energiasyöppö jne.?
Koska olen aika yksinäinen niin kai minussa on oltava jotain vikaa. Tai sitten olen vain niin hölmö ja idiootti ettei kukaan jaksa minua.
Olenko mies sinun mielestä toksinen ihminen
13
202
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et ole ollenkaan toksinen vaan aivan ihana ihminen. Mäkin oon välillä aika yksinäinen. Mä jaksan sua ikuisesti🤗😘
- AnonyymiUUSI
Kyllä sussa vähän sellasta "kyllä minä tiedän " kälätystä on, mutta ihan siedettävää.
- AnonyymiUUSI
Ei kai semmoinen kovin toksista ole?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai semmoinen kovin toksista ole?
Tunnistit itsesi :D no hyvä. Juu, ei ole toksista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistit itsesi :D no hyvä. Juu, ei ole toksista
Ehkä, mutta en tiedä kuka sinä olet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä, mutta en tiedä kuka sinä olet.
Mut mäpäs tiedän kuka sä oot...💋❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mut mäpäs tiedän kuka sä oot...💋❤️
En usko, että tiedät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että tiedät.
Usko pois
- AnonyymiUUSI
Hei, ei ole multa tämä aloitus 😉
- AnonyymiUUSI
Ne yksinäisyydet on jaksoja. Monesti töitä vaihtaessa jää pois jne. pikkuhiljaa. Koti on siellä missä on hyvä. Ne mitkä siihen sopii on sitten niitä. Aina ei ole. Silleen.
- AnonyymiUUSI
Kunhan et ole negatiivinen miehelle. Todella ristiriitaista jos puhut miehestä pahaa ja samaan aikaan sanot pitävästi hänestä.
- AnonyymiUUSI
Rasittavaa valitusta ja syyllistämistä jatkuvasti.
- AnonyymiUUSI
Ei ollut minulta aloitus 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766