Mitä Raamattu opettaa homoseksuaalisuuden harjoittamisesta! 6.0

Anonyymi-ap

Ettäkö raamattu opettaa homoseksuaalisuuden harjoittamisesta? Onko siinä neuvoja yhdyntäasentoihin ynnä muuta? Täytyy sanoa, että mielipiteeni tuosta homeisesta kirjasesta koheni huomattavasti!!

90

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä uskon että homoseksuaalisuutta ei tule hyväksyä enkä minä aiokaan sitä hyväksyä, en ikinä! Olen sentään vielä normaali ihminen, jolla on maalaisjärkeä ja jalat maassa. Nykymaailman homojutut ovat ihan sairaita ja täynnä vasemmiston propagandaa. Avioliitto kuuluu vain miehen ja naisen rakastavalle pariskunnalle.

• Normaali ihminen ei tuomitse viattomia.

• Aivan. Etsi niitä syyllisiä.

• Anonyymi

Kuin Nooan ja Lootin päivinä….

• Jeesus oli toista mieltä.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Jeesus oli toista mieltä.

Kuutio se eri mieltä taas.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ei kai ne asiat mitkä hän mainitsi sulje pois toisia mainittuja syitä?

• Anonyymi

Kyllä pitää olla aika kummallisesti ajatteleva ihminen, jos hyväksyy homouden. Onko Suomen kansa tyhmistynyt kun vuosituhansien totuudet, mies ja nainen, avioliitto ja lasten saanti ei enää kiinnosta?

• Anonyymi

Aloituksessa kysyttiin mitä Raamattu opettaa homoseksuaalisuuden harjoittamisesta, eikä sinun mielipiteitäsi homoseksuaalisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pitää olla aika kummallisesti ajatteleva ihminen, jos hyväksyy homouden. Onko Suomen kansa tyhmistynyt kun vuosituhansien totuudet, mies ja nainen, avioliitto ja lasten saanti ei enää kiinnosta?

Suomen Eduskunta koostuu siis mielestäsi aika kummallisista ihmisistä jotka ovat säätäneet lain jonka mukaan homot ovat samanarvoisia ihmisinä kuin sinä.
        Ovatko siis homot kummallisia vai sinä itse joka et hyväksy valtiovaltamme säätämää lainsäädäntöä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen Eduskunta koostuu siis mielestäsi aika kummallisista ihmisistä jotka ovat säätäneet lain jonka mukaan homot ovat samanarvoisia ihmisinä kuin sinä.
        Ovatko siis homot kummallisia vai sinä itse joka et hyväksy valtiovaltamme säätämää lainsäädäntöä?

Se laki on huono. Eduskunta ei tiennyt mitä se teki. Homot ovat ihmisiä kuten muutkin, mutta homoparit eivät ole samanlaisia kuin heteroparit. Haikara tietää sen, mutta kansanedustaja ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Se laki on huono. Eduskunta ei tiennyt mitä se teki. Homot ovat ihmisiä kuten muutkin, mutta homoparit eivät ole samanlaisia kuin heteroparit. Haikara tietää sen, mutta kansanedustaja ei.

Avioliitto on kullekin miten siinä eletään. Sama koskee homoja. Lapsiperhe on toinen asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lesbot ovat vallanneet vihreät ja homot sdp:n. Enää ei tehdä lapsiystävällistä politiikkaa vaan tärkeintä on ajaa perverssien asioita. KD on ainoana hoitanut uskovaisten asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lesbot ovat vallanneet vihreät ja homot sdp:n. Enää ei tehdä lapsiystävällistä politiikkaa vaan tärkeintä on ajaa perverssien asioita. KD on ainoana hoitanut uskovaisten asioita.

Minä en hyväksy vihreitä tai vasemmistolaisia. Mutta eniten en hyväksy homoseksuaaleja. Mitä enemmän ne yrittää aivopestä minua, sitä jyrkemmin minä tuomitsen heidät ja arvostelen heitä päivittäin. Se on kuin kiva harrastus. Samalla maailmasta tulee parempi paikka elää kaikille ihmisille.

