Ollaan usein puhuttu

Anonyymi-ap

Vaimon kanssa ollaan puhuttu kolmenkimpasta.
Perjantaina keskusteltiin jälleen ja yllätys vaimoni kysyi eikö minua haittaisi jos toinen mies panisi häntä?
Kerroin ettei haittaisi vaan kiihoittaisi.
Vaimo kysyi voisiko Miro tulla meidän mukaan kun hän on osoittanut haluavansa minua seksuaalisesti jo aiemminkin.
Otettiin kaveri mukaan joka on yrittänyt vaimoa ennenkin.
Soitin kaverille heti kun vaimo lupautui ja nimesi Miron mieleiseksi mieheksi.
Kysyin Mirolta haluaisiko ja ehtisikö hän tulla meidän mukaan kolmenkimppaan heteropohjalta?
Miro lupasi hyvän asian puolesta perua muut menot ja tulla meille.
Reilu puoli tuntia niin Miro ajoi pihaan.
Itse olin lämmittänyt saunan ja päästiin saunaan samantien ja vaimo tuli mukaan ja istui meidän väliin.
Vaimokin oli tosi kiimainen ja halukas kìmppanaiseksi.
Kaksi yötä ja päivää oltiin kimpassa ja perjantaina uudelleen ja mahdollisesti pikapano jo keskiviikkona.

39

3214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Makeeta. Miltä tuntui kun vaimosi riisui itsensä vieraan nähden? Entäpä se kun vieras työntyi kalu kovana jalat avoimena olevan vaimosi pilluun?

• Anonyymi

Vaimo riisui itsensä kiusoittelevan hitaasti katsellen Miron ilmeitä.
        Miro oli aiemmin kokeillut vaimoni rintoja ja kokeillut hameen alta.
        Nyt Miro oli haltioissaan kun Seija (vaimoni) istui meidän keskelle ja sanoi että nyt saatte vapaasti kokeilla.
        Pestään ja mennään sänkyyn niin olen teidän kimppanaisenne aina kun haluatte.

• Anonyymi

On erittäin kiihoittavaa katsoa kun kaverin kalu nousee hänen katsoessaan vaimoni riisuutumista.
        Sekä kun kaveri lähestyy vaimoa kulli taivasta osoittaen kun tietää pääsevänsä vaimoni pillusta nauttimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On erittäin kiihoittavaa katsoa kun kaverin kalu nousee hänen katsoessaan vaimoni riisuutumista.
        Sekä kun kaveri lähestyy vaimoa kulli taivasta osoittaen kun tietää pääsevänsä vaimoni pillusta nauttimaan.

Jessus sentään taas näitä spedejä

• Anonyymi

Kyllä sauna on meilläkin monessa tapauksessa ollut mainio estojen poistaja. Tosi mukava tunne kun ollaan kaikki alasti ja iho ihoa vasten. Vaikkei saunassa vielä tapahtuisikaan mitään, niin kyllähän siellä kädet aina käy mikä missäkin ja sitten pesuhuoneen puolella kummasti löytyy niitä selän- tai no, kokovartalon pesijöitä.

• Anonyymi

Miro oli aiemmin kun oltiin meillä juhlittu niin hän oli ollut vaimoni rinnoista kiinnostunut ja kokeillut hameen alta.
        Nyt sai vaimoa kosketella ja imeä rintoja ennen kuin riennettiin pihan poikki meidän sänkyyn panemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miro oli aiemmin kun oltiin meillä juhlittu niin hän oli ollut vaimoni rinnoista kiinnostunut ja kokeillut hameen alta.
        Nyt sai vaimoa kosketella ja imeä rintoja ennen kuin riennettiin pihan poikki meidän sänkyyn panemaan.

Jep jep ja lehmät lentää

• Anonyymi

Sauna on luonteva paikka olla alasti ja näyttää vaimo vieraalle tai kaverille.
        Saunassa myös näkee miten mies reagoi vaimoon jos kalu nousee niin anna miehen panna vaimoasi muuten odota että haluaa panna.

• Anonyymi

Kiva kun kerroitte nyt tiedämme tämänkin!

• Anonyymi

Trololoo ääliöt

• Anonyymi

Kaveri kävi keskiviikkona panemassa vaimoani, itse en mennyt mukaan kun kaverilla oli kiire eikä olisi ehditty kunnon kimppaa järjestää.
      -Vaimo tuli alastomana pesulle ja kaveri kohta perässä pukeissa.
      Nyt kaveri tulee ja päästään vaimoa panemaan pitkän kaavan kautta.
      Kiihoittaa jo nyt kun ajattelee kun saadaan vaimoa panna kimpassa.

