksuaalisuuden harjoittamisesta? Onko siinä neuvoja yhdyntäasentoihin ynnä muuta? Täytyy sanoa, että mielipiteeni tuosta homeisesta kirjasesta koheni huomattavasti!!
Mitä Raamattu opettaa homoseksuaalisuuden harjoittamisesta! 6.0
87
644
Vastaukset
- Anonyymi
Minä uskon että homoseksuaalisuutta ei tule hyväksyä enkä minä aiokaan sitä hyväksyä, en ikinä! Olen sentään vielä normaali ihminen, jolla on maalaisjärkeä ja jalat maassa. Nykymaailman homojutut ovat ihan sairaita ja täynnä vasemmiston propagandaa. Avioliitto kuuluu vain miehen ja naisen rakastavalle pariskunnalle.
- Anonyymi
Kuin Nooan ja Lootin päivinä….
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Jeesus oli toista mieltä.
Kuutio se eri mieltä taas.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Jeesus oli toista mieltä.
Ei kai ne asiat mitkä hän mainitsi sulje pois toisia mainittuja syitä?
- Anonyymi
Kyllä pitää olla aika kummallisesti ajatteleva ihminen, jos hyväksyy homouden. Onko Suomen kansa tyhmistynyt kun vuosituhansien totuudet, mies ja nainen, avioliitto ja lasten saanti ei enää kiinnosta?
- Anonyymi
Aloituksessa kysyttiin mitä Raamattu opettaa homoseksuaalisuuden harjoittamisesta, eikä sinun mielipiteitäsi homoseksuaalisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitää olla aika kummallisesti ajatteleva ihminen, jos hyväksyy homouden. Onko Suomen kansa tyhmistynyt kun vuosituhansien totuudet, mies ja nainen, avioliitto ja lasten saanti ei enää kiinnosta?
Suomen Eduskunta koostuu siis mielestäsi aika kummallisista ihmisistä jotka ovat säätäneet lain jonka mukaan homot ovat samanarvoisia ihmisinä kuin sinä.
Ovatko siis homot kummallisia vai sinä itse joka et hyväksy valtiovaltamme säätämää lainsäädäntöä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Eduskunta koostuu siis mielestäsi aika kummallisista ihmisistä jotka ovat säätäneet lain jonka mukaan homot ovat samanarvoisia ihmisinä kuin sinä.
Ovatko siis homot kummallisia vai sinä itse joka et hyväksy valtiovaltamme säätämää lainsäädäntöä?Se laki on huono. Eduskunta ei tiennyt mitä se teki. Homot ovat ihmisiä kuten muutkin, mutta homoparit eivät ole samanlaisia kuin heteroparit. Haikara tietää sen, mutta kansanedustaja ei.
Anonyymi kirjoitti:
Se laki on huono. Eduskunta ei tiennyt mitä se teki. Homot ovat ihmisiä kuten muutkin, mutta homoparit eivät ole samanlaisia kuin heteroparit. Haikara tietää sen, mutta kansanedustaja ei.
Avioliitto on kullekin miten siinä eletään. Sama koskee homoja. Lapsiperhe on toinen asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesbot ovat vallanneet vihreät ja homot sdp:n. Enää ei tehdä lapsiystävällistä politiikkaa vaan tärkeintä on ajaa perverssien asioita. KD on ainoana hoitanut uskovaisten asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesbot ovat vallanneet vihreät ja homot sdp:n. Enää ei tehdä lapsiystävällistä politiikkaa vaan tärkeintä on ajaa perverssien asioita. KD on ainoana hoitanut uskovaisten asioita.
Minä en hyväksy vihreitä tai vasemmistolaisia. Mutta eniten en hyväksy homoseksuaaleja. Mitä enemmän ne yrittää aivopestä minua, sitä jyrkemmin minä tuomitsen heidät ja arvostelen heitä päivittäin. Se on kuin kiva harrastus. Samalla maailmasta tulee parempi paikka elää kaikille ihmisille.
- Anonyymi
"homoseksuaalisuutta ei tule hyväksyä enkä minä aiokaan sitä hyväksyä"
Mites eri väriset autot? Hyväksytkö esim violetteja autoja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en hyväksy vihreitä tai vasemmistolaisia. Mutta eniten en hyväksy homoseksuaaleja. Mitä enemmän ne yrittää aivopestä minua, sitä jyrkemmin minä tuomitsen heidät ja arvostelen heitä päivittäin. Se on kuin kiva harrastus. Samalla maailmasta tulee parempi paikka elää kaikille ihmisille.