• Anonyymi

"homoseksuaalisuutta ei tule hyväksyä enkä minä aiokaan sitä hyväksyä"

Mites eri väriset autot? Hyväksytkö esim violetteja autoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en hyväksy vihreitä tai vasemmistolaisia. Mutta eniten en hyväksy homoseksuaaleja. Mitä enemmän ne yrittää aivopestä minua, sitä jyrkemmin minä tuomitsen heidät ja arvostelen heitä päivittäin. Se on kuin kiva harrastus. Samalla maailmasta tulee parempi paikka elää kaikille ihmisille.

Koska sinusta tuli tuollainen vihainen rasisti?
        Minä en taas hyväksy sinunlaisia rasisteja. Maailmasta tulee parempi paikka ilman sinunlaisia ihmisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomessa pitää hoitaa kaikkien asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiemmin konservatiiveilla oli tilaa myös SDP:ssä.
        Sittemmin SDP:n konservatiivisemmat edustajatkin liberalisoituivat tai heitä ei enää valittu edustajiksi ja niiltä yksittäisiltä, joita vielä oli edustajina odotettiin äänestävän tietyistä arvokysymyksistä enemmistön mukaan tai jäämään äänestyksestä pois.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Mitä helvetin merkitystä sillä on, mitä joku Jeesus on joskus ollut?

• Anonyymi

Raamatussa ei mainita asentoja, joten sen takia olen vakuuttunut, että kaikenlainen homostelu ja lesboilu on jyrkästi kielletty. Sehän ei johda edes lapsien saamiseen ja kuitenkin avioliitto, perhe ja suku on hyvin tärkeä asia Raamatussa.

• Anonyymi

"perhe ja suku on hyvin tärkeä asia Raamatussa."

Kyllä. Tämä ilmenee runsaina insesti ja sukurutsa tarinoina raamutussa. Se on ydin perhe asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Tämä ilmenee runsaina insesti ja sukurutsa tarinoina raamutussa. Se on ydin perhe asiaa.

Insesti on kielletty 3.Moos.18 luvussa. Perhe ja suku ovat tärkeitä Raamatussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko homosuhde perhe vai puuttuuko siitä jotain? Ihan kaverin puolesta kyselen.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko homosuhde perhe vai puuttuuko siitä jotain? Ihan kaverin puolesta kyselen.

Hyvin kyselet kaverin puolesta.

Homojen suhde ja yhdessä asuminen on perhe kuten vastaavat muutkin.

• Lue vähän enemmän ja tiedät enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Abraham oli oman siskonsa kanssa naimisissa ja Jumala kehui häntä hurskaaksi.
        Eri äidit mutta sama isä, eli appiukko molemmille lapsille en, sekä Aabrahamille että Saaralle.

Tuo kielto sisarusten keskenään naimisiin menosta kuuluu varmaankin samaan lajiin kuin kielto olla syömättä sikaa ja on siis Uudessa Liitossa kumottu kielto.

Tänään käyn kukkakaupassa ja sieltä jatkan matkaa siskoni luo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri äidit mutta sama isä, eli appiukko molemmille lapsille en, sekä Aabrahamille että Saaralle.

Tuo kielto sisarusten keskenään naimisiin menosta kuuluu varmaankin samaan lajiin kuin kielto olla syömättä sikaa ja on siis Uudessa Liitossa kumottu kielto.

