Sdp haluaa myös palauttaa työttömyystukien suojaosat, jotka nykyinen hallitus poisti. Suojaosat mahdollistivat sen, että tuensaaja sai tienata tietyn määrän ilman, että menetti tukiaan.
Tämä parantaisi Lindtmanin mukaan työllisyystilannetta.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011449931.html
Sdp parantaisi mieluummin pieni- ja keskituloisten asemaa
17
216
Vastaukset
- Anonyymi
Lindtman nosti puheessaan Lappeenrannassa pääministeri Petteri Orpon (kok) hallituksen vertailukohdaksi Sanna Marinin (sd) hallituksen. Hänen mukaansa Marinin aikaista velkaantumista kritisoineet puolueet ottavat itse nyt enemmän velkaa.
- Anonyymi
HYVINVOINTIYHTEISKUNTA TAKAISIN ON OSAAMISEMME YDINTÄ.
- Anonyymi
TASAVERTAINEN KOHTELU KUULUU KAIKILLE🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹HYVÄ SDP🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOULUTUS ON HYVINVOINNIN KESKIÖSSÄ🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
SDP TEKEE SEN TAAS. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OHJELMAMME TOTEUTTAA SEN🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi
Toisaalta Sdp haluaa tällä hetkellä poistaa esimerkiksi teollisuuden sähköistämistuen, joka on alunperin juuri Marinin hallituksen hanke. Hänen mukaansa yritystuista leikkaaminen on tällä hetkellä hyvä vaihtoehto, sillä se parantaisi kilpailun edellytyksiä.
- Anonyymi
Sähköistämisen tuen aika on LIndtmanin mukaan nyt ajanut ohitse.
”Yrityksillä on tällä hetkellä aika isot kannustimet siirtyä pois fossiilisesta ja vähentää fossiilisen polttoaineiden aiheuttamia kustannuksia”, Lindtman sanoo.
- Anonyymi
Suurituloisten verokevennyksien sijaan Sdp parantaisi nyt pieni- ja keskituloisten asemaa, sanoo puolueen puheenjohtaja Antti Lindtman.
- Anonyymi
Hyvinhän parantavat : missä on Rinteen lupaama vappusatanen ?? Tais mennä sekin Antin omaan taskuun,, se on sitä demariaatetta parhaimmillaan.
- Anonyymi
Suojaosat voi ottaa jälleen käyttöön, kun SDP on taas pääministeripuolue. Onneksi eduskunta ei ole ikuinen, vaan kannatusluvut vaihtuu ja samalla hallitus. Toisaalta ei voi tietää mitkä asiat ovat silloin "polttavia".
- Anonyymi
Sdp voisi tulla takaisin hallitukseen
- Anonyymi
TIETENKIN SDP 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi
Oho, mieluummin, mieluummin, mutta sittenkin oma suu voitti, täytyy ajatella Suomen talouden näkökulmaa ostovoiman työllisyys näkökulmaa lisäävä vaikutus.
- Anonyymi
Tasa-raha Antit nostavat Hamasin ja ilmaston aivan eri sväärdeihin!
- Anonyymi
Lähi-idästä lisää islamisteja Suomeen, se on meidän velvoite sanovat demarit.
- Anonyymi
TYVESTÄ PUUHUN NOUSTAAN.
- Anonyymi
Yhteiskunnan suurin tuloluokka on se joka pitää yrittämisestä kannattavana. Ryhmät jotka kuluttavat hotelli ja ravintolapalveluita ovat lopettaneet ajan viettämisen kyseisissä paikoissa.
Kokoomuksen politiikka olisi toiminut jos venäläiset pitäisivät bisnestä pystyssä.
Nyt ei liiku suomalaisetkaan. Kovin silmälappumaista politiikkaa.
Suurimman talousryhmän tuloja on pakko nostaa jos halutaan yrittäminen ylös. Onko se sitten seuraava vai sen jälkeinen eduskunta, jää nähtäväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512