Ei sulla ole oikeutta stalkata ja yrittää kontrolloida vierasta ihmistä.
Lopeta stalkkaaminen sinä joku
23
346
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Halventaja tekee mitä vaan saadakseen halvennuksensa toteen , kokemusta on niistä - Bunny
- AnonyymiUUSI
Silleen niiku sinä veeralta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silleen niiku sinä veeralta
En ole halventanut veerurua 🤨
- AnonyymiUUSI
Lopettakaa maalittaminen.
- AnonyymiUUSI
Tehään sillain kun nekin tekee ehkä haluavat vain lisää
- AnonyymiUUSI
Onko se välttämättä ensisijaisesti maalittamista (aika suhteeton ja kaukaa haettu termi btw), jos tällainen asia tulee esiin? Vaikuttaa siltä, ettei älähtäjällä ole puhtaat jauhot pussissa. Voimia sinne jokatapauksessa oli miten oli👍 En ole aloittaja
- AnonyymiUUSI
Epäilen et itse stalkkaat ja tunkeudut toisten laitteisiin.
- AnonyymiUUSI
No en osaa semmosta enkä tee laittomuuksia koskaan.
- AnonyymiUUSI
👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele.
- AnonyymiUUSI
Joku saattaa jopa autella tällaisia teknisesti lahjattomia stalkkereita ja uhriutua jos asia tulee esiin, että minut petit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En epäillytkään. :)
- AnonyymiUUSI
Ja kuka olisi tämä sinun nk epäilty- joku tosi tosi hyvä arvaaja? Sivusta naiselta naiselle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele.
Miten ois yksäri taas yksi rilmo lisää? Pitää pirteänä ku omena päivässä. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten ois yksäri taas yksi rilmo lisää? Pitää pirteänä ku omena päivässä. Sivusta
Mee sinä paskari valehtelemaan muualle.
- AnonyymiUUSI
Miestä varoitettiin teistä hulluista
- AnonyymiUUSI
Minusta ja sinistä vai🤭
- AnonyymiUUSI
Voi juku, onko sinulle palstasetä, eli aloittaja käynyt niin ohraisesti? Mitä jos sinun tapauksessa nämä stalkkerit on ihan oikealla asialla olevia viranomaisia, eikä esim jotain vigilantteja leikkiviä alihankintaa käyttäviä toopeja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ja sinistä vai🤭
Varoittelijoilla yleensä kontrolloinnintarve kun oma lehmä ojassa! Ihan jostain tosi sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varoittelijoilla yleensä kontrolloinnintarve kun oma lehmä ojassa! Ihan jostain tosi sivusta
Paljos tekee 1+2+3? Joskus voi varoittaa ihan oikeesta aiheestakin. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se menee just näin. 😁
- AnonyymiUUSI
Mun rakas stalkkaa mua, eikä se häiritse minua❤️✨🪽
- AnonyymiUUSI
Samaa sukupuolta stalkkaaminen on niin suuri rikos, että siitä voitaisiin langettaa giljotiini, se merkitsevä pää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12881
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766