Voi velipoika rakas, luulin jo ettet ikinä minua kosisi... Tulen, tulen, tottakai minä tulen vaimoksesi! Eikä minun tarvitse edes sukunimeäni toiseksi vaihtaa!
        Vannon Jumalan nimeen, sinua siskokulta ikäni rakastavani!
        Niin vannon minäkin velikulta!
        Syödään ensin kihlauksemme kunniaksi kinkkuvoileivät, ja vaikka mullon mensut nyt, niin käydään kävelyllä ja kävelyltä tultuamme mennään...
        Sänkyyn! Johan sitten on jo nukkumaan menon aika!
        Joo niin on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala sanoi Aabrahamia hurskaaksi koska hän uskoi Jumalaan ja Jumalan lupauksiin, ei sen takia että Aabraham oli naimisissa sisarpuolensa kanssa. Joten johtopäätös tästä on, että kannattaa uskoa Jumalaan eikä kannata harrastaa insestiä, koska se kielletään myöhemmissä Raamatun kirjoissa.

• Nykyään kahden ihmisen yhdessä asuminen on perhe.

Tätä et tiedä, kun et lue mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä nyt niin paljoa ole. Loot ja hänen tyttärensä ja joku toinen tarina. Siis kaksi tarinaa? Homoudesta on paljon enemmän juttua ja se tuomitaan paljon vakavammin kuin insesti. Homous vaikuttaa olevan tosi paha synti ja minä olen samaa mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä nyt niin paljoa ole. Loot ja hänen tyttärensä ja joku toinen tarina. Siis kaksi tarinaa? Homoudesta on paljon enemmän juttua ja se tuomitaan paljon vakavammin kuin insesti. Homous vaikuttaa olevan tosi paha synti ja minä olen samaa mieltä.

Vaikka oletkin mitä mieltä tahansa, niin homous ei ole mitään pahantekoa.

Että Raamatussa tappaminen on sallittua, jopa käskettyä. Minusta pahantekoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun mukaan ainoat sodomasta pelastuneet kuitenkin harjoittivat insestiä keskenään ja heitä ei edes tuomittu siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun mukaan ainoat sodomasta pelastuneet kuitenkin harjoittivat insestiä keskenään ja heitä ei edes tuomittu siitä.

Loot raiskattiin. Eikä naisia tosiaankaan tuomittu. Aika feminististä ja me too-liikkeen mukaista ajattelua, joten luulisi sen sinulle kelpaavan.

• Raamatussa käsketään tappamaan esimerkiksi 3000 ihmistä ja sodissa jopa imeväiset.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Raamatussa käsketään tappamaan esimerkiksi 3000 ihmistä ja sodissa jopa imeväiset.

Itse olet sanonut, että ne on vanhoja juttuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olet sanonut, että ne on vanhoja juttuja.

Raamattu kertoo menneestä ajasta todella.

Mutta se on kristinuskon pääteos.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Raamattu kertoo menneestä ajasta todella.

Mutta se on kristinuskon pääteos.

Vetoat Raamattuun, johon et usko. Kai ymmärrät ristiriidan siinä?

• Anonyymi kirjoitti:

Uskoville on pakko vedota Raamattuun, mihin muuhunkaan.

Uskon sen, että Raamattu on ihmisten ajatuksia ja kirjoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Homoudesta on paljon enemmän juttua”
        Itse homoudesta ei ole mitään juttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vedonut vaan totesi sen kertovan menneestä ajasta.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Uskoville on pakko vedota Raamattuun, mihin muuhunkaan.

Uskon sen, että Raamattu on ihmisten ajatuksia ja kirjoituksia.

Paitsi, ettet vedonnut Raamattuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Paitsi, ettet vedonnut Raamattuun.

Tarkoitin, että Raamatussa käsketään tappamaan 3000 ihmistä.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Tarkoitin, että Raamatussa käsketään tappamaan 3000 ihmistä.

Mutta et usko että se on totta. Vetoat valheeseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta et usko että se on totta. Vetoat valheeseen.

Raamattu on ihmisten kirjoituksia, ja niistä näkee että kaikki ei ole totta. Lähinnä satuja ja haaveilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loot raiskattiin. Eikä naisia tosiaankaan tuomittu. Aika feminististä ja me too-liikkeen mukaista ajattelua, joten luulisi sen sinulle kelpaavan.

