"Sillä me olemme kuulleet, että muutamat teidän keskuudessanne vaeltavat kurittomasti, eivät tee työtä, vaan puuhailevat sellaisessa, mikä ei heille kuulu."
"Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus."
Kurittomuus seurakunnassa Raamatun valossa
18
166
Vastaukset
- Anonyymi
"Jos te ette vielä tästäkään minun kurituksestani ota ojentuaksenne, vaan yhä käytte minua vastaan,"
"Niin minäkin kiivastuksessani käyn teitä vastaan ja kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden." - Anonyymi
Ps 50:17: "Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse!"
Sananl 1:2: "viisauden ja kurin oppimiseksi, ymmärryksen sanojen ymmärtämiseksi,"
Sananl 1:7: "Herran pelko on tiedon alku; hullut pitävät halpana viisauden ja kurin."
Sananl 23:12: "Tuo sydämesi kuritettavaksi ja korvasi taidon sanojen ääreen." - Anonyymi
Sananl 29:15: "Vitsa ja nuhde antavat viisautta, mutta kuriton poika on äitinsä häpeä."
Hepr 12:8: "Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osallisiksi tulleet, silloinhan te olette äpäriä ettekä lapsia." - Anonyymi
Jotka AINA OVAT OPETUSTA OTTAMASSA, EIVÄTKÄ KOSKAAN VOI PÄÄSTÄ TOTUUDEN TUNTEMISEEN.
- Anonyymi
"Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös HYÖDYLLINEN OPETUKSEKSI, NUHTEEKSI, OJENNUKSEKSI, KASVATUKSEKSI VANHURSKAUDESSA,"
- Anonyymi
Joh.8:11 Hän sanoi: Herra ei kenkään. Niin Jesus sanoi: en minä myös sinua tuomitse: mene, ja älä silleen syntiä tee. Biblia (1776) Joh.5:14.
- Anonyymi
Jeesus kehottaa ja profetoi:
"Ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte." - Anonyymi
Syntiä tekeviä tulee nuhdella ankarasti ja julkisesti, jotta muut pelkäisivät ja syntiä tehnyt muuttuisi mieleltään.
- Anonyymi
Nuhtelemista kartetaan koska kuulijat loukkaantuvat ja rahantulo ehtyy.
Kuulijoita pitää mielistellä ja luvata taivaspaikkoja.
- Anonyymi
Jeesus nuhteli jopa omia opetuslapsiaan.
"Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, saatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten"." - Anonyymi
"Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa."
- Anonyymi
Mitä seurauksia tulee ihmisiin jotka ovat halunneet ottaa pedon merkin ?
Pedon merkki liittyy rahaan.
Ilm 13:16-17:
"Ja se SAA KAIKKI, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku."
Tuleva pedon merkki
Ilm 16:2: "Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa." - Anonyymi
2Tim.2:20 Mutta suuressa huoneessa ei ole ainoastaan kultaiset ja hopiaiset astiat, vaan puiset ja saviset, ja muutamat tosin kunniaksi, mutta myös muutamat häpiäksi. Biblia (1776) Room.9:21.
- Anonyymi
2Tim.2:21 Jos joku itsensä senkaltaisista ihmisistä puhdistaa, se tulee kunniaan pyhitetyksi astiaksi, perheenisännälle tarpeelliseksi ja kaikkiin hyviin töihin valmistetuksi. Biblia (1776)
- Anonyymi
KURITON määritelmä:
- niskoitteleva, tottelematon, vastahakoinen - Anonyymi
Ilm.16:2 Ja ensimäinen meni ja vuodatti maljansa maan päälle: ja tuli paha ja häijy haava ihmisten päälle, joilla pedon merkki oli, ja niiden päälle, jotka sen kuvaa kumarsivat. Biblia (1776) Ilm.13:14. Ilm.13:16-17.
- Anonyymi
Ilm.20:10 Ja perkele, joka heitä vietteli, heitettiin tuliseen ja tulikiviseen järveen, jossa sekä peto että väärä propheta oli, ja ne pitää vaivattaman päivää ja yötä ijankaikkisesta ijankaikkiseen. Biblia (1776) Ilm.13:11. Ilm.14:10-11. Ilm.16:13. Ilm.19:20.
- Anonyymi
kurittomuus.
Aloittaja - tietääköhän, mitä se kurittomuus alkujaan tarkoittaa....
Ei varmaankaan, mutta oman päänsä mukaan söheltää kaikkea - mitä sylki suuhun tuo.
Mitä aloittaja tarkittaa sana- --kuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido783230Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891705- 1231153
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76964- 55934
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844