Koska sinusta tuli tuollainen vihainen rasisti?
Minä en taas hyväksy sinunlaisia rasisteja. Maailmasta tulee parempi paikka ilman sinunlaisia ihmisiä. Anonyymi kirjoitti:
Suomessa pitää hoitaa kaikkien asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiemmin konservatiiveilla oli tilaa myös SDP:ssä.
Sittemmin SDP:n konservatiivisemmat edustajatkin liberalisoituivat tai heitä ei enää valittu edustajiksi ja niiltä yksittäisiltä, joita vielä oli edustajina odotettiin äänestävän tietyistä arvokysymyksistä enemmistön mukaan tai jäämään äänestyksestä pois.
- Anonyymi
Raamatussa ei mainita asentoja, joten sen takia olen vakuuttunut, että kaikenlainen homostelu ja lesboilu on jyrkästi kielletty. Sehän ei johda edes lapsien saamiseen ja kuitenkin avioliitto, perhe ja suku on hyvin tärkeä asia Raamatussa.
- Anonyymi
"perhe ja suku on hyvin tärkeä asia Raamatussa."
Kyllä. Tämä ilmenee runsaina insesti ja sukurutsa tarinoina raamutussa. Se on ydin perhe asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Tämä ilmenee runsaina insesti ja sukurutsa tarinoina raamutussa. Se on ydin perhe asiaa.Insesti on kielletty 3.Moos.18 luvussa. Perhe ja suku ovat tärkeitä Raamatussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Insesti on kielletty 3.Moos.18 luvussa. Perhe ja suku ovat tärkeitä Raamatussa.
Onko homosuhde perhe vai puuttuuko siitä jotain? Ihan kaverin puolesta kyselen.
Anonyymi kirjoitti:
Onko homosuhde perhe vai puuttuuko siitä jotain? Ihan kaverin puolesta kyselen.
Hyvin kyselet kaverin puolesta.
Homojen suhde ja yhdessä asuminen on perhe kuten vastaavat muutkin.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Hyvin kyselet kaverin puolesta.
Homojen suhde ja yhdessä asuminen on perhe kuten vastaavat muutkin.Älä nyt huIIuja haasta!
Ei tietenkään ole! Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt huIIuja haasta!
Ei tietenkään ole!Lue vähän enemmän ja tiedät enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Abraham oli oman siskonsa kanssa naimisissa ja Jumala kehui häntä hurskaaksi.
Eri äidit mutta sama isä, eli appiukko molemmille lapsille en, sekä Aabrahamille että Saaralle.
Tuo kielto sisarusten keskenään naimisiin menosta kuuluu varmaankin samaan lajiin kuin kielto olla syömättä sikaa ja on siis Uudessa Liitossa kumottu kielto.
Tänään käyn kukkakaupassa ja sieltä jatkan matkaa siskoni luo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri äidit mutta sama isä, eli appiukko molemmille lapsille en, sekä Aabrahamille että Saaralle.
Tuo kielto sisarusten keskenään naimisiin menosta kuuluu varmaankin samaan lajiin kuin kielto olla syömättä sikaa ja on siis Uudessa Liitossa kumottu kielto.
Tänään käyn kukkakaupassa ja sieltä jatkan matkaa siskoni luo.Voi velipoika rakas, luulin jo ettet ikinä minua kosisi... Tulen, tulen, tottakai minä tulen vaimoksesi! Eikä minun tarvitse edes sukunimeäni toiseksi vaihtaa!
Vannon Jumalan nimeen, sinua siskokulta ikäni rakastavani!
Niin vannon minäkin velikulta!
Syödään ensin kihlauksemme kunniaksi kinkkuvoileivät, ja vaikka mullon mensut nyt, niin käydään kävelyllä ja kävelyltä tultuamme mennään...
Sänkyyn! Johan sitten on jo nukkumaan menon aika!
Joo niin on! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään käyn kukkakaupassa ja sieltä jatkan matkaa siskoni luo.Jumala sanoi Aabrahamia hurskaaksi koska hän uskoi Jumalaan ja Jumalan lupauksiin, ei sen takia että Aabraham oli naimisissa sisarpuolensa kanssa. Joten johtopäätös tästä on, että kannattaa uskoa Jumalaan eikä kannata harrastaa insestiä, koska se kielletään myöhemmissä Raamatun kirjoissa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Nykyään kahden ihmisen yhdessä asuminen on perhe.