• Anonyymi

Miten sitten jälkeen päin lopulta ajaltelten kun kaverisi on ruiskinu mälinsä kumppanisi pilluun ja mahdollisesti sinä myös...

• Anonyymi

Yritetään jatkaa muutamat saisit vaimoni pilluun ennen kuin pidetään taukoa.
        Tarkoitushan on panna mahdollisimman pitkään ja usein vaimoani.
        Viihdytään toki vaatteet päälläkin toistemme seurassa ja käymme yhdessä myös lenkillä ja uimassa, kesällä usein kuutamouinnilla alasti.
        Kyliltä tullaan kotiin vaimo kummankin käsipuolessa joskus pannaan jo matkalla ennen kotia.

• Anonyymi

Kaveri tuli vähän myöhässä meille ja oltiin jo saunassa.
        Kaveri soitti alhaalta niin heitin hänelle avaimet niin tuli saunaan.
        Vaimo tarjosi pillua samantien pyllistäen kaverille nojaten lauteisiin.
        Istuin ylälauteilla kun kaveri tuli kalu pystyssä ja suoraan vaimoni taakse ja lykkäsi aisansa suoräan vaimoni pilluun.
        Vaimoni katsoi mitä minä tykkäsin?
        Vaimolla oli arvoituksellinen ilme ja Miro pani vaimoa silmät puoliksi kiinni ja mairea hymy kasvoilla.
        Minulle oli vaimoni antautuminen iso yllätys.

• Anonyymi

Silloin on asia hoidettu asiallisesti.
        Vaimo on ilmeisesti tyytyväinen kun kaksi miestä on nussinut häntä.
        Meillä vaimo on tosi kiimainen pari viikkoa kimppapanon jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Istuin ylälauteilla kun kaveri tuli kalu pystyssä ja suoraan vaimoni taakse ja lykkäsi aisansa suoräan vaimoni pilluun.
        Vaimolla oli arvoituksellinen ilme ja Miro pani vaimoa silmät puoliksi kiinni ja mairea hymy kasvoilla.

Meillä on vakkari jolle ollaan annettu lupa panna vaimoa olin itse paikalla tai en.
        Ollaan vakkarin kanssa samalla työnantajalla ja kuljetaan yhdessä työmatkat.
        Aamulla kun olen kahvittelemassa ja vakkari tulee meille niin on nostanut vaimon pöydän reunalle ja nuollut vaimoni pillua ja pannut minun kahvitellessa.
        Vähintään hän on hieronut vaimon rinnat ja kokeillut pillun ja vaimoa tämä naurattaa mutta nauttii kyllä huomiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen sanottiin että miehet ajattelee kyrvällän Mutta näitä juttuja ja ihan omasta kokemuksestakin että ihan yhtälailla Jos ei jopa enemmänkin kyrpä vie naistakin kun saa tarpeeksi "makiaa"

• Anonyymi

Me keskustellaan ja päivän askareita käydään lenkillä saunotaan illalla samaan sänkyyn ja pannaan vuorotellen vaimoani kunnes kaikki ovat tyytyväisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen sanottiin että miehet ajattelee kyrvällän Mutta näitä juttuja ja ihan omasta kokemuksestakin että ihan yhtälailla Jos ei jopa enemmänkin kyrpä vie naistakin kun saa tarpeeksi "makiaa"

Kaikkein parasta kimppaseksiä on kun saat jaksaa kokemuksen oman kumppanin kanssa!

• Anonyymi

Silloin pitäisi jo olla tyytyväinen kun on saanut panna kunnolla ja vaimo on tyytyväiseksi nussittu!

• Anonyymi

Saatana! Miro on meidän koira!
      Ei kai Miro ketään naidta nussi ukkonsa kattellessa ja runkatessa!?

• Anonyymi

Ei toki ukkosi on ensimmäisenä jonossa vaimoni pillulle, hän sanoo olevan parasta mitä on ikinä saanut.
        Nussii aina kuin viimeistä päivää!