Kerrotko vielä miten nainen raiskaa tiedottomassa tilassa olevan kännisen miehen?
        Kokemuksieni mukaan teillä miehillä ei pelit seiso kunnon kännissä, vai oliko kyseessä joku ihmemies joka muista kaltaisistanne poiketen kykeni umpihumalassa tekemään tyttärensä raskaaksi?

• Anonyymi

Aito_lainen taitaa olla oikea ammattilainen käytännössä ja professori sen aiheen opetuksessa.
      Ei kukaan muu ole täällä koskaan aikaisemmin noin innostunut ollut homoilusta.
      Huippuluokan mainoshomomies.
      Minä ja moni muu hetero ei kuitenkaan mitään mainostusten uhreja olla, vaan pysytään yhä heteroina.

• Anonyymi

Kaikki jotka vastustaa homoutta on kaappihomoja. Jokainen homouden kannattaja on täyshetero.

Mutta kristityt lisääntyy ja woke-feministit taas ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki jotka vastustaa homoutta on kaappihomoja. Jokainen homouden kannattaja on täyshetero.

Mutta kristityt lisääntyy ja woke-feministit taas ei.

Kristityt ovat hyvin lapsimyönteisiä ja perheet tavallista suurempia. Suvaitsevaiset naiset haluaa periaatteessa kaksi lasta, mutta aloittavat lapsen teon liian myöhään, yli 30 v. kun naisen hedelmällisyys alkaa jo laskea. Syytös kaappihomoudesta ei oikein vakuuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kristityt ovat hyvin lapsimyönteisiä ja perheet tavallista suurempia. Suvaitsevaiset naiset haluaa periaatteessa kaksi lasta, mutta aloittavat lapsen teon liian myöhään, yli 30 v. kun naisen hedelmällisyys alkaa jo laskea. Syytös kaappihomoudesta ei oikein vakuuta.

Ikävä lasten kannalta, kun uskovat eroavat niin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muka homomyönteisiä, mutta homottelevat vain muita järjettömällä perusteella yrittäen loukata ja hiljentää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muka homomyönteisiä, mutta homottelevat vain muita järjettömällä perusteella yrittäen loukata ja hiljentää.

Suvaitsevaisten rakkaus ja ihmisyyden kunnioitus on usein kiusaamista ja vihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä se usein näyttää kyllä, valitettavasti.

• Anonyymi

Juuri niin, muutta homostelee nykyään vain itsensä kanssa.

• Kuka jaksaa vaimoa, jonka vapaa -aika menee hengellisissä tilaisuuksissa?

• Tarkoitan sitä, että avioliitto ei ole sitä, että kaikki aika menee hengellisissä tilaisuuksissa.

Nyt on erittäin paljon parempi avioliitto miehen kanssa.

• Talossa pitää tehdä kaikenlaista. Ei voi loikoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta sielunveljiesi kanssa on siis tullut suvaitsemainen joka rakkaudellaan ihmisyyttä kohtaan kiusaa ja vihaa?

• Tuo on ihan väärää tietoa.

• Anonyymi

Aito_lainen on ilmeisesti tahattomasti ylittänyt jonkun rajan. Hän on sanonut liian monta kertaa homoutta synniksi ja puhunut heistä liian negatiivisesti. Toisaalta kuka tahansa anonyymi joka toistaa samoja ajatuksia saa milloin minkin haukkumasanan peräänsä. Taitaa suvaitsevaisia enemmän ärsyttää se, että homoudesta puhutaan, eikä se miten siitä puhutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito_lainen on ilmeisesti tahattomasti ylittänyt jonkun rajan. Hän on sanonut liian monta kertaa homoutta synniksi ja puhunut heistä liian negatiivisesti. Toisaalta kuka tahansa anonyymi joka toistaa samoja ajatuksia saa milloin minkin haukkumasanan peräänsä. Taitaa suvaitsevaisia enemmän ärsyttää se, että homoudesta puhutaan, eikä se miten siitä puhutaan.

