Purra vastustaa ukranalaisten kotouttamista

Anonyymi-ap

Halla-aho vei perussuomalaiset venäjämielisten porukkaan.
Huhtasaari äänesti Venäjänpalotteita vastaan.
Tynkkynen osallistui Putinnuorten leirille.

NytPurran johdolla leikataan ukranalaisten kotouttamiseen tarkoitettuja valtionapuja.

Perussuomalaisten tilaisuuksissa varmaan soitetaan Suuri ja mahtava?

29

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minne emojit unohtui????????

• Anonyymi

Itseltäsi kysyt. Lähinnä säälittävä tuo tyylisi yrittää sotkea noilla höpinöilläsi aina, kun asia ei miellytä sinua. Itse aloitukseen et pysty vastamaan niin kovaa faktaa se on.

• Anonyymi

Keskisarjan käytös A-studiossa oli aliarvoista. Täyttä natsismia. Opro nyt johtajuutta,

• Anonyymi

Purra on näköjään saanut Kremlistä ohjeet estää ukrainalaisten kotouttamista.

• Anonyymi

Nyt Orpon on puututtava asiaan.

• Anonyymi

Spermaturpa on Saatanan luomus..Uudelleen syntynyt Hitler??🌈💦💦💦

• Anonyymi

Emoji Pelle se uudesti syntynyt Hitler on.Aina tappaminen mielessä.Kepukka poliittisesti.

• Anonyymi

Jos täällä tehtäisiin äänestys ja yksi ääni vain jokaiselle. Kysymyksenä olisi onko Purra älykkäämpi kuin sinä emoji, miten luulet, että kävisi?
        Minulla vahva tunne, ettet kovin pitkälle pötkisi siinä äänestyksessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos täällä tehtäisiin äänestys ja yksi ääni vain jokaiselle. Kysymyksenä olisi onko Purra älykkäämpi kuin sinä emoji, miten luulet, että kävisi?
        Minulla vahva tunne, ettet kovin pitkälle pötkisi siinä äänestyksessä

Varmasti hän on H**vistoa älykkäämpi. Mikä ei ole paljoa.

Purra eli 2004 - 2016 s ossuntuilla.

• Anonyymi

Todella hyvä. Töihin!

• Anonyymi

Purra on PÖRRÄ.

• Anonyymi

Kreml vaatii kaiken avun kieltämisen ukranalaisilta. Purra tottelee kiltisti.

• Anonyymi

Mistä tietosi on peräisin?? Luulen etttä tapasi mukaan taas valehtelit..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tietosi on peräisin?? Luulen etttä tapasi mukaan taas valehtelit..

En. En kuulu heikoimppaan ainekseen käpykaartilaisiin eli persuihimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. En kuulu heikoimppaan ainekseen käpykaartilaisiin eli persuihimme.

No! Kerro sitten mistä juttusi on peräisin??!!Et siis pysty siihen eli valehtelet!!!!

• Anonyymi

Kreml saa vaatia, mutta ei Purra eikä muutkaan suomalaiset suostu ryssien vaatimuksiin.
        Tämä on aivan selvää.
        Ryssille on Suomessa tarjolla vain "nappi otsaan", jos tänne yrittävät väkisin tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kreml saa vaatia, mutta ei Purra eikä muutkaan suomalaiset suostu ryssien vaatimuksiin.
        Tämä on aivan selvää.
        Ryssille on Suomessa tarjolla vain "nappi otsaan", jos tänne yrittävät väkisin tulla.

Höpö höpö, jos persut pääsevät valtaan, on Suomen ja Venäjän rajalla punainen matto ottamassa tovereita vastaan, persut kun ihailevat Putinia.

• Anonyymi

Ukrainalainen perhe.4 lasta 1 on aikuinen . Kelan kk raja 4800€ sinun veroista. Talo on ostettu.

• Anonyymi

Purra palajsti taas itsensä: Sotesta ja tuista on leikattava. Kas kun ei lisännyt, että muuten ei voida antaan varakkaille lisää veroaleja?

• Anonyymi

• Anonyymi

Juu koulutus on mennyt jo aiemmin turhaan. On niin paljon kirjoitusvirheitä tällä samalla jankkaajalla.
        Hanki elämä , joka sisältäisi muuta kuin Purran haukkumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu koulutus on mennyt jo aiemmin turhaan. On niin paljon kirjoitusvirheitä tällä samalla jankkaajalla.
        Hanki elämä , joka sisältäisi muuta kuin Purran haukkumista.

Heh heh Minä teen kirjoitusvirheitä, mutta en ajatteluvirheitä kuten esim meidän heikoin aines eli käpykaartilaiset. Tässäkään eivät osaa itse asiaa kommentoida.

Muuten joko isosuinen on muuttanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh Minä teen kirjoitusvirheitä, mutta en ajatteluvirheitä kuten esim meidän heikoin aines eli käpykaartilaiset. Tässäkään eivät osaa itse asiaa kommentoida.

Muuten joko isosuinen on muuttanut?

Miksi sinun pitää jankata samoja asioita kymmeniä kertoja.Viittaa pahasti dementiaan ja narsismiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinun pitää jankata samoja asioita kymmeniä kertoja.Viittaa pahasti dementiaan ja narsismiin.

Miksi minä sinuun viittaisin?

Olethan tunnettu keskisarajalainen eli mieleltäsi häilyvä.
        Osoitus siitä miten heikompaa ainesta voi muuttaa vain sadan kilometrin päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minä sinuun viittaisin?

Olethan tunnettu keskisarajalainen eli mieleltäsi häilyvä.
        Osoitus siitä miten heikompaa ainesta voi muuttaa vain sadan kilometrin päästä.

Sinulta puuttuu älli!! SINUSTAHAN tuossa viittaamasi kohdassa selvästi sanotaan.Narsisti kääntää AINA vian toisen syyksi.(""miksi SINUN .....................jne) lukaseppa uudestaan järjen kanssa jos sinulla sellaista edes on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta puuttuu älli!! SINUSTAHAN tuossa viittaamasi kohdassa selvästi sanotaan.Narsisti kääntää AINA vian toisen syyksi.(""miksi SINUN .....................jne) lukaseppa uudestaan järjen kanssa jos sinulla sellaista edes on.

Hauskaa. Kukahan narsiti. Mieti mitä saamasi äänisaalis eli vain ääni itseltäsi kertoo? Olet meidän pyhäjärvisten silmissä vitsi? Mieti tätä nukkumaan mennessäsi. Mieti onko vitsinä oleminen arvostettu asema.

Mylmivää naurua!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskaa. Kukahan narsiti. Mieti mitä saamasi äänisaalis eli vain ääni itseltäsi kertoo? Olet meidän pyhäjärvisten silmissä vitsi? Mieti tätä nukkumaan mennessäsi. Mieti onko vitsinä oleminen arvostettu asema.

Mylmivää naurua!!!

Narsisti

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      90
      7177
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7099
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      118
      6320
    4. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      97
      5428
    5. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5424
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5245
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      42
      5141
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4625
    9. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      3
      4134
    10. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3655
    Aihe