Mikä on alkanut humisemaan Pilkanmaassa? Kuuluu erityisesti Markankylässä. Jostain Iitintien varrelta tulee. Välillä monta päivää putkeen ja öisin, niinkuin olisi joku tuuletin päällä ja aika tosi iso kun kuuluu kilometrien päähän. Ja juu ei kuulu omasta päästäni, ihan tosissani kysyn.
Humina Pilkanmaassa
11
681
Vastaukset
- Anonyymi
Usein käynti lääkärillä auttaa! Pilkanmaassakin ne huminat loppuu kun saa oikeanlaiset lääkkeet.
- Anonyymi
Minä jo kerroin, mutta moderaattori näki hyväksi poistaa:
Nyt on viljankorjuuaika, ja isännät kuivaavat satoa kuivureissa. Viljankuivurissa puhalletaan lämmitettyä ilmaa puhaltimien avulla, ja ne pitävät humisevaa ääntä. Kuivurit ovat käytössä myös yöllä, jolloin ääni saattaa kantautua kauaksikin.
Melko asiatonta tekstiä, eikö vain?- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tämä selitys käy järkeen.
- Anonyymi
Vai olisiko hajunohjausläpän suuntaaja iskenyt Kymiltä? Onko huminan lisäksi havaittavissa kakin hajua?
- Anonyymi
Ei onneksi ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onneksi ole
Eikö massimiehen kaki haise pilkanmaassa?
- Anonyymi
Kuivurwiden ääni on paras selitys.
- Anonyymi
saiko aloittaja lääkityksen kohdalleen?
- Anonyymi
En ole ääntä kuullut vaikka asun Pilkanmaassa Markankylän kupeessa. Lenkkeilen päivittäin enkä moista huminaa ole kuullut.
- Anonyymi
Paperipenat ne ajoi taas koneet alas ja sellusepot yrittävät nyt olla haisematta. Saa nähdä onnistuuko näiltä hajuläpän suuntaus vempuloilta. Ei tämä hyvältä näytä!
- Anonyymi
Kuuletko heinäsirkkojen sirityksen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237