Huomasin juuri oudon asian suvaitsevaisissa. He kannattavat homoutta ja vaativat homoliittoja, jopa kirkkoon. Kuitenkaan he eivät halua keskustella homoudesta, vaan pitävät sitä merkkinä kaappihomoudesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Huomasin juuri oudon asian suvaitsevaisissa. He kannattavat homoutta ja vaativat homoliittoja, jopa kirkkoon. Kuitenkaan he eivät halua keskustella homoudesta, vaan pitävät sitä merkkinä kaappihomoudesta.

Ehkäpä et ole kaikkitietävä.

Homoseksuaalisuus on sen verran selvä asia, ettei siitä tarvitse keskustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä voin keskustella sinun homoudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaudu nyt vaan ihan kaikesta seksuaalisuudestasi miehekkäästi, minkä koet valtavirrasta poikkeavaksi itsessäsi?

• Anonyymi

Onko homoseksi syntiä? 😭
      Onko?😭
      Onko?😭
      Onko se vieläkin syntiä? 😭
      Voi miksi se on syntiä?😭

Kuulepas aito_lainen!
      Ilo-uutinen sinulle ja ystävällesi Heimolle!
      Homoseksikielto on vanhan liiton käsky, kuten sianlihan syöntikin nyt Uudessa Liitossa kumottuna oli! 🧐

Voi kuinka hauskaa!😇😃
      Heimooo!😇😮
      No mitä aito_kultaseni?😇😍
      Sip sip sip!😇😉
      JIPIII!!! 😇🕺👨‍❤️‍👨🕺😇
      (😇)😍🛌😍(😇)

🙄hih-hih😂🤣😂

• Anonyymi

Mikä tuossa naurattaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuossa naurattaa?

Lapset on tuollaisia.

• Anonyymi

Homoseksikieltoa ei ole kumottu Uudessa Testamentissa. Siellä kielletään homoseksi useammin kuin Vanhassa Testamentissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Homoseksikieltoa ei ole kumottu Uudessa Testamentissa. Siellä kielletään homoseksi useammin kuin Vanhassa Testamentissa.

Jos MIES makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan....

Puuttuu homo ja homo makaa miehen kanssa kuten miehen kanssa maataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset on tuollaisia.

Outo ”lapsi”, ei tavanomainen, mutta mikähän selittää aito_laisen moninaisen hyvin oudon käytöksen, vaikka on oletetusti jo pitkälle aikuinen-

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Jos MIES makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan....

Puuttuu homo ja homo makaa miehen kanssa kuten miehen kanssa maataan.

;D luuletko tosissasi että Jumalan käsky ottaa huomioon homon mielipiteen tässä asiassa? Se on käsky ja kaikkien pitää noudattaa sitä .

• Anonyymi kirjoitti:

;D luuletko tosissasi että Jumalan käsky ottaa huomioon homon mielipiteen tässä asiassa? Se on käsky ja kaikkien pitää noudattaa sitä .

Ei tässä ole mielipiteitä.

En vaan vaikea ajatella että mies makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan. Kun mies makaa miehen kanssa kuten miehen kanssa maataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, eli makaatko sinä vaimosi kanssa niinkuin miehet makaavat miehen kanssa?
        Muistaen ettei Paavalin Roomalaiskirjeen mukaan naisen luonnonvastaiset yhteydet ole teidän miesten seksuaalisten tarpeiden tyydyttämistä varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen aikaan ei taidettu tietää mitään setasta ja homoagendasta. Nyt tiedämme paremmin, että on olemassa woketus, homotus ja homoagenda, joka vaatii että sanoja käytetään kummallisesti ja tarkoituksellisesti merkitystä hämärtäen. Todellisuudessa homostelu on syntiä ja sillä sipuli.

• Anonyymi

Opettaa aivan liiah vähän!