• Anonyymi

Miro tykkäsi olla 69 asennossa vaimoni kanssa kun panin vaimoani.
      Miro kertoi olevan kiihoittavaa katsoa miten kulli soutaa ja huopaa pillussa eikä varmasti tehnyt pahaa kun vaimoni imi Miron kalua minun pannessa takaapäin.
      Ei minunkaan näkymä yksitoikkoinen ollut kun panin vaimoa takaapäin ja vaimo imuttì Miron kullia silmieni edessä

• Anonyymi

Vaimoni tykkää antaa suuseksiä miehille.
      Jokainen joka on pannut vaimoani on saanut myös suuseksiä vaimoltani ja vaimo on niellyt ainakin yhdet satsit jokaiselta jotka on saaneet vaimoni pillua.

• Anonyymi

Olisi upea löytää joku nuoripari vakiseuraksi.
      Tai nuorempi neito
      M43 Satakunta

• Anonyymi

Miten sinuun saa yhteyden?
        Olisi mukava saada vakkari mies seksileikkeihin.
        T. Rva 26v 167cm 56kg B85 posliini

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinuun saa yhteyttä ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko himos mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kevin45v @ outlook. com ois sokeroitu kokonaan 17/5cm jos ketään kiinnostaa ;)

• Anonyymi

Miro oli koko viikonlopun meillä.
      Vaimo oli vienyt Mirolta kaikki voimat ja energian niin tein aamupalaa.
      Bekoni munakasta ja kahvia.
      Miro on pannut vaimoa todella paljon viikonlopun aikana.
      Saa syötyä niin jaksaa myös töissä.

• Anonyymi

Kerroin vaimolle Miron tulevan käväisemään pikaisesti.
      Kävin laittamassa saunan päälle ja kun tulln takaisin vaimo oli minihameessa ja avlkaulainen toppi.
      Katsoin ettei ole rintsikoita ja mainitsin tämän vaimolleni niin nosti ĥameenhelmaa ja sanoi ettei ole pikkareitakaan.

• Anonyymi

Miten toi vaikuttaa kaverisuhteisiin, että hyvä kaveri pääsee panemaan omaan vaimoa? Pysyykö se kaveruus enää samanlaisena sen jälkeen ja eiintyykö mustasukkaisuutta yms. panojen jälkeen. Meidän ryhmäseksiläiset eivät ole meidän läheisiä ystäviämme vaikka toisaalta melko läheisiä noin fyysisesti ollaankin... :-)

• Anonyymi

Meillä ollaan päästy mustasukkaisuudesta jo yli ettei haittaa.
        Me ajatellaan kun seksi on melko henkilökohtaista niin hyvälle kaverille on mielekkäämpää antaa oma vaimo pantavaksi niin saa kaveri nauttia vaimon panemisesta ja hän saahyvää turvallista seksiä.

• Anonyymi

Meillä on tullut vielä läheisemmät välit kuin ennen ja kaverilla on lupa panna vaimoa vaikka en ole kotona ja vaimo ja kaveri panee myös kaksistaan.

• Anonyymi

Olen ehdotellut vaimolle toista miestä ilman tulosta.
      Päätettiin kaverin kanssa yrittää ja istuttiin meillä iltaa.
      Vähän juotavaa ja tanssitettiin vaimoa ja pientä flirttiä.
      Yhdessä välissä vaimo kysyi vieläkö haluaisin häntä kimppanaiseksi?
      Kerroin haluavani.
      Vaimo kävi vaihtamassa yö asun josta näkyi kaikki läpi rinnat ilman rintsikoita ja pikkareita.
      Vaimo kysyi kaverilta tehdäänkö hänelle peti vierashuoneeseen vai tuleeko meidän sänkyyn?
      Kaveri valitsi saman sängyn.
      Vaimo nukkuu aina alasti kuten nytkin.
      Uni ei tullut mieleen kun vaimoni herkut piti mielenkiinnon yllä ja saatiin panna niin paljon kuin jaksettiin.

• Anonyymi

Mukavaa kun vaimo antaa vieraan kyrvän liukua pillussaan paljaana.

• Anonyymi

Mulle juttu on se, että vaimo ottaa paljasta ja spermat sisään.

• Anonyymi

Minun tutun kaverin naisystävän luona käydään panoreissulla. Nainen asuu yksinään. Syödään saunotaan naidaan. Yleensä nainen haluu ottaa meidät yksitelleen. Talo on kaksikerroksinen, makuuhuone yläkerrassa. Sessiot jatkuu pitkälle yöhön. Nainen on iloinen punapää ikäisekseen hyväroppainen ja ennen kaikkea ymmärtää seksin päälle.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7286
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      504
      5439
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3355
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2651
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      50
      2358
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1298
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1262
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe