Ja arjen masennuksen tuo tullessaan.
Sain hetken taas viettää kuvitelmissa ja unelmissa yksin.
Kyllähän tää elämä olikin jo tässä.
Samaa paskaa päivästä toiseen viikosta toiseen.
Kunnes tuomiot täyttyvät, on elämä pelkkää turhaa paskaa.
Mikään muu ei minulle kelpaa, eikä riitä kuin täydellinen maailmanlaajuinen puhdistus se suuri elonkorjuu joka tulossa on.
Sen jälkeen on elämälle edes mahdollisuudet.
:/
Nainen, maanantai lähestyy uhkaavasti
20
287
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä olo tulee sisältä, ei mistään ulkoisista olosuhteista. ☺️ Sinulla on kaikki edellytykset olla onnellinen, jos olet fyysisesti turvassa.
🕉️- Anonyymi
Niin.
Toimiiko sulla oikeudet?
Mulla ei.
Joten joku oikeusvaltio pitäisi ensin löytyä, jossa rikollispaskat ei hääri todistajien kimpussa.
Se on ihmisarvoisen elämän ensimmäinen edellytys.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.
Toimiiko sulla oikeudet?
Mulla ei.
Joten joku oikeusvaltio pitäisi ensin löytyä, jossa rikollispaskat ei hääri todistajien kimpussa.
:/Mulla on unelmani ja mikään ei estäisi, ellei minua estettäisi.
Se on vaikea ymmärtää, ellei sitä joudu kokemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Niin.
Toimiiko sulla oikeudet?
Mulla ei.
:/Jokaisessa instituutiossa on sekä oikeudenmukaisia että väärin toimivia ihmisiä. On tärkeää aina löytää ne oikein toimivat itselle avuksi. Valtio koostuu ihmisistä mutta itse valtio ei voi olla oikeudenmukainen; viime kädessä vain ihmiset voivat panna toimeen oikeuksien toteuttamisen tai estää sen. 😌
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on unelmani ja mikään ei estäisi, ellei minua estettäisi.
Se on vaikea ymmärtää, ellei sitä joudu kokemaan.
:/Aina on ihmisiä, jotka ovat sinun puolellasi. Jätä ne muut omaan arvoonsa.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on ihmisiä, jotka ovat sinun puolellasi. Jätä ne muut omaan arvoonsa.
🕉️Raahaan ne kaikki kansainvälisiin oikeuksiin.
Onneksi jossain on vielä voimassa teloitukset.
Anonyymi kirjoitti:
Raahaan ne kaikki kansainvälisiin oikeuksiin.
Onneksi jossain on vielä voimassa teloitukset.
:/Suomessa ne jo sääti sellaset paskalait omaksi suojakseen, että jos joutuvat vankilaan, niin heitä odottaa 5 tähden hotelli ja pelkällä ilmoituksella pääsevät ne miehetkin naistenvankilaan.
Sellaista on se heidän suunnitelmallisuus.
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ne jo sääti sellaset paskalait omaksi suojakseen, että jos joutuvat vankilaan, niin heitä odottaa 5 tähden hotelli ja pelkällä ilmoituksella pääsevät ne miehetkin naistenvankilaan.
Sellaista on se heidän suunnitelmallisuus.
:/Sen takia heitä ei pysty Suomessa tuomitsemaan.
Koko järjestelmän ne on jo korruptoinut.
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia heitä ei pysty Suomessa tuomitsemaan.
Koko järjestelmän ne on jo korruptoinut.
:/Niiden suurin valta on vaikuttaa ajatuksiisi ja saada sinut pelkäämään. Viha on vain yksi pelon muoto. 😌 Kun teet parhaasi oikeudenmukaisuuden toteuttamiseksi siellä missä itse voit asioihin vaikuttaa, se riittää.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden suurin valta on vaikuttaa ajatuksiisi ja saada sinut pelkäämään. Viha on vain yksi pelon muoto. 😌 Kun teet parhaasi oikeudenmukaisuuden toteuttamiseksi siellä missä itse voit asioihin vaikuttaa, se riittää.
🕉️Viha ei ole pelkoa eikä sen muoto.
Vihaisena et edes pelkää tehdä edes kiellettyjä asioita ja ihan sama kuinka suuri vastustajasi on, et pelkää heitä vaan oikeutettu viha ja kostonhimo vie nopeasti eteenpäin ja tuloksiin.
Se on parasta mihin yksilö pystyy kun antaa mennä rajoittamatta itseään ja ne tulokset on mahtavia.
Jos rajoittaa toimintaansa ja kääntää vain poskea, niin he haluavat.
He hakkaavat vaikka kuoliaaksi ja hyväksikäyttävät missä voivat, sellaista saastasakkia he ovat.
Tekevät pahaa ja sen jälkeen Jeesustelevat anteeksiannosta ym.
Mutta unohtavat, että se jonka synnin me pidämme se on oleva pidetty.
Ja tulevat saamaan täyden rangaistuksen ja se alkaa jo eläessään.
Koska mikäli he eivät kadu, eivätkä tee parannusta, ei ole mitään syytä antaa anteeksi taikka armahtaa.