Ihan ite pitää yritys ja erehdys metodilla opetella kaikki parhaat temput.

• Anonyymi

Parhaat temput on harhaanjohtava ilmaisu. Paras viittaisi hyvyyden asteisiin, mutta homoudessa ei ole mitään hyvää. Se on syntiä ja synnissä on vain pahuuden asteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Parhaat temput on harhaanjohtava ilmaisu. Paras viittaisi hyvyyden asteisiin, mutta homoudessa ei ole mitään hyvää. Se on syntiä ja synnissä on vain pahuuden asteita.

Homoudessa ei myöskään ole mitään pahaa.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että sinuun on sattunut pahasti.

• Anonyymi

Heteronormisuus on se kaikkein pahin juttu, naisen ja miehen perustama perhe on yhteiskunnassa hyväksytty normi. Sukupuolivähemmistöt kokevat ko.normin syrjiväksi ja heitä alistavaksi. Laki ei rajoita ko.vähemmistön oikeuksia missään asiassa, voivat perustaa perheitä kuten heterot, mutta kaikesta huolimatta vaativat tasa-arvoa, keneltä ja missä asioissa on hiukan epäselvää.

• Muiden suhteet eivät kuulu homoille.

• Anonyymi

Lähti ihan hyvin mutta sitten floppasit ja paljastui oikeat värit
        "kaikesta huolimatta vaativat tasa-arvoa, keneltä ja missä asioissa on hiukan epäselvää"

Koettakaa ihan oikeasti päästä tuosta ankeudesta eroon että mietitti jotain homojen hommia tavalla tai toisella kokoajan. Homojahan on ollut kautta maailmansivun kuten myös heteroita, ei siis mikään uusia asia. Kuinka sekaisin pitää olla muka heteromiehen joka kuumottelee tuon asian kanssa . Ihan oikeasti kuusikymppisenä naisena tiedän mistä on kyse muuten ei kuulkaa jaksaisi kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kaikesta huolimatta vaativat tasa-arvoa, keneltä ja missä asioissa on hiukan epäselvää"

Koettakaa ihan oikeasti päästä tuosta ankeudesta eroon että mietitti jotain homojen hommia tavalla tai toisella kokoajan. Homojahan on ollut kautta maailmansivun kuten myös heteroita, ei siis mikään uusia asia. Kuinka sekaisin pitää olla muka heteromiehen joka kuumottelee tuon asian kanssa . Ihan oikeasti kuusikymppisenä naisena tiedän mistä on kyse muuten ei kuulkaa jaksaisi kiinnostaa.

Homoja on aina ollut, sen takiahan siitä Raamatussakin varoitetaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Homoja on aina ollut, sen takiahan siitä Raamatussakin varoitetaan!

Ei homoista tarvitse varoittaa. Mitään pahaa ei ole tulossa sen kummemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvä kommentti paitsi se oli aika huono. Miksi siteeraat keskeistä ajatusta, mutta sitten siirrät maalia? Et sano asiaan mitään, vaan alat leimaamaani anonyymiä.

Missä asiassa ja keneltä homot vaativat tasa-arvoa? Heteronormia ei voi kumota, koska se on niin keskeinen osa koko yhteiskuntaa tai oikeastaa koko ihmiskuntaa.

• Anonyymi

Ei kai se erityisesti opeta.
      Mitä nyt Jeesus neuvoi varaamaan öljyä liukkariksi.

• Anonyymi

Paha synti.

• Anonyymi

Kaamea!

• Anonyymi

Minä henkilökohtaisesti en voi hyväksyä homoutta moraalisista ja eettisistä syistä.

• Anonyymi

Homoseksuaalisilla ihmisillä on siis hyväksyntäsi ettei heidänkään tarvitse hyväksyä sinua moraalisista ja eettisistä syistä?

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      274
      4694
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3040
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2867
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      29
      2851
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1801
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1429
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1292
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1180
    Aihe