Tätä et tiedä, kun et lue mitään.Vain mies ja nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Tämä ilmenee runsaina insesti ja sukurutsa tarinoina raamutussa. Se on ydin perhe asiaa.Ei niitä nyt niin paljoa ole. Loot ja hänen tyttärensä ja joku toinen tarina. Siis kaksi tarinaa? Homoudesta on paljon enemmän juttua ja se tuomitaan paljon vakavammin kuin insesti. Homous vaikuttaa olevan tosi paha synti ja minä olen samaa mieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä nyt niin paljoa ole. Loot ja hänen tyttärensä ja joku toinen tarina. Siis kaksi tarinaa? Homoudesta on paljon enemmän juttua ja se tuomitaan paljon vakavammin kuin insesti. Homous vaikuttaa olevan tosi paha synti ja minä olen samaa mieltä.
Vaikka oletkin mitä mieltä tahansa, niin homous ei ole mitään pahantekoa.
Että Raamatussa tappaminen on sallittua, jopa käskettyä. Minusta pahantekoa.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Lue vähän enemmän ja tiedät enemmän.
Miksi jatkat vaiheen tiellä🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan ainoat sodomasta pelastuneet kuitenkin harjoittivat insestiä keskenään ja heitä ei edes tuomittu siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan ainoat sodomasta pelastuneet kuitenkin harjoittivat insestiä keskenään ja heitä ei edes tuomittu siitä.
Loot raiskattiin. Eikä naisia tosiaankaan tuomittu. Aika feminististä ja me too-liikkeen mukaista ajattelua, joten luulisi sen sinulle kelpaavan.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jatkat vaiheen tiellä🤔
Raamatussa käsketään tappamaan esimerkiksi 3000 ihmistä ja sodissa jopa imeväiset.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Raamatussa käsketään tappamaan esimerkiksi 3000 ihmistä ja sodissa jopa imeväiset.
Itse olet sanonut, että ne on vanhoja juttuja.
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet sanonut, että ne on vanhoja juttuja.
Raamattu kertoo menneestä ajasta todella.
Mutta se on kristinuskon pääteos.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Raamattu kertoo menneestä ajasta todella.
Mutta se on kristinuskon pääteos.Vetoat Raamattuun, johon et usko. Kai ymmärrät ristiriidan siinä?
Anonyymi kirjoitti:
Vetoat Raamattuun, johon et usko. Kai ymmärrät ristiriidan siinä?
Uskoville on pakko vedota Raamattuun, mihin muuhunkaan.
Uskon sen, että Raamattu on ihmisten ajatuksia ja kirjoituksia.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä nyt niin paljoa ole. Loot ja hänen tyttärensä ja joku toinen tarina. Siis kaksi tarinaa? Homoudesta on paljon enemmän juttua ja se tuomitaan paljon vakavammin kuin insesti. Homous vaikuttaa olevan tosi paha synti ja minä olen samaa mieltä.
”Homoudesta on paljon enemmän juttua”
Itse homoudesta ei ole mitään juttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetoat Raamattuun, johon et usko. Kai ymmärrät ristiriidan siinä?
Ei vedonut vaan totesi sen kertovan menneestä ajasta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Uskoville on pakko vedota Raamattuun, mihin muuhunkaan.
Uskon sen, että Raamattu on ihmisten ajatuksia ja kirjoituksia.Paitsi, ettet vedonnut Raamattuun.
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi, ettet vedonnut Raamattuun.
Tarkoitin, että Raamatussa käsketään tappamaan 3000 ihmistä.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tarkoitin, että Raamatussa käsketään tappamaan 3000 ihmistä.
Mutta et usko että se on totta. Vetoat valheeseen.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et usko että se on totta. Vetoat valheeseen.
Raamattu on ihmisten kirjoituksia, ja niistä näkee että kaikki ei ole totta. Lähinnä satuja ja haaveilua.
- Anonyymi
Aito_lainen taitaa olla oikea ammattilainen käytännössä ja professori sen aiheen opetuksessa.
Ei kukaan muu ole täällä koskaan aikaisemmin noin innostunut ollut homoilusta.
Huippuluokan mainoshomomies.
Minä ja moni muu hetero ei kuitenkaan mitään mainostusten uhreja olla, vaan pysytään yhä heteroina.- Anonyymi
Kaikki jotka vastustaa homoutta on kaappihomoja. Jokainen homouden kannattaja on täyshetero.
Mutta kristityt lisääntyy ja woke-feministit taas ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jotka vastustaa homoutta on kaappihomoja. Jokainen homouden kannattaja on täyshetero.
