Kuulemma suunnitellaan uutta ohjesääntöä, jossa miehille tulee sininen huivipakko ja valkoiset hansikkaat. Siniset prässihousut ovat kuulemma romaanien kulttuurin omimista ja ne kielletään.
Onko välitysyhtiöiden autoilijoille tulossa huivipakko?
8
215
Vastaukset
- Anonyymi
Huivi sopii hyvin mannehousujen kanssa, kannatetaan.
- Anonyymi
Onko mannehousujen käyttöön saatu romaaneilta lupa?
- Anonyymi
Huivi sopii hyvin niin farkkujen kuin pieruverkkareiden kanssa.
- Anonyymi
Näin eilen oikean taksialan dinosauruksen, sillä oli kauhtunut kravatti ; ) Ei varmaan tajua mitään tästä päivästä.
- Anonyymi
Niitä on paljon. Yleensä istuvat "Brändi" taksien puikoissa.
- Anonyymi
Perinteisiltä innovatiivisuus puuttuu:
”Alalla on vielä mannevaatteista pyöriviä dinosauruksia, jotka eivät kehity. Aivotoiminta on pysähtynyt.”
Kiitos, Juha ja Anne, kun saitte aikaan uudistuksen 2018, minkä jälkeen innovatiivisemmat ja viriilimmät kuljettajat pääsivät kehittämään alaa. - Anonyymi
Hame sopii niille hyvin huivin kanssa. Ovat ne sellaisia itkijämummoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492048Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3061749- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957