Jos Suomessa toimii taksikuskina niin pitäisi osata liikennesäännöt!
Tänään taasen mamu oli sitä mieltä, että MINÄ Jalankulkija en saa kävellä Asematien kävelykadulla entisellä ajoradalla Tikkurin edessä. Vaati minua menemään siitä pois ja osoitti kävelykadun reunaa Tikkurin vieressä. Hänellä oli tilaa väistää n. 4-5 m, mutta silti oli ajamassa kohti!
Yritin sille idiootille sanoa, että siinä on koko leveydeltä kävelykatua ja käy katsomassa liikennemerkkiä.
Edelleen oli sitä mieltä, että tämä on taksi ja hän saa siinä ajaa. Totesin Mamulle, että sinä väistät. Minun kuulemma pitäisi mennä hoitoon! Kukakohan on hoidon tarpeessa? Lähtökohtaisesti voisi sanoa, että kaikki Mamu taksinkuljettajat!
Auton rekisterinro: IUZ-985. Valitettavasti taksin numero ei tullut valokuvaan näkyville.
Silloin kun taksia tarvitsen niin kuljettajana ei ole MAMU! Enkä ruokaa tilaa, sillä Mamut eivät minulle ruokaa tuo!
Näkeehän sen muutenkin miten Mamut noudattavat liikennesääntöjä: pysäköidään minne halutaan, ajetaan missä halutaan (esim mamut taksit ja ruokalähetit) myös jalkakäytävillä.
Mamu taksit Asematien kävelykadulla
35
504
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin kun taksia tarvitsen niin kuljettajana ei ole MAMU! Enkä ruokaa tilaa, sillä Mamut eivät minulle ruokaa tuo!
Oikein, sama täällä.- Anonyymi
Mamut eivät arvosta naisia! Sen olen huomannut monessa tapauksessa ja onhan niistä ollut uutisissakin!
Heidän pitäisi oppia, että sivistyneissä maissa naisilla on samat oikeudet kuin miehillä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mamut eivät arvosta naisia! Sen olen huomannut monessa tapauksessa ja onhan niistä ollut uutisissakin!
Heidän pitäisi oppia, että sivistyneissä maissa naisilla on samat oikeudet kuin miehillä!Ainoa ja oikea tapa opettaa tunkeutujien on ensin piestä ja sitten selittää sääntö. Jos ei opi eikä ymmärrä niin toistetaan pieksäntä ja potkaistaan omaan maahansa.
- Anonyymi
Hohhoijaa….🙄
- Anonyymi
Minäpä kerron esimerkin mamujen "halpataxeista."
Oli kiire Olympiaterminaaliin Tuusulan suunnasta. Halpakyyti piti olla n. 60 €:a ruuhka-aikana. No, se kuuluisa "ammattitaito" näkyi niin, että ei valittukaan Lahdentietä, joka on yhtä suoraa putkea lähes Kyläsaareen asti, ei, mamu valitsi Mäkelänkadun kaikkine liikennevaloineen ja Sörnäisten kautta rantaan ! Halpahinta 100 €:a. Varsinaista ammattitaitoa joopa joo.- Anonyymi
Turpaan sais tuo kuski
- Anonyymi
Tämä ei ole taksiin liittyen, mutta tänään eräässä kaupassa Tikkurilassa eräs mamu sorkki ostoksiani liukuhihnalla, yrittäen työntää niitä eteenpäin.
Työnsin ne takaisin ja siitäkö mamu ei pitänyt! Odottakoon vuoroaan kuten muutkin!- Anonyymi
Älä huoli, ei nämä muutkaan julkaistut kirjoitukset liity mitenkään taksiliikenteeseen.
Ei, vaan puhtaasti maahanmuutyovastaisia ja rasistisia kirjoituksia nekin on, joten sinunkin ulostulosi sopii mainiosti tähän ketjuun… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli, ei nämä muutkaan julkaistut kirjoitukset liity mitenkään taksiliikenteeseen.
Ei, vaan puhtaasti maahanmuutyovastaisia ja rasistisia kirjoituksia nekin on, joten sinunkin ulostulosi sopii mainiosti tähän ketjuun…Tiedätkö sitä, että maahanmuuttajat ovat itse rasisteja?
Eräs maahanmuuttaja syytti minua rasistiksi, koska puutuin siihen, että hän pysäköi meidän taloyhtiön pihalla asukkaille varatuille paikoille ja asukkaiden maksamille paikoille. Hän ei todellakaan asunut silloin eikä nytkään meidän taloyhtiössä.
Puutumme taloyhtiön pihalla myös kantasuomalaisten väärin pysäköintiin ja Pate toimii hyvin.
TIedän muitakin tapauksia, jossa maahanmuuttajat syyttävät kantasuomalaisia rasisteiksi, vaikka itse käyttäytyvät miten käyttäytyvät ja tekevät mitä tekevät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sitä, että maahanmuuttajat ovat itse rasisteja?
Eräs maahanmuuttaja syytti minua rasistiksi, koska puutuin siihen, että hän pysäköi meidän taloyhtiön pihalla asukkaille varatuille paikoille ja asukkaiden maksamille paikoille. Hän ei todellakaan asunut silloin eikä nytkään meidän taloyhtiössä.
Puutumme taloyhtiön pihalla myös kantasuomalaisten väärin pysäköintiin ja Pate toimii hyvin.
TIedän muitakin tapauksia, jossa maahanmuuttajat syyttävät kantasuomalaisia rasisteiksi, vaikka itse käyttäytyvät miten käyttäytyvät ja tekevät mitä tekevät.Tuleeko sulle tosiaankin yllätyksenä, että myös maahanmuuttajissa on typeryksiä ihan yhtä lailla kuin meissä kantasuomalaisissakin?
Eikö tuollainen kuvaamasi käytös vain osoita, että ko kaveri oli kotoutunut hyvin ja käyttäytyi kuten kantasuomalaisetkin?
Miksi tosiaan oletat ja odotat maahanmuuttajien olevan kantasuomalaisia parempia ja fiksumpia?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sitä, että maahanmuuttajat ovat itse rasisteja?
TIedän muitakin tapauksia, jossa maahanmuuttajat syyttävät kantasuomalaisia rasisteiksi, vaikka itse käyttäytyvät miten käyttäytyvät ja tekevät mitä tekevät.Ulos kengurut
- Anonyymi
Miksi kirjoitat mamu sanan isolla. somali ja mamu kirjoitetaan pienellä AINA.
- Anonyymi
Mamu on vähän outo nimi, Mahmud on tuttu, just se Somali, tai oikeastaan kuuluisi sanoa somalialainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mamu on vähän outo nimi, Mahmud on tuttu, just se Somali, tai oikeastaan kuuluisi sanoa somalialainen.
Eikö mamu tarkoita maahanmuuttajaa?
- Anonyymi
Ei ihmekään, että Tikkurilassa Asematien kävelykadulla ajavat mamujen taksien kuljettajat ja muiden autojen kuljettajat ajavat lähes päälle, vaativat jalankulkijaa pois kävelykadulta, mutta itse myös pysäköivät kävelykadulla.
Samoin on ongelmaa mm. Talvikkitie 38 kohdalla rinnakkaisella pyörätiellä ja jalkakäytävällä. Arvatkaa kenen autoja siellä on jopa tunteja pysäköitynä?
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/7c32ae7f-2111-46f1-a2f9-c84177dd8630
Voisi sanoa, että "kirjeopiston" kautta on saatu suomalainen ajokortti.- Anonyymi
Heh,heh.
Et siis pysty kiistämään...
- Anonyymi
Ota huomioon, että ovat tottuneet ajelemaan hiekka-aavikoilla, tai oikeammin, ratsastamaan kamelilla aroilla ja aavikoilla.
Ei tottumus hetkessä muutu, vaihdu.
Suomalaisten täytyy ymmärtää ja hyväksyä. Kaikki muu on rasismia.
Kysy vaikka vihervasemmisto kommunisti kokoomuslaisista. - Anonyymi
Minkähänlaisia kommentteja tästä on poistettu, 2kpl, , kun nämä julkaistutkin ovat täysin asiattomia ja rasistisia?
Moderaattorin ajatusmaailmaa täytyy tosiaan ihmetellä…- Anonyymi
Siis sinun mielestä kaikki ovat täysin asiattomia?
Jos kertoo faktoja heidän ajokäyttäytymisestä ja käyttäytymisestä mm. ajamalla kävelykadulla, pysäköimällä jalkakäytäville/pyörätielle, ajamalla tahallaan kohti jalankulkijoita, ajamalla pidempää matkaa jne. Osa edellä mainituista on jopa sakon arvoista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kertoo faktoja heidän ajokäyttäytymisestä ja käyttäytymisestä mm. ajamalla kävelykadulla, pysäköimällä jalkakäytäville/pyörätielle, ajamalla tahallaan kohti jalankulkijoita, ajamalla pidempää matkaa jne. Osa edellä mainituista on jopa sakon arvoista!Faktat olisikin ihan ok, mutta ne kannattaa kertoa faktoina ja jättää rasistiset ja vihaauhkuvat sivukommentit, jotka näyttävät olevan päätarkoitus noissa kirjoituksissasi, pois kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktat olisikin ihan ok, mutta ne kannattaa kertoa faktoina ja jättää rasistiset ja vihaauhkuvat sivukommentit, jotka näyttävät olevan päätarkoitus noissa kirjoituksissasi, pois kokonaan.
Kaikki ei ole minun kirjoituksia eli syytät väärä henkilöä!
Jos maahanmuuttajat ovat kantasuomalaisia kohtaa rasisteja eli syyttävät rasisteiksi tai muuta vastaava niin kyllä asian saa tuoda julki.
