Miksiköhän meille ei voisi olla omaa saunavuoroa uimahallissa? Tarvetta olisi.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Kyllä siellä vasemmistohomoja on vähän väliä
- Anonyymi
Hyi saatana.Toivon mukaan sitä vuoroa ei tuu molemmille uimahallille.
- Anonyymi
Rakenna oma saunasi. Ei me haluta. Kiitti.
- Anonyymi
Tämä on ihana ehdotus ei tarvitse enää salaa vilkuilla muiden "varustuksia"
- Anonyymi
onhan suolahdessa homosauonoja vaikka kuinka.
- Anonyymi
Olisihan se ihan tervetullut uudistus, ei tarvitsisi enää saunoa sekasaunassa. Kaikilla löytyisi turvallinen tila. Niin ja onhan kuitenkin pride tullut jäädäkseen koskelle.
- Anonyymi
Pietiläis Zynkke on tästä varmasti innoissaan
- Anonyymi
Kun Suolahden uimahalli aukeaa niin sehän voidaan nimetä vaan pelkästään vähemmistöjen käyttöön.
- Anonyymi
Pysy sinä siellä kaapissas kaappipuppeli
- Anonyymi
Senvuoksi, koska kairaisitte toisianne siellä ja lastit lauteilla niin ,että tavallinen väki joutuisi liukastelemaan teidän pervojen sotkuissa. NO WAY
- Anonyymi
Katos piilopuppeli on kade
- Anonyymi
KYLLÄ SE MEILLE PERUSSUOMALAISILLE SOPII EI OLLA AHTASMIELISIÄ ETTE SITTE SOTKE LAUTEITA SE EI SOVI
- Anonyymi
persuissa eniten homoseksuaaleja ja rikollisia tutkimusten mukaan
- Anonyymi
Jonkinlainen homoseksuaali mättää löylyä niin paljon että heterot lähtee lauteilta
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398