Jos saa käyntiin, kierrokset kiihtyy hetken ja sammuu. Ja vielä nopeammin, jos painat kaasua. kaasarin säätöjä on kokeiltu kiinni- ja auki ja siltä väliltä. puristuksia on ja käynnistäessä potkaisee mukavasti välillä käyntiin. Voisiko puolalla olla osuutta asiaan, tai kaasari jotenkin tukossa. Oottako leikkineet tämän tyyyppisen sahan kanssa. Tämä taitaa olla kiinalaistuotteita . terv matti
Chain saw 4500 moottorisaha temppuilee, näyttää huskyn kopiolta
11
252
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole leikitty eikä leikitä.
- Anonyymi
Nää on niitä sahoja, mitä ne myy huutokaupat.comissakin muistaakseni 60 llä , taitaa ne yhen kesän toimia , seuraavana kaput t. matti
- Anonyymi
Norppa rules. Lavasahojen kuningas.
- Anonyymi
Seuraava näin vaikea aloitus jo jännittää...
- Anonyymi
taitaa vuotaa bensaletku...
- Anonyymi
Polttomoottorin tärkeimpiä asioita todeta että ei vuoda ilmaa sisään kurkuista, tiivisteistä ja polttoainejärjestelmä ehjä, viaton. Kaasuttimeen on tultava bensaa, ei ilmaa.
Kierrokset ei nouse tai muutu itsestään jos ilmaa ei pääse mistään muualta kuin kaasutin saa polttoainetta normaalisti. Ainoastaan jos sahaa tankin tyhjäksi niin kierrokset alkaa nousta ja heijata ennen sammumista.
Saha ei toimi seosruuvit"kiinni tai auki" niiden pyörittäminen ei auta. Pitää hakea kerran jos ei saa virheetöntä toimintaa- Anonyymi
Ei kannata hakea muuta kuin uusi norppa tilalle jos takuu voimassa.
- Anonyymi
boa käärme tankissa...booo booo booo
- Anonyymi
Todella kuiva..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella kuiva..
Aina voi vetäistä kosteat jännät housuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi vetäistä kosteat jännät housuun.
Boaa housuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693793- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773290Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361476Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221076Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996