Mutta kristityt lisääntyy ja woke-feministit taas ei.Kristityt ovat hyvin lapsimyönteisiä ja perheet tavallista suurempia. Suvaitsevaiset naiset haluaa periaatteessa kaksi lasta, mutta aloittavat lapsen teon liian myöhään, yli 30 v. kun naisen hedelmällisyys alkaa jo laskea. Syytös kaappihomoudesta ei oikein vakuuta.
Anonyymi kirjoitti:
Kristityt ovat hyvin lapsimyönteisiä ja perheet tavallista suurempia. Suvaitsevaiset naiset haluaa periaatteessa kaksi lasta, mutta aloittavat lapsen teon liian myöhään, yli 30 v. kun naisen hedelmällisyys alkaa jo laskea. Syytös kaappihomoudesta ei oikein vakuuta.
Ikävä lasten kannalta, kun uskovat eroavat niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristityt ovat hyvin lapsimyönteisiä ja perheet tavallista suurempia. Suvaitsevaiset naiset haluaa periaatteessa kaksi lasta, mutta aloittavat lapsen teon liian myöhään, yli 30 v. kun naisen hedelmällisyys alkaa jo laskea. Syytös kaappihomoudesta ei oikein vakuuta.
Muka homomyönteisiä, mutta homottelevat vain muita järjettömällä perusteella yrittäen loukata ja hiljentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muka homomyönteisiä, mutta homottelevat vain muita järjettömällä perusteella yrittäen loukata ja hiljentää.
Suvaitsevaisten rakkaus ja ihmisyyden kunnioitus on usein kiusaamista ja vihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä se usein näyttää kyllä, valitettavasti.
- Anonyymi
Juuri niin, muutta homostelee nykyään vain itsensä kanssa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kuka jaksaa vaimoa, jonka vapaa -aika menee hengellisissä tilaisuuksissa?
Kiittäisi Jumalaa siitä!
Anonyymi kirjoitti:
Kiittäisi Jumalaa siitä!
Tarkoitan sitä, että avioliitto ei ole sitä, että kaikki aika menee hengellisissä tilaisuuksissa.
Nyt on erittäin paljon parempi avioliitto miehen kanssa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta sielunveljiesi kanssa on siis tullut suvaitsemainen joka rakkaudellaan ihmisyyttä kohtaan kiusaa ja vihaa?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Talossa pitää tehdä kaikenlaista. Ei voi loikoilla.
Kuutio ei tee mitään.
Sinä Miesvaimona kaikki naisten hommat. - Anonyymi
Aito_lainen on ilmeisesti tahattomasti ylittänyt jonkun rajan. Hän on sanonut liian monta kertaa homoutta synniksi ja puhunut heistä liian negatiivisesti. Toisaalta kuka tahansa anonyymi joka toistaa samoja ajatuksia saa milloin minkin haukkumasanan peräänsä. Taitaa suvaitsevaisia enemmän ärsyttää se, että homoudesta puhutaan, eikä se miten siitä puhutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito_lainen on ilmeisesti tahattomasti ylittänyt jonkun rajan. Hän on sanonut liian monta kertaa homoutta synniksi ja puhunut heistä liian negatiivisesti. Toisaalta kuka tahansa anonyymi joka toistaa samoja ajatuksia saa milloin minkin haukkumasanan peräänsä. Taitaa suvaitsevaisia enemmän ärsyttää se, että homoudesta puhutaan, eikä se miten siitä puhutaan.
Huomasin juuri oudon asian suvaitsevaisissa. He kannattavat homoutta ja vaativat homoliittoja, jopa kirkkoon. Kuitenkaan he eivät halua keskustella homoudesta, vaan pitävät sitä merkkinä kaappihomoudesta.
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin juuri oudon asian suvaitsevaisissa. He kannattavat homoutta ja vaativat homoliittoja, jopa kirkkoon. Kuitenkaan he eivät halua keskustella homoudesta, vaan pitävät sitä merkkinä kaappihomoudesta.
Ehkäpä et ole kaikkitietävä.
Homoseksuaalisuus on sen verran selvä asia, ettei siitä tarvitse keskustella.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä voin keskustella sinun homoudesta.
- Anonyymi
Onko homoseksi syntiä? 😭
Onko?😭
Onko?😭
Onko se vieläkin syntiä? 😭
Voi miksi se on syntiä?😭
Kuulepas aito_lainen!
Ilo-uutinen sinulle ja ystävällesi Heimolle!
