Lävistetyt nännit kohosi läpi työpaidan rintojen heiluessa vapaasti.
Häkellyin.
Pohjois-Savossa.
Harmikseni nimi jäi rintalapusta katsomatta.
Ei kai yhtä tarkkaa pukeutuminen kun Finnairilla...
Lidl kassa ilman rintaliivejä
9
512
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä se nimi sinua hyödyttäisi?
- Anonyymi
Positiivista palautetta oikealle henkilölle. Kassalla aika nopeita verrattuna muihin kauppoihin. Ei hirveesti aikaa maisemia katsella. Ei aina tarvii olla tuommoinen änkyrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Positiivista palautetta oikealle henkilölle. Kassalla aika nopeita verrattuna muihin kauppoihin. Ei hirveesti aikaa maisemia katsella. Ei aina tarvii olla tuommoinen änkyrä.
Kuka on änkyrä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai laittaisit palautteeseen, että muodollisesti pätevä kassatyöntekijä. Hoitaa homman nopeasti?
- Anonyymi
Lidlissä tuntuu olevan näitä tissityttöjä rnemmän kuin muissa kaupoissa.
Juuri sellaisia rintoja jotka suorastaan tyrkyttävåt " puristele mua ime tissiä!" - Anonyymi
toivottavasti et jäänty kiinni tilanteesta niinkuin minä.
Osui vain silmät väärään paikkaan aivan arkisen ajan. Tilanne kesti ehkä pari sekuntia, enkä tiedä oikein syöttikö tämä nainen sen jutun minulle vaiko minä tein sen...... meni varmaan tunti, niin nainen kuittasi sen meidän keskustelussa.....- Anonyymi
Kyllä jäin tuojottamaan,mutta blondi vain hymyili ja työnsi tissejä vieläkin lähemmäs
Kauniskin vielä oli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jäin tuojottamaan,mutta blondi vain hymyili ja työnsi tissejä vieläkin lähemmäs
Kauniskin vielä oliPyysitkö aukaisemaan asiakas-wc:n ? 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501