Jumala ajattelee niin ja näin, käskee näin ja niin, joita itse pähkäilemiään ja itse keksimiään käskyjä Ihminen sitten Itse luomansa Jumalansa suuhun ja kivitauluihinsa ja Raamattuihinsa pistää ja myöhemmin oman mielensä mukaan sitten surutta muuttelee aivan päinvastaisiksi, jakomielitautisena ollen muka yhä niitä alkuperäisiä keksimiään käskyjä muka noudattavinaan.
5.Mooseksen kirja:
4:35 Sinun on annettu se nähdä, tietääksesi, että Herra on Jumala, eikä muuta jumalaa ole kuin hän.
5.Mooseksen kirja:
6:4 Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi.
Markuksen evankeliumi:
12:29 Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;
1.Korinttolaiskirje:
8:4 Mitä nyt epäjumalille uhratun lihan syömiseen tulee, niin tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi.
Galatalaiskirje:
3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.
Johanneksen evankeliumi:
17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
Mutta mistäs se Jeesus olisi Totuuden tiennyt, että Hän Itse on Jumala ja Kaiken Luoja, ja että Hänellä Itsellään on maailmassa Kaikki Valta, kun ei ikinä ollut itse edes Raamattua nähnyt, saati sitä sitten koskaan lukenut?!
Kaikkivaltias, joka ei Itse tiennyt Kaikkivaltias Olevansa!
3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.
1.Timoteuksen kirje:
2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
3.Mooseksen kirja:
11:7 sikaa, jolla tosin on kokonansa halkinaiset sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen.
-Raamattuhaku: "Ei rinnakkaisviitteitä"
14:8 sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää koskeko.
2.Mooseksen kirja:
20:4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
26:1 "Älkää tehkö itsellenne epäjumalia älkääkä pystyttäkö itsellenne jumalankuvia tai patsaita, älkää myöskään asettako maahanne kiviä, joissa on kuvia, kumartaaksenne niitä, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.
5.Mooseksen kirja:
5:8 Älä tee itsellesi jumalankuvaa, älä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rio_de_Janeiron_Kristus-patsas
https://sacrum.fi/jeesus-patsas-25-cm
Kuusikymmentä luvulla omakotialueellamme ahkerasti liikkuneet Jehovan Todistajat esimerkiksi saavat minut yhä mielessäni iloisena nauramaan, heitä muistellessani.
Kun heille ei avattu ovea, tiputtivat he Vartiotorni-lehtisiään ihmisten postiluukuista sisään, ja yksi niistä minua yhä naurettavuuksissaan suuresti huvittaa, sitä joskus ajatellessani.
Jeesuksella oli aina ollut pitkä tukka mutta sitten tuli The Beatles pitkine hiuksineen ja sitten kerran kun Vartiotorni kolahti postiluukusta sisään, koreili lehden etusivulla kuva lyhyttukkaisesta Jeesuksesta.
Jehovan todistajat olivat patistaneet Jeesuksen parturiin.
Oli kyllä niin lyhyeksi kynitty tukka Jeesuksella että.
Nykyisin sitä kuvaa ei edes Netistä löydy. Ovat tyystin hävittäneet sen.
Harmittaa kun tuli se lehti silloin käytettyä sytykkeenä saunassa, eikä säästettyä, mutta pentuhan minä vielä silloin olin.
Olisi ollut kiva pitää se todisteena siitä, kuinka ihminen itse on aina muokannut jumalaa itselleen.
"Jumala sanoo sitä ei, Jumala sanoo tätä!"
Ei vaan Ihminen Itse Sanoo Itselleen Tekemänsä Jumalan suulla, jota palvoessaan Palvoo Itseään!
Uskon itse Jumalaan/Luojaan, mutten ihmisten itse itselleen luomaan "epäjumalaan"!
Mutta ei auttanut Jeesuksen silloin muu kuin parturiin vain mennä kun käsky kuului että "Nyt Jeesus-jumala parturiin ja heti, mars, mars!"
Käskijät ne olivat Jeesuksellakin!
Sekä silloin että vielä nytkin!
Raamatullaan pamputtelevat vain lähimmäisiään päähän, itseään nostaen, muita painaen maahan.
Ei lähimmäisenrakkautta, vaan lähimmäisenvihaa.
Elä ja anna muidenkin elää!
Homoilla on aivan samat oikeudet olemassa oloonsa, kuin meillä heteroillakin!
Jeesuksellakin!
"Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten."
Uskon tuon Jeesuksen rakastaman opetuslapsen olleen Maria Magdalenan.
Kanaan häät, Jeesuksen ja Maria Magdalenan omat häät, jossa Jeesuksen Maria-äiti touhusi anoppina.
Uskon Jeesuksen olleen Maria Magdalenan kanssa naimisissa, ja että heillä oli yhteisiä lapsia, amen.
Raamattua on pahasti vääristelty.
Marian mies Joosef oli Jeesuksen biologinen isä, sillä hänen kauttaan Jeesus kuului Daavidin sukuun, ymmärtäähän tuon jo lapsikin, kuten minä jo pikkupoikana uskontotunneilla korvia
Ihminen itse luo ja muokkaa itselleen mieleisensä Jumalan, jota sitten hartaana palvoo ja rukoilee.
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
pikkupoikana uskontotunneilla korviani auki pitäen ja kävinhän minä pari kertaa pyhäkoulussakin... joten Amen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402042Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411837Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611525Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1831456Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok691251Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81231Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191003Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?18975- 63954
Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14885