Uskossa oleva ihminen, joka puhuu kielillä, sitä mielellään kuuntelevalta rahaa palkaksi saaden,

Anonyymi-ap

valitellessaan köyhyyttään, vaikkei rahallisesti köyhä ole, vaan varakas, pettää, varastaa, valehtelee törkeästi jopa poliisin valehtelevan, houkuttelee muita avukseen huijaamaan, jopa omat lapsensa ja varastamaan muistisairailta vanhuksilta rahaa

Voiko tuollaiselle ihmiselle edes olla vihainen kun ei itse ymmärrä omaa pahuuttaan, eläen kuin jossain valhemaailmassa, luullen itse kai olevansa kuin jokin kielillä jopa tuntikausia yhteen soittoon puhuva pyhimys?

Ymmärtääkö hän edes itse omaa pahuuttaan? Mikä häntä ajaa tuollaiseen ja voisiko olla mahdollista, ettei hän sitä itse ymmärrä, kuinka paljon on saanut pahaa aikaan?
En osaa häntä edes vihata vaan olen täysin ymmälläni hänen suhteensa. Hän sai paljon pahaa aikaan ja nautti siitä aikaan saamastaan pahuudestaan, samanaikaisesti kehuen omaa hurskauttaan ja pyhyyttään.

En osaa muuta kuin vain sääliä häntä enää. En jaksa enää edes häntä ja hänen kieroa asianajajaansa vihata. Asianajaja sai rangaistuksensa niihin petoksiin osallistumisistaan asianajajaliitolta, enkä enempää jaksanut sitä asiaa jauhaa, eikä ollut edes varaakaan oikeusjuttua nostaa. Väsyin.
Tästä on jo toistakymmentä vuotta aikaa kun heistä viimeksi kuulin.
En toivo enää mitään taivaallista rangaistusta sille uskovaista esittäneelle naiselle ja saattoihan hän olla pahuutensa lisäksi henkisesti sairaskin ja siis ei vastuussa teoistaan.
Tehkööt Jumala hänen kanssaan mitä tahtoo mutta toivoisin sen naisen ymmärtävän edes katua sitä kun uskovaista tuolla tavoin esittää konnuuksiaan tehdessään.
Mutta paha mikä paha.
Tai sitten päästään sairas tai hyvä näyttelemään uskovaista tai mikähän otus lienee oli.
Jotenkin se on säälittävää kun ajattelee seurauksia kun uskontoa noin väärin käyttää. En minä ainakaan uskaltaisi Jumalaa tuolla tavoin pilkkanani pitää ja suututtaa! Ja mistähän ne kielillä puhumisetkin tulivat? Tuolta jostain alhaaltako? Itse en niitä onneksi kuullut.

3

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mitään sanomaton aloitus. Otsikossa pilkku viimeksi. Oletko vielä krapulassa ? Tee oikeaa työtä. Kuulu joutoväkeen.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ne mitään kielillä puhu, kunhan sopertelevat kukin omalla tavallaan keksien äänteitä
      Mitä sylki suuhun tuo.
      Että joku muka uskookin joksikin kielillä puhumisiksi on jossain jotain vialla
      Muista erään vanhan papan joka aina kun soitti pojalleen alko muka kielillä puhumaan. Kerran sattui hänen tyttärensä höntä tervehtimään ja juuri silloin päästeli puhelimessa niitä litanioita.
      Tytöltä paloi päreet välittömästi ja huusi että turpa kiinni äijän perkele , ja siihen katkesi papparaisen kielillä puhumiset. Oli kuulemma ollut jonkin asteen pastori nuorena. Tyttärensä oli ateisti . Joten mitään erityistä isä tytär suhdetta heillä ei ollut , poika oli miehelle se ainut ja näytti sen selvästi, oli kuulemma jo kun tytär oli ollut pieni jotenkin väheksynyt häntä poika oli työtön ja eli yhteiskunnan tuilla tytär oli opettajana korkeakoulussa . Siis kun isä vaan kielillä posmitteli niin poika oli vähän ;samaan suuntaan

• Anonyymi
      UUSI

Itse en uskaltaisi esittää kielillä puhumista. Tunnen muutamia helluntailaisia jotka "puhuvat kielillä". Toinen on jo laitoshoidossa, mutta olen kuullut että ilkeillessään hoitajille, hän nauraa pirullisesti ja alkaa puhua siansaksaa; ihan samoin kuin on puhunut kielillä kokouksissa!
      Toisen kielilläpuhujan olen kuullut puhuvan unissaan, kylläkin selvällä Suomen kielellä lähes koko yön! Eli eläkeikäinen puhuu koko ajan unissaan. Ihan säikähdin keskellä yötä kun hän alkoi komentaa unissaan, ennen kuin tajusin että hänhän puhuu unissaan!
      Ajattelen että kielet ovat vieneet mennessään. Puhuminen ei ole enää hallinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      141
      3162
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      58
      2542
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      29
      2009
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1657
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      75
      1474
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      78
      1434
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1418
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1069
    10. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      83