Ja mitä enemmän he jatkavat sitä suurempi on rikostaakkansa ja kaiken he joutuvat maksamaan, kaikesta he tekevät tilin.
Anonyymi kirjoitti:
Viha ei ole pelkoa eikä sen muoto.
Vihaisena et edes pelkää tehdä edes kiellettyjä asioita ja ihan sama kuinka suuri vastustajasi on, et pelkää heitä vaan oikeutettu viha ja kostonhimo vie nopeasti eteenpäin ja tuloksiin.
Se on parasta mihin yksilö pystyy kun antaa mennä rajoittamatta itseään ja ne tulokset on mahtavia.
Jos rajoittaa toimintaansa ja kääntää vain poskea, niin he haluavat.
He hakkaavat vaikka kuoliaaksi ja hyväksikäyttävät missä voivat, sellaista saastasakkia he ovat.
Tekevät pahaa ja sen jälkeen Jeesustelevat anteeksiannosta ym.
Mutta unohtavat, että se jonka synnin me pidämme se on oleva pidetty.
Ja tulevat saamaan täyden rangaistuksen ja se alkaa jo eläessään.
Koska mikäli he eivät kadu, eivätkä tee parannusta, ei ole mitään syytä antaa anteeksi taikka armahtaa.
Ja mitä enemmän he jatkavat sitä suurempi on rikostaakkansa ja kaiken he joutuvat maksamaan, kaikesta he tekevät tilin.
:/Viha on pelkoa sitä kautta, että vihainen ihminen ei usko voivansa vaikuttaa asioihin. Eikä vihainen voikaan vaikuttaa, koska vihaisena tehdyt asiat saavat aikaan vain tuhoa. Tuho palautuu takaisin tekijälleen, jolloin ollaan lähtöpisteessä.
Posken kääntäminen ei tarkoita, että jää vastaanottamaan pahaa. Se tarkoittaa että kävelee vain sen luota pois.
🕉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viha on pelkoa sitä kautta, että vihainen ihminen ei usko voivansa vaikuttaa asioihin. Eikä vihainen voikaan vaikuttaa, koska vihaisena tehdyt asiat saavat aikaan vain tuhoa. Tuho palautuu takaisin tekijälleen, jolloin ollaan lähtöpisteessä.
Posken kääntäminen ei tarkoita, että jää vastaanottamaan pahaa. Se tarkoittaa että kävelee vain sen luota pois.
🕉Pahantekijä.
Kuvittelehan joku vaikka pieksemässä taikka raiskaamassa lastasi.
Kyllä siinä viha nousee ja saa se pahantekijä kyytiä ja ennen kuin lapsi on piesty hengiltä taikka kuristettu raiskauksen yhteydessä, jotta todistajaa ei olisi.
Se on ihan sama kuinka iso se pahoinpitelijä on, vihassasi nappaat lähimmän aseen, vaikka kirveen ja isket sitä kalloon.
Ja se on ihan oikein.
:/
- Anonyymi
😇🕎♾🕎🤭♾🕎♾😇
- Anonyymi
Maanantai taas saapuu aivan liian aikaisin
On turhaa koittaa olla onnellinen
Minä tiedän kyllä sen
Minä tiedän kyllä sen miltä tuntuu
Tie pelastaa
Tie pelastaa, jos uskaltaa
Tie pelastaa, jos vaihtaa suuntaa- Anonyymi
Tuomio ja kosto pelastaa, mikään muu ei.
On turhaa lässytystä vain kääntää toinenkin poski, sillä silloin siihenkin lyödään.
Ne apinat eivät usko kuin voimaan, ja kun heistä jokainen on lahdattu niin maailma on paratiisi.
Vaan jos joku lyö sinua poskelle, leikkaa sen käsi irti, sillä jos heidän kätensä rientää tekemään pahaa, niin parempi heille ilman kättä kärsiä pienempi tuomio, kuin molemmat kädet tallella joutua ikuisesti helvettiin.
Anonyymi kirjoitti:
Tuomio ja kosto pelastaa, mikään muu ei.
On turhaa lässytystä vain kääntää toinenkin poski, sillä silloin siihenkin lyödään.
Ne apinat eivät usko kuin voimaan, ja kun heistä jokainen on lahdattu niin maailma on paratiisi.
Vaan jos joku lyö sinua poskelle, leikkaa sen käsi irti, sillä jos heidän kätensä rientää tekemään pahaa, niin parempi heille ilman kättä kärsiä pienempi tuomio, kuin molemmat kädet tallella joutua ikuisesti helvettiin.
:/Tuu tänne kostamaan, senkin laske pääsi lapaseesi.
T.tervetuloa
https://m.youtube.com/watch?v=4tSo7Gt93P4
- Anonyymi
Niin se on, hyvää alkavaa työviikkoa sinne
- Anonyymi
Joo kiitti, työfiiliskin jo alkanut nousemaan.
Mitä vihaisempi sen parempi ja sitä suuremmat tuomiot.
Anonyymi kirjoitti:
:/Suukkoja sinä taidat kaivata. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Joo kunnon kiukku päälle niin tulee tulosta ja homma luistaa. Kotona voi sitten hempeillä🥰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531695
- 211173
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858