Jos sitä et kestä niin ratkaisu on se, että älä lue keskustelupalstoja.
PS: olen sitä mieltä, että erittäin monet maahanmuuttajahenkilöt ovat rasistisia meitä kantasuomalaisia naisia kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei ole minun kirjoituksia eli syytät väärä henkilöä!
Jos maahanmuuttajat ovat kantasuomalaisia kohtaa rasisteja eli syyttävät rasisteiksi tai muuta vastaava niin kyllä asian saa tuoda julki.
Jos sitä et kestä niin ratkaisu on se, että älä lue keskustelupalstoja.
PS: olen sitä mieltä, että erittäin monet maahanmuuttajahenkilöt ovat rasistisia meitä kantasuomalaisia naisia kohtaan.Jos kerran haluaa kirjoittaa maahanmuuttajien rasismista tai omia rasististisia mielipiteitään, niin ei ole fiksua upottaa niitä muita aiheita käsitteleviin kommentteihin kuten tässä aloittajan kirjoitussarjassa tehdään useimmissa kommenteissa.
Minä kyllä kestän typeryyksiä ja idioottimaisuuksia näissä sepustuksissa oikein hyvin, koska useinmiten ohitan ne hymähtäen. Pyrin kuitenkin suosimaan asiallisia keskusteluita, mutta aivan liian usein ennemmin tai myöhemmin tulee joku noine vihapuheineen ja rasistisine ’viisauksiensa’ kanssa pilaamaan hyvän keskustelun.
Tuossa yllä olikin jo kommentti, jossa paheksuttiin etnisesti muun kuin kantasuomalaisten näköisen samantapaista törkeää käyttäytymistä, johon kantasuomalaisetkin jatkuvasti syyllistyvät. Eikö se vain osoita, että kotoutuminen on onnistunut, kun käytös muuttuu kansasuomalaismaiseksi?
Ei kai kukaan ihan oikeasti odota kaikkien maahanmuuttajien olevankansasuomalaisia fiksuimmiksi? Ei, kyllä heidänkin joukossaan on ihan samanlaisia typeryksiä kuin meissäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktat olisikin ihan ok, mutta ne kannattaa kertoa faktoina ja jättää rasistiset ja vihaauhkuvat sivukommentit, jotka näyttävät olevan päätarkoitus noissa kirjoituksissasi, pois kokonaan.
Kyllä, tunkeutujista pitää aina puhua kunnioittavasti ja arvostavasti. Vain heillä on oikeus rasismiin.
- Anonyymi
Ne oli sinun omia kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tunkeutujista pitää aina puhua kunnioittavasti ja arvostavasti. Vain heillä on oikeus rasismiin.
Naulan kantaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt kyllä ole huomannut tässä keskustelussa muuta kuin sinunkaltaisten kantasuomalaisten rasistisia kommentteja. Jos multa on mennyt ohi, niin ystävällisesti varmasti osoitat sen kommentin, jossa niitä esiintyy…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kertoo faktoja heidän ajokäyttäytymisestä ja käyttäytymisestä mm. ajamalla kävelykadulla, pysäköimällä jalkakäytäville/pyörätielle, ajamalla tahallaan kohti jalankulkijoita, ajamalla pidempää matkaa jne. Osa edellä mainituista on jopa sakon arvoista!Aina löytyy vähintään se yksi jolla on loputon ymmärrys röyhkeille ja sopeitumattomille tunkeutujille.
- Anonyymi
Minä taas ihmettelen joka kerran sitä että näille tunkeutujille löytyy aina puolustajia.
- Anonyymi
Mahdatkohan nyt sekoittaa rasismia kritisoivat keskustelut ja maahanmuuttajia puolustavat keskustelut toisiinsa? Huomaatko tai ymmärrätkö edes eroa niiden välillä?
- Anonyymi
Samaa mieltä !- Anonyymi
Ongelmasi on sinun omasi, mutta on hyvä, että tuot ongelmasi esiin tänne meidän tiedoksi. Kiitos siitä.
- Anonyymi
Tuolle näkemykselle löytyy valitettavasti vahvat näytöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolle näkemykselle löytyy valitettavasti vahvat näytöt.
Näytöt sille, että hermolla on tuo henkilökohtainen ongelma?
Millaisia ne näytöt mahtaa olla? 🤣
- Anonyymi
Köyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.
Rikas päättää aaamulla minne mene , etelään lomalla , vai shoppailemaan.
Kuten minä teen, kumpi sinä olet
Älykäs demari - Anonyymi
Lähes kaikki oikeudet ja ihmisarvon on persuhallitus vienyt työntekijöiltä.
Kansa osoittikin vaalituloksella mitä mieltä se on hallituksesta,
erikoisesti Purrasta ja Orposta. Tuli murskatappio Purralle.
Äänestä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja15415065Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant428384Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va536116SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1765742Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot264768Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124457HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.754373Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm734148"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153740Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1071593