Homoseksikielto on vanhan liiton käsky, kuten sianlihan syöntikin nyt Uudessa Liitossa kumottuna oli! 🧐
Voi kuinka hauskaa!😇😃
Heimooo!😇😮
No mitä aito_kultaseni?😇😍
Sip sip sip!😇😉
JIPIII!!! 😇🕺👨❤️👨🕺😇
(😇)😍🛌😍(😇)
🙄hih-hih😂🤣😂- Anonyymi
Mikä tuossa naurattaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuossa naurattaa?
Lapset on tuollaisia.
- Anonyymi
Homoseksikieltoa ei ole kumottu Uudessa Testamentissa. Siellä kielletään homoseksi useammin kuin Vanhassa Testamentissa.
Anonyymi kirjoitti:
Homoseksikieltoa ei ole kumottu Uudessa Testamentissa. Siellä kielletään homoseksi useammin kuin Vanhassa Testamentissa.
Jos MIES makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan....
Puuttuu homo ja homo makaa miehen kanssa kuten miehen kanssa maataan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset on tuollaisia.
Outo ”lapsi”, ei tavanomainen, mutta mikähän selittää aito_laisen moninaisen hyvin oudon käytöksen, vaikka on oletetusti jo pitkälle aikuinen-
- Anonyymi
Opettaa aivan liiah vähän!
Ihan ite pitää yritys ja erehdys metodilla opetella kaikki parhaat temput.- Anonyymi
Parhaat temput on harhaanjohtava ilmaisu. Paras viittaisi hyvyyden asteisiin, mutta homoudessa ei ole mitään hyvää. Se on syntiä ja synnissä on vain pahuuden asteita.
Anonyymi kirjoitti:
Parhaat temput on harhaanjohtava ilmaisu. Paras viittaisi hyvyyden asteisiin, mutta homoudessa ei ole mitään hyvää. Se on syntiä ja synnissä on vain pahuuden asteita.
Homoudessa ei myöskään ole mitään pahaa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Homoudessa ei myöskään ole mitään pahaa.
Voi sinua Pahaa!
- Anonyymi
Heteronormisuus on se kaikkein pahin juttu, naisen ja miehen perustama perhe on yhteiskunnassa hyväksytty normi. Sukupuolivähemmistöt kokevat ko.normin syrjiväksi ja heitä alistavaksi. Laki ei rajoita ko.vähemmistön oikeuksia missään asiassa, voivat perustaa perheitä kuten heterot, mutta kaikesta huolimatta vaativat tasa-arvoa, keneltä ja missä asioissa on hiukan epäselvää.
- Anonyymi
Lähti ihan hyvin mutta sitten floppasit ja paljastui oikeat värit
"kaikesta huolimatta vaativat tasa-arvoa, keneltä ja missä asioissa on hiukan epäselvää"
Koettakaa ihan oikeasti päästä tuosta ankeudesta eroon että mietitti jotain homojen hommia tavalla tai toisella kokoajan. Homojahan on ollut kautta maailmansivun kuten myös heteroita, ei siis mikään uusia asia. Kuinka sekaisin pitää olla muka heteromiehen joka kuumottelee tuon asian kanssa . Ihan oikeasti kuusikymppisenä naisena tiedän mistä on kyse muuten ei kuulkaa jaksaisi kiinnostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähti ihan hyvin mutta sitten floppasit ja paljastui oikeat värit
"kaikesta huolimatta vaativat tasa-arvoa, keneltä ja missä asioissa on hiukan epäselvää"
Koettakaa ihan oikeasti päästä tuosta ankeudesta eroon että mietitti jotain homojen hommia tavalla tai toisella kokoajan. Homojahan on ollut kautta maailmansivun kuten myös heteroita, ei siis mikään uusia asia. Kuinka sekaisin pitää olla muka heteromiehen joka kuumottelee tuon asian kanssa . Ihan oikeasti kuusikymppisenä naisena tiedän mistä on kyse muuten ei kuulkaa jaksaisi kiinnostaa.Homoja on aina ollut, sen takiahan siitä Raamatussakin varoitetaan!
Anonyymi kirjoitti:
Homoja on aina ollut, sen takiahan siitä Raamatussakin varoitetaan!
Ei homoista tarvitse varoittaa. Mitään pahaa ei ole tulossa sen kummemmin
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Pelkkää Pahuutta siellä.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Siellä kaksi nàismaista.
- Anonyymi
Ei kai se erityisesti opeta.
Mitä nyt Jeesus neuvoi varaamaan öljyä liukkariksi. - Anonyymi
Paha synti.
- Anonyymi
Kaamea!
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset26617492Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18512429Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El706180MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny265047Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään735001Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.534148Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja503732Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003682NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun603249Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463139