Sen oppii aikanaan.
Aito rakkaus ei ole kissa-hiiri leikkiä.
16
342
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä nainen olet Tom, minä mies olen Jerry. 😘
- Anonyymi
Et kykene rakastamaan.
- Anonyymi
Taas tää joka puhuu miehistä hiirinä, luulee olevansa melkonen katto mutta totuus on että Kierrätys tussutar🤣
- Anonyymi
Vaikee arvaa. Oisko syko kirsi ihana 💦💦💦💦💦💦💦💦🍒
- Anonyymi
Kassatar on antava h
- Anonyymi
K marketin myyjä
- Anonyymi
joo näi o elämästä oppii ns
- Anonyymi
Jotkut oppii, jotkut ei koskaan.
- Anonyymi
Ei varmasti, mutta ensin täytyy kohdat ja vaihtaa ajatuksia, että pääsee eteen päin. Tunteet ovat hyvä signaali sille, että kannattaa yrittää. Jos siis molemmat vapaita normaaleja ihmisiä ja tunteita oli.
- Anonyymi
Aito rakkaus syntyy vain luottamuksen myötä? Luottamus ei synny sormia napsauttamalla, mut helpommin se on synnytettävissä, kun löytyy paljon yhteisiä ajatuksia ja tuntemuksia. Toisen seurassa viihtyminen merkitsee jo paljon.
Haluaisin löytää aidon rakkauden, mut epäilen enkä usko sitä löytäväni, siksi joku voi luulla minun pelaavan kissa ja hiiri leikkiä, vaikka totuus on enemmän uskon puutetta hyvään omalla kohdallani. Pelot ja epävarmuus ei synny tyhjästä. - Anonyymi
Oon parisuhe ihminen joten älä paasaa 😆 en tuu ees tapaileen ketään mielummin tappelen tääl ja sit joskus maitohyllyl katon et no tossako se on
- Anonyymi
Eihän se ole, se on täysin rehellistä ja hyvätahtoista. Toisen tunteiden vaaliminen on tärkeintä eikä niiden manipulointi tai muuten sekoittaminen. Mutta joskus harvoin saattaa rakastavaisten tilanne myös päätyä sekavaan tilaan jossa viisaat ja kohteliaat ajatukset muuttuvat ailahteleviksi ja impulsiivisiksi, vaikka jälkikäteen ajateltuna ne ovat väärin ja niistä saattaa jopa loukkaantua. Rakkaus on hyvin herkkä häiriöille, silloin kun sen aika viivästyy, se saa ihmisessä aikaiseksi ahdistusta ja toivottomuutta, ihminen on silloin aktiivisena kokijana arvaamaton ja jopa harhaluuloinen vaikka pohjimmiltaan onkin hyvätahtoinen ja ajattelevainen.
- Anonyymi
Noin sen ei pitäisi koskaan mennä tai sanoisin, että ei pitäisi antaa mennä!
- Anonyymi
👏 Viisaita sanoja.
- Anonyymi
Sitä se ei ole ollenkaan. Aito rakkaus on selkeää, siinä ei ole arvailun varaa.
- Anonyymi
Ei oo ei mutta jokainen tarvitsee aikaa toipua yksipuolisestakin rakkaudesta. Senkin empatian muita kohtaan oppii aikanaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12881
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766