Persumaiset tavat hänellä.
Persu käy uimassa Oulun Linnanmaan uimahallissa
21
210
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siellä muita käykkään, kuin tämä yksi henkilö.
- Anonyymi
Kyseessä voi hyvinkin olla joku vihervasemmistolainen. Sellainen luontoaktivisti. He jättävät useinkin "puumerkkejään" sinne sun tänne.
- Anonyymi
Perussuomalaisilla on sentään hyvät tavat. He eivät sotke talojen seiniä, eivätkä kahlitse itseään puihin, eivätkä tuki liikennettä. He tietävät kuinka tulee käyttäytyä uimahalleissa. He osaavat käyttää tarvittaessa wc:tä.
- Anonyymi
Vauva.fi:n persuhullu jo täälläkin skitsoilemassa !
- Anonyymi
Miksi tulit tänne?
- Anonyymi
Osa mönjästä olikin vain ruskeaa pahvimössöä.
- Anonyymi
Oulussa ei tiedätä, miltä paska näyttää.
- Anonyymi
Persuille olisi syytä olla oma uimahalli.
- Anonyymi
Hyvä ehdotus. Näin altaat pysyvät puhtaana, kun siellä eivät melskaa vihervasemmistolaiset.
- Anonyymi
Eihän persut osaa uida.
- Anonyymi
Siinä tapauksessa he eivät myöskään käy uimahallien kuntoaltaissa (eivätkä muissakaan altaissa) , joten sotkijat tulevat ilmeisesti vihervasemmiston joukoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa he eivät myöskään käy uimahallien kuntoaltaissa (eivätkä muissakaan altaissa) , joten sotkijat tulevat ilmeisesti vihervasemmiston joukoista.
Pelastusliivien kanssa heitä (teitä) näkee siellä räpiköimässä ja muut siivoaa sotkut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastusliivien kanssa heitä (teitä) näkee siellä räpiköimässä ja muut siivoaa sotkut.
Miksi sinäkin olet räpiköit noissa altaissa? Onko sinulla (ja muilla) puoluekirjat mukana, kun tiedät jokaisen kuntouimarin puoluetaustan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinäkin olet räpiköit noissa altaissa? Onko sinulla (ja muilla) puoluekirjat mukana, kun tiedät jokaisen kuntouimarin puoluetaustan?
sinäkin olet räpiköit
🥴😰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinäkin olet räpiköit
🥴😰Minä en räpiköi missään yleisissä (oululaisissa) altaissa. Koska en asu Oulussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en räpiköi missään yleisissä (oululaisissa) altaissa. Koska en asu Oulussa.
Oululaiset kiittävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oululaiset kiittävät.
Minua ei sinun , eikä oululaisten tarvitse kiittää, koska en asu Oulussa, enkä harrasta missään muuallakaan uimista uimahalleissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oululaiset kiittävät.
Kerro mistä syystä he sinua kiittelevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei sinun , eikä oululaisten tarvitse kiittää, koska en asu Oulussa, enkä harrasta missään muuallakaan uimista uimahalleissa.
Uimataidottomana sinun on vaikea harrastaa uintia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uimataidottomana sinun on vaikea harrastaa uintia.
Uimataitoisena uin kesäisin järvissä ja meressä. Mökkiranta on paras. Etelän lomakohteissa löytyy meriä joissa voi myös uida. Uimahallien kloorivesi ei kiinnosta.
- Anonyymi
Itse en enää pysty. Neeegerinpaskakokkareita kelluu vastaan vähän väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165093HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2094671Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu643879Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221272- 161228
- 431154