Venäjä yrittäisi pilkkoa Suomen hyökätessään, ja näin voitte välttää sen, neuvoo ukrainalainen asiantuntija – "Älkää ryssikö tätä"
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8636333
Mikä Suomen tulevaisuus, jos Ukraina voittaisi ja olisi meidän naapurimme?
15
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ukrainalainen sodan asiantuntija jakaa Suomalaisille neuvoja?
Onkohan tämä "asiantuntija" neuvonut aikanaan Zelenkyitä haastamaan Venäjää hippasille?- Anonyymi
Venäjää ei tarvitse haastaa, se tekee itse mainilat ja hyökkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjää ei tarvitse haastaa, se tekee itse mainilat ja hyökkää.
Mutta neuvoiko Zelenskyitä?...sitä kysyin, en Venäjän toimintaa...(Voisit hiukan harjoitella lukemisen ymmärtämistä.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta neuvoiko Zelenskyitä?...sitä kysyin, en Venäjän toimintaa...(Voisit hiukan harjoitella lukemisen ymmärtämistä.)
Hän ei ole ollut Zelenskyin neuvonantaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse voisit harjoitella vastaamaan siihen mitä kysytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zelenskyi oli 2014 siviilitöissä, mitäs neuvoja ulkopolitiikasta se olisi tarvinnut ?
- Anonyymi
Nyt MUN silimiis on jotain vikaa, en näe oman kysymykseni lisäksi muita kysymyksiä.
Omaan kysymykseeni sain vastauksen, kiitos siitä, luotettavuudesta en tiedä sanoa mitään.- Anonyymi
Et siis nähnyt tätä joka oli isolla painettuna heti aloituksessa? "Mikä Suomen tulevaisuus, jos Ukraina voittaisi ja olisi meidän naapurimme?"
Ketjussa neljä eri lausetta päättyi kysymysmerkkiin ja sinäkö näit vain yhden? Onko näössäsi tosiaan vikaa, vai vain ymmärtämisessäsi?
- Anonyymi
Tuo oli provo, ei kysymys. Voittaja on ollut yli kolme vuotta jo selvillä, joten provoihin en kommentoi.
- Anonyymi
Ja voitonparaati pidetään Kiovassa kolmen päivän päästä. Johan Bäckman laittaa sieltä selfieitä. 🤣
- Anonyymi
NYTHÄN NUO KIIHKOUKRAINANATSIT SUUNNITTELEVAT JO HYÖKKÄYSSOTAA UNKARIIN - että sellasta väkkee tuolla pitää diktaattorin kanssa valtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYTHÄN NUO KIIHKOUKRAINANATSIT SUUNNITTELEVAT JO HYÖKKÄYSSOTAA UNKARIIN - että sellasta väkkee tuolla pitää diktaattorin kanssa valtaa.
Joo ei niille yksi sota riitä! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kremlissä nähdään haamunatseja, pitäsköhän siellä vähän nuorentaa johtoporukkaa, pikku-medde on nuorehko mutta sisuskalut kuin 100-vuotiaalla.
- Anonyymi
ei liity Lapuaan
- Anonyymi
Kaikkea sontoo sitä aloittajalla on ongelmana. Pitää tehdä jotain hyödyllistä, vaikka sivistää itseään opiskelemalla.
Ukrainan natsihallinto on katoavaa perinnettä pian
Juuri venäläiset saivat taas hävittäjäpilotin tuhottua koneineen. Ei kannattaisi itseään uhrata sotaa tukemalla. Suomikin tuhoaa maata tukemalla natseja ja jopa Israelin aparheidia ja massatappamista.
https://www.youtube.com/watch?v=8tUPGIYIdpc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842129Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4252017Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101390- 671283
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81992Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut255978- 131888