Vaimon kanssa ollaan puhuttu kolmenkimpasta.
Perjantaina keskusteltiin jälleen ja yllätys vaimoni kysyi eikö minua haittaisi jos toinen mies panisi häntä?
Kerroin ettei haittaisi vaan kiihoittaisi.
Vaimo kysyi voisiko Miro tulla meidän mukaan kun hän on osoittanut haluavansa minua seksuaalisesti jo aiemminkin.
Otettiin kaveri mukaan joka on yrittänyt vaimoa ennenkin.
Soitin kaverille heti kun vaimo lupautui ja nimesi Miron mieleiseksi mieheksi.
Kysyin Mirolta haluaisiko ja ehtisikö hän tulla meidän mukaan kolmenkimppaan heteropohjalta?
Miro lupasi hyvän asian puolesta perua muut menot ja tulla meille.
Reilu puoli tuntia niin Miro ajoi pihaan.
Itse olin lämmittänyt saunan ja päästiin saunaan samantien ja vaimo tuli mukaan ja istui meidän väliin.
Vaimokin oli tosi kiimainen ja halukas kìmppanaiseksi.
Kaksi yötä ja päivää oltiin kimpassa ja perjantaina uudelleen ja mahdollisesti pikapano jo keskiviikkona.
Ollaan usein puhuttu
11
503
Vastaukset
- Anonyymi
Makeeta. Miltä tuntui kun vaimosi riisui itsensä vieraan nähden? Entäpä se kun vieras työntyi kalu kovana jalat avoimena olevan vaimosi pilluun?
- Anonyymi
Vaimo riisui itsensä kiusoittelevan hitaasti katsellen Miron ilmeitä.
Miro oli aiemmin kokeillut vaimoni rintoja ja kokeillut hameen alta.
Nyt Miro oli haltioissaan kun Seija (vaimoni) istui meidän keskelle ja sanoi että nyt saatte vapaasti kokeilla.
Pestään ja mennään sänkyyn niin olen teidän kimppanaisenne aina kun haluatte. - AnonyymiUUSI
On erittäin kiihoittavaa katsoa kun kaverin kalu nousee hänen katsoessaan vaimoni riisuutumista.
Sekä kun kaveri lähestyy vaimoa kulli taivasta osoittaen kun tietää pääsevänsä vaimoni pillusta nauttimaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On erittäin kiihoittavaa katsoa kun kaverin kalu nousee hänen katsoessaan vaimoni riisuutumista.
Sekä kun kaveri lähestyy vaimoa kulli taivasta osoittaen kun tietää pääsevänsä vaimoni pillusta nauttimaan.Jessus sentään taas näitä spedejä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jessus sentään taas näitä spedejä
Jaahaas mitäs olet niuvikseen joutunut. Oma on vikas.
- Anonyymi
Kyllä sauna on meilläkin monessa tapauksessa ollut mainio estojen poistaja. Tosi mukava tunne kun ollaan kaikki alasti ja iho ihoa vasten. Vaikkei saunassa vielä tapahtuisikaan mitään, niin kyllähän siellä kädet aina käy mikä missäkin ja sitten pesuhuoneen puolella kummasti löytyy niitä selän- tai no, kokovartalon pesijöitä.
- Anonyymi
Miro oli aiemmin kun oltiin meillä juhlittu niin hän oli ollut vaimoni rinnoista kiinnostunut ja kokeillut hameen alta.
Nyt sai vaimoa kosketella ja imeä rintoja ennen kuin riennettiin pihan poikki meidän sänkyyn panemaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miro oli aiemmin kun oltiin meillä juhlittu niin hän oli ollut vaimoni rinnoista kiinnostunut ja kokeillut hameen alta.
Nyt sai vaimoa kosketella ja imeä rintoja ennen kuin riennettiin pihan poikki meidän sänkyyn panemaan.Jep jep ja lehmät lentää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep ja lehmät lentää
Niinkö ne siellä tekee. Sun kannattaa se peukun käyttö lopettaa jos tollasia näet.
- Anonyymi
Kiva kun kerroitte nyt tiedämme tämänkin!
- AnonyymiUUSI
Trololoo ääliöt
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215674- 541785
- 251259
- 721070
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom1811062Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531017Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.140973Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️61955